Achizitie publica - INCHEIERE CONTRACT DE FURNIZARE Medicamente Oncologie- Antineoplazice ;antineoplazice si imunomodulatoare
Detaliu pentru invitatia numarul 322938
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322938/29.03.2012
Denumire contract: INCHEIERE CONTRACT DE FURNIZAREMedicamenteOncologie- Antineoplazice ;antineoplazice si imunomodulatoare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Sf.Maria" IasiCod fiscal: 4701339, Adresa: Str. Vasile Lupu nr 62, Iasi, Telefon: 0232/264266, Fax: 0232/477309
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INCHEIERE CONTRACT DE FURNIZAREMedicamenteOncologie- Antineoplazice ;antineoplazice si imunomodulatoare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia de MEDICAMENTE- PROGRAM ONCOLOGIE : ANTINEOPLAZICE; ANTINEOPLAZICE SI IMUNOMODULATOARE
II.1.6) CPV: 33652100-6 - Antineoplazice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 516, 678.05 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui in cuantum de10333.56 lei pentru toate loturile (max 2% din valoarea totala estimata a contractului de furnizare)valabila 90 de zile de la data limita de primire aofertelor si este detaliata pentru fiecare lot in parte in Anexa B.Garantia de participare se poate constitui conform prevederilor art.86alin.1 din HG 925/2006 sau prin depunere numerar la casieria unitatii noastre. In cazul in care se constituie prin OP contul de depunere esteRO 43 TREZ 406 5006 XXX 015 628 TREZORERIA IASI .Dovada constituirii garantiei de participare se va posta scanata obligatoriu in SEAP, pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economici.Conform art. 278^1 din OUG 34/2006, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume :2325 lei pentru lotul 1;930 lei pentru lotul 5 si777 lei pentru lotul 6.Avand in vedere scopul declarat al Legii nr.346/2004, acela de a stimula infiintarea si dezvoltarea intreprinderilor mici si mijlocii, consideram ca reducerea de 50% pentru criteriile de calificare legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitii publice de produse, servicii si lucrari se aplica in cazul grupurilor de operatori economici care depun oferta comuna in cazul in care aceste grupuri sunt alcatuite exclusiv din intreprinderi mici si mijlocii, indiferent daca acestea sunt persoane fizice sau juridice romane sau straine.Neconstituirea garantiei de participare in cuantumul si forma solicitata si neprezentarea dovezii de constituire atrage dupa sine respingerea ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Bilant contabil la30.06.2011 sau bilantul aferent anului 2010, 2. Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista a principalelor livrari inultimii 3 ani, 2.Declaratie pe proprie raspundere ca ofertantul poseda Autorizatie de punere pe piata emisa de MS Informatii privind respectarea standardelor de asigurare a calitatii - ISO 9001/2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.03.2012 09:16