Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - INCHEIERE CONTRACT DE FURNIZARE PRODUSE DIETETICE


Detaliu pentru invitatia numarul 326422
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Sf.Maria" Iasi
Numar invitatie: 326422/11.05.2012
Denumire contract: INCHEIERE CONTRACT DE FURNIZAREPRODUSE DIETETICE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Sf.Maria" IasiCod fiscal: 4701339, Adresa: Str. Vasile Lupu nr 62, Iasi, Telefon: 0232/264266, Fax: 0232/477309
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INCHEIERE CONTRACT DE FURNIZAREPRODUSE DIETETICE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia PRODUSE DIETETICE
II.1.6) CPV: 15882000-4 - Produse dietetice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 125, 027.12 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este detaliata pentru fiecare lot in parte in Anexa B si este valabila 90 de zile de la data limita de primire aofertelor. Garantia de participare se poate constitui conform prevederilor art.86alin.1 din HG 925/2006 sau prin depunere numerar la casieria unitatii noastre. In cazul in care se constituie prin OP contul de depunere esteRO 43 TREZ 406 5006 XXX 015 628 TREZORERIA IASI .Dovada constituirii garantiei de participare se va posta scanata obligatoriu in SEAP, pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economici.Avand in vedere scopul declarat al Legii nr.346/2004, acela de a stimula infiintarea si dezvoltarea intreprinderilor mici si mijlocii, consideram ca reducerea de 50% pentru criteriile de calificare legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitii publice de produse, servicii si lucrari se aplica in cazul grupurilor de operatori economici care depun oferta comuna in cazul in care aceste grupuri sunt alcatuite exclusiv din intreprinderi mici si mijlocii, indiferent daca acestea sunt persoane fizice sau juridice romane sau straine. NOTA: neconstituirea garantiei de participare in cuantumul si forma solicitata si neprezentarea dovezii de constituire inainte de sedinta de deschidere a ofertelor, atrage dupa sine respingerea ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratii privind eligibilitatea art.180 din OUG 34/2006 - Completarea si prezentarea Formularuluidin Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire-? in original2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Completarea si prezentarea Formularului din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire? in original3. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj) - Eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, certificatele fiscale sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?4. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - Eliberat de Primaria locala? din care sa reiasa ca ofertantul /candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original /copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Completata in conformitate cu formularul corespunzator din Sectiunea III ? ?Formulare?. ? in original6. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 - Completata in conformitate cu formularul corespunzator din Sectiunea III ? ?Formulare?. ? in original.Mentionampersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: dr. Valentin Munteanu ? Manager, ec. Alina Maria Vrabie ? Dir. financiar contabil, Dir. Medical ? Rosu Solange Tamara, farmacist Camban Lidia, Farm.Aprodu Mariana, Farm.Nechifor Mariana, Dr.Burlea Marin, Dr.Mihailide Rodica, Dr.Anton Dana si respectiv conform deciziei de evaluare a ofertelor nr.48/18.01.2012 : Ing. Pinzaru Lacramioara, Ref. Starcea Bogdan, jr. Cardas Diana. 1. Certificat constatator - - Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, din care sa rezulte: - codurile CAEN, - adresa actuala, - obiectul de activitate al societatii, - numele asociatilor, (se va prezenta in oricare din formele: original/ copie legalizatasau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? .2. Autorizatie de functionare - Eliberata de Ministerul Sanatatii? in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista a principalelor livrari in ultimii 3 ani, 2.Declaratie pe proprie raspundere ca ofertantul poseda Autorizatie de punere pe piata emisa de MS(Se solicita la Sectiunea III.2.1.b) - Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale --> este blocata) Informatii privind respectarea standardelor de asigurare a calitatii - ISO 9001/2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2012 14:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer