Achizitie publica - Incheiere Acord Cadru pentru furnizarea de paine semialba
Detaliu pentru invitatia numarul 354497
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354497/07.10.2013
Denumire contract: Incheiere Acord Cadru pentru furnizarea de paine semialba
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPenitenciarul GherlaCod fiscal: RO 4288292, Adresa: str.Andrei Muresanu nr.4, Gherla, Telefon: +40 264241444/+40 264241683, Fax: +40 264241332
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: S.E.A.P.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Incheiere Acord Cadru pentru furnizarea de paine semialba
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 15
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: - estimarea cantitatilor minime si maxime ale acordului-cadru: cantitate minima/maxima 285000/315000 kgvaloare minima/maxima 513000/567000 lei- estimarea cantitatilor minime si maxime ale unui singur contract subsecventcantitate minima/maxima 57000/63000 kgvaloare minima/maxima 102600/113400 lei
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 513, 000 - 567, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 4347 lei (calculata conform ART. 278^1 alin. (1), lit.b) din OUG 34/2006 actualizata ) Modalitatea de constituire a garantiei de participare: conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelorIn cazul in care operatorii economici opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin depunerea acesteia in contul de garantii al autoritatii contractante, acesta este: RO07TREZ2185005XXX000046 deschis la Trezoreria Gherla.Dupa ce dovada constituirii garantiei de participare se posteaza in SEAP (scanata) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, va trebui ca aceasta sa fie prezentata/transmisa si la sediul autoritatii contractante, in original, de catre toti operatorii economiciIn cazul in care garantia se depune la sediul autoritatii contractante , termenul nu poate depasi data si ora limita de depunere a ofertelor precizat in invitatia de participareData la care se va face echivalenta leu/valuta pentru constituirea garantiei de participare in alta moneda :23.09.2013, respectiv 1 euro = 4, 4712 lei
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractelor subsecvente se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractelor subsecvente, in procent de 5 % din valoarea fara TVA a contractelor subsecvente. Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie: potrivit art. 90 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea -formular nr.12.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-formular nr.2Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertulsustinator, daca este cazul.3.CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta -formular nr.34.Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor precum si a contributiei pentru fondul de somaj, pentru asigurarile sociale de stat si asigurarile sociale de sanatate , eliberat de Departamentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa rezulte ca nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor ? (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata ).5.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa rezulte ca nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor ? (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata ).6.DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69*1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare-formularul nr.6Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69*1 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si detertul sustinator .Referitor la aceasta cerinta, precizam persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce privesteorganizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: 1.Batinas Ioan2.Dumitru Constantin3.Jiman Anamaria4.Marginean Dragomir5.Petean Gabriel6.Bria Mihaela7.Jucan Simona8.Brad Corina9.Muresan Florin 1.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, ? (original/copie legalizata/copie lizibilacertificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata ).Ofertantilor clasati pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, li se va solicita sa prezintepentru conformitate documentul in original/copie legalizata2.Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta dinpunct de vedere profesional, , in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.-Modalitatea de indeplinire siaplicabilitatea in cadrul procedurii Documentele vor fi acceptate si in forma certificata de un traducator autorizat
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani Cerinta nr. 1 Certificat ISO 9001/2008-pentru Sistemul de Management al Calitatii sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.10.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.10.2013 09:51