Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Incheierea unui Acord Cadru pentru furnizarea de oua (cant.minim. estimata-40000 buc, cant.max.estimata 45000 buc pentru intreg Acord Cadru)


Detaliu pentru invitatia numarul 326332
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Penitenciarul Gherla
Numar invitatie: 326332/11.05.2012
Denumire contract: Incheierea unui Acord Cadru pentru furnizarea de oua (cant.minim. estimata-40000 buc, cant.max.estimata 45000 buc pentru intreg Acord Cadru)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPenitenciarul GherlaCod fiscal: RO 4288292, Adresa: str.Andrei Muresanu nr.4, Gherla, Telefon: 0264241444, 0264241683, Fax: 0264241332
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Incheierea unui Acord Cadru pentru furnizarea de oua (cant.minim. estimata-40000 buc, cant.max.estimata 45000 buc pentru intreg Acord Cadru)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 4
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Incheierea unui Acord Cadru pentru furnizarea de oua pe o durata de 4 luni.Contractele subsecvente se vor incheia lunar.
II.1.6) CPV: 03142500-3 - Oua (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 27, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
270 lei Perioada de valabilitate a garantiei de participare va trebui sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei Contul de garantii al autoritatii contractante: RO07TREZ2185005XXX000046 Trezoreria Gherla
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractelor subsecvente se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului, in procent de 5 % din valoarea fara TVA a contractului. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie: potrivit art. 90 din H.G. nr. 925/2006. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.(se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011) Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va trebui sa fie egala cu perioada de valabilitate a contractului subsecvent.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/20063.CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta4.Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor precum si a contributiei pentru fondul de somaj, pentru asigurarile sociale de stat si asigurarile sociale de sanatate , eliberat de Departamentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .5.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .6.DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din Ordonan?a de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-formularul nr.6Referitor la aceasta cerinta, precizam persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: 1.Dobra Petru2.Dumitru Constantin3.Jiman Anamaria4.Petean Gabriel5.Marginean Dragomir6.Brad Corina7.Cimpan Maria8.Hodis MihaelaNota Depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni se va face in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul 1.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, valabil la data deschiderii ofertelor.2.Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, , in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi acceptate si in forma certificata de un traducator autorizat.Nota Depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni se va face in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, conform Formular nr.4
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principale livrari in ultimii 3 ani-formular nr.5 Certificat ISO 9001/2008-pentru Sistemul de Management al Calitatii sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: IN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2012 09:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer