Achizitie publica - incheierea unui acord-cadru pe o perioada de 2 ani pentru furnizarea de produse de panificatie, produse de morarit si orez, lapte si produse lactate,
Detaliu pentru invitatia numarul 322508
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322508/21.03.2012
Denumire contract: incheierea unui acord-cadru pe o perioada de 2 ani pentru furnizarea de produse de panificatie, produse de morarit si orez, lapte si produse lactate,
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA "BABES-BOLYAI"Cod fiscal: 4305849, Adresa: Kogalniceanu nr.1, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-405300, Fax: 0264-450675
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: incheierea unui acord-cadru pe o perioada de 2 ani pentru furnizarea de produse de panificatie, produse de morarit si orez, lapte si produse lactate,
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: 1. Produse de panificatie: paine proaspata, alba, feliate; chifla, corn tip Hot -Dogpesmet;2. Gogosi umpluti cu gem sau ciocolata3. Produse de morarit: faine de panificatie, faina de patiserie, faina de porumb; Orez decorticat4. Lapte de consum ; smantana, unt; cascaval tip Mozzarella; branza grasa de vaci; branza de burduf; cascaval tip Rucar
II.1.6) CPV: 15811000-6 - Produse de panificatie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 507, 140 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cazul in care se ofertaza toate loturile garantia va fi 5071 leiiar pentru fiecareun lot, va fi: 960, 00 leipentru lotul 1384, 0 leipentru lotul 2524, 00 lei pentru lotul 33203, 00 lei pentru lotul 4Modul de constituire a garantiei de participare: 1. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.La solicitarea Autoritatii contractante ofertantul are obligatia de a depune documentul de constituire a garantiei ? unul dintre cele mentionate anterior, in original la adresa Str. I.I.C. Bratianu Nr.14, Cluj-Napoca, Serviciul Administrativ.2. Depunere in numerar la casieria Autoritatii Contractante, Str. I.I.C. Bratianu Nr.14, Cluj-Napoca( orarul casieriei: 1000-1400, de luni pana vineri)3. Virament bancar/ ordin de plata in contul Autoritatii Contractante RO86TREZ2165005XXX006896, Trezoreria Cluj-Napoca.4. Conform art. 2781 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, 1% din valoarea estimata.de 960, 00 lei pentru lotul 1 ; 3203, 00 lei pentru lotul 4 .Ofertantii care se incadreazain categoria IMM au dreptulconform Legii nr. 346/2004, de a constitui doar 50% din garantia de participare. In acest caz, acestia au obligatia de a prezenta o declaratie privind incadrarea in aceasta categorie(formularul 16 din sectiunea Formulare)Documentul de constituire a garantiei de participare scanat va fi depus obligatoriu in SEAP.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei., respectiv 60 zile de la data depunerii ofertelor in SEAP
Garantie de buna executie
% din valoarea fara TVA a contractelor subsecvente, rezultataModul de virare: a) garantia de buna executie va fi in cuantum de 5% din valoareacontractului de furnizare, fara TVA.b) modul de constituire a garantiei de buna executie: - Virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire in favoarea autoritatii contractante.- Restituirea garantiei de buna executie a contractului se face in termen de 14 zile de la data expirarii contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Cerinta nr. 1Eligibilitatea ofertantului: Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu art. 180 din OUG nr. 34/2006- formularul 2(12A) din Sectiunea Formulare.Cerinta nr. 2Neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 completata in conformitate cu formularul 3(12B) din Sectiunea Formulare; Documenteleprivind neicadrearea in prevederile art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006, vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Se sustine cu: - Dovada indeplinirii obligatiei de plata a impozitelor, taxelor, contributiilor catre bugetul consolidat ? Certificat de Atestare Fiscala eliberat de A.N.A.F.;Certificatul de atestare fiscala trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleCerinta nr. 3Participarea la licitatie cu oferta independentaSe solicita prezentarea certificatului constituit ca anexa la Ordinul nr. 314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P., completat in conformitate cumodelul de formular nr.4;Cerinta nr.4: Neincadrarea in situatiile prevazutela art. 691 din OUG nr. 34/2006Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazutela art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare . Aceasta se va prezenta atat de subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director General, ec. Viorica Barsan; Director Financiar-Contabil, ec. Pusok Istvan; Director General Adjunct dr. ing. Angela D. Pui; Membrii comisiei de evaluare: Director Patrimoniu, ing. Ion Toma; Jurist Alexandru Brasoveanu, ing. Olimpia Dumitru, ing.Mihaela Maier.Se solicita completarea formularul 4 din sectiunea Formulare Cerinta nr. 1Obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCCertificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial cu cel mult 60 de zile inainte de data deschiderii ofertelor din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului proceduriiInainte de transmitereacomunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicitat ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original sau copie legalizata.Cerinta nr. 2Autorizatie sanitara-veterinara de functionareSe solicita autorizatie sanitar-veterinara pentru unitati, eliberatade Directia Sanitara-Veterinarain conformitate cu Ord. A.N.S.V.S.A. nr. 93/2008, valabila la data deschiderii ofertelor.Persoane juridice /fizice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Existenta livrarii de produse in ultimii 3 ani de catre operatorul economic catre beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati in vederea sustinerii capacitatii tehnice. Ca dovada a indeplinirii cerintei obligatorii ofertantul va prezentadocumente / contracte similare, prin care sa confirme livrarea de produse similare celor solicitate prin documentatia de atribuire, insotite de recomandarile respective de la benefici, Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa faca dovada ca potlivra produselein conditii de igiena si siguranta in acest sens vor prezenta Autorizatie sanitar ? veterinarapentru autovehiculele de transport marfa, eliberate in conformitate cu Ord. A.N.S.V.S.A. nr. 93/2008, valabila la data deschiderii ofertelor, Cerinta 3Prezentarea de mostre : Mostre pentru fiecare produs ofertat, in ambalajul in care urmeaza a fi livrate, marcat si sigilat conform prevederilor legale. Acestea se vor prezenta la sediul autoritatii contractante din Cluj_Napoca, str. I.I.C.Bratianu nr. 14, pana la data de depunere a ofertelor in SEAP., Cerinta 4. Verificarea calitatii produselor ofertate prin prezentarea de : Rapoarte de incercari/ Buletine de analize emise de laboratoare de analiza acreditate RENAR(sau echivalen). Atestarea faptului ca operatorul economic ofertant are implementat un sistem demanagement pentru siguranta alimentuluCerinta minima: Prezentarea de certificate sau documente emise de organisme acreditate in conformitate cu standarde europene sau nationale careatesta respectarea de catre ofertant (pentru furnizor) a standardelor de asigurarea a calitatii conform HACCP/ ISO 22000 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in reofertare
Punctaj maxim
Pretul ofertei
566.67
Descriere: Punctaj va fidat devaloarea totala ofertata, pentru fiecare lot, notata V totallot .Oferta cu valoarea totala cea mai mica primeste 100 puncte iar celelalte vor primi un punctaj astfel: Pct. V totalofertant i = [ V total min. / V total ofertant i ] x100, unde ?V totalmin. - Valoarea totalacea mai mica ofertata;V totali- Valoareatotala a ofertantului -i - cu valoare mai mare decatV total min.ofertata.
Termen de livrare - TrL-
100
Descriere: Oferta cu cel mai mic termen de livrare [TrL] primeste 100 puncte, iar celelalte vor primi un punctaj dupa formula.Punctaj TrL i = [Trl min / Tr l i ] x 100 unde : TrL. min.- reprezinta termenul de livrare cel mai scazut ofertat iarTrL - reprezinta termenul de livrare ofertat, mai mare decat cel minim.Punctajul maxim care se poate obtine este de 100 puncte.Termenul de livrare se va exprima in ore si poate fimin. 1 ora si max 48ore.Ofertele cu TrL mai mic de o ora nu vor fi punctate suplimentar iar cele cu TRL mai mare de 48 ore vor fi declarate neconforme
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.05.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.03.2012 10:44