Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Incheierea de polite de asigurare Casco pentru autosanitare


Detaliu pentru invitatia numarul 332298
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SERVICIUL DE AMBULANTA DOLJ
Numar invitatie: 332298/24.07.2012
Denumire contract: Incheierea de polite de asigurare Casco pentru autosanitare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE AMBULANTA DOLJCod fiscal: 7725510, Adresa: Str. Tabaci, nr. 3, Craiova, Craiova, Telefon: 0251/408129, Fax: 0251/533628
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Tabaci, nr. 3, Craiova, Craiova, Romania, cod postal: 200642, telefon: +40 0251408129, fax: +40 0251533628, persoana de contact: SAJ DOLJ
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Craiova, str. Tabaci, nr. 3
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Incheierea de polite de asigurare Casco pentru autosanitare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Incheierea de polite Casco pentru un numar de 56 autosanitare
II.1.6) CPV: 66514110-0 - Servicii de asigurare a autovehiculelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 250, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare - 1% din valoarea estimata (2500 lei), perioada de valabilitate - 90 de zile, va fi constituita conform art 86 din HG 925/2006, respectiv prin virament bancar (RO94TREZ2915005XXX000162) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc bancara/soc de asigurari
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea n prevederile art. 181 din OUG 34/2006, Declaratie privind neincadrarea in prevedrile art. 69^1 din OUG 34/2006, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ord. 314/2010 emis de ANRMAP, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificate fiscale eliberate de ANAFsi primarie din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Toate documentele intocmite/emise de catre candidat/ofertant se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i).In situatia in care operatorii economici sunt implicati in paralel in derularea mai multor proceduri de atribuire, pot depune documentele in oricare dintre formele: - original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Persoanele care aproba/semneaza documete emise in legatura/pentru procedura de atribuire sunt: Ing. Popa Radu-presedinte; Ing. Bufu Claudiu-membru; Ing. Mihailica Dorin-membru; As. Baciu Elena - membru; Ec. Anghel Diana - membru; Ec. Catana Laura- membru, Csj. Bosneanu Mariana - membru; Dr. Gingioveanu Cristian - managerPersoane din cadrul D.S.P. Dolj care aproba si semneaza bugetul de venituri si cheltuieli : Dr. Bebe Martin - director executiv; Ec. Marcu Nicolae - director economic. Prezentare certificat constatator emis de Oficiul reg. Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiune "conform cu originalul"Inaimte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata in situatia in care a fost prezentat in forma copie "conform cu originalul"Autorizatia emisa de catre Comisia de Supraveghere a Asigurarilor in copie legalizata , valabila la data deschiderii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa rezulte CA pe ultimii 3 ani.Ca va fi exprimata la cursul mediu lei/valuta al BNR.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraLista serviciilor prestate in ultimii 3 ani.Obligativitatea societatii de a avea conventii service cu dealerii de autovehicule autorizati de producator cu care SAJ Dolj are relatii contractuale (Mercedes, Volskwagen, Ford, Iveco) Dovada certificarii conditiilor de calitateSe va prezenta certificatul ISO 9001-2001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Prima de asigurare
8.18
Descriere:
Suma asigurata
8.18
Descriere:
Sistem operational Call-Center
1.82
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.07.2012 13:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer