Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Incheierea unui Acord Cadru pentru furnizarea de paine semialba (cant.minim. estimata-100000kg, cant.max.estimata 105000kg pentru intreg Acord Cadru)


Detaliu pentru invitatia numarul 320372
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Penitenciarul Gherla
Numar invitatie: 320372/16.02.2012
Denumire contract: Incheierea unui Acord Cadru pentru furnizarea de paine semialba (cant.minim. estimata-100000kg, cant.max.estimata 105000kg pentru intreg Acord Cadru)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPenitenciarul GherlaCod fiscal: RO 4288292, Adresa: str.Andrei Muresanu nr.4, Gherla, Telefon: 0264241444, 0264241683, Fax: 0264241332
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Andrei Muresanu nr.4, Gherla, Romania, cod postal: 405300, telefon: +40 264241683, fax: +40 264241332, persoana de contact: Gabriel Petean
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Incheierea unui Acord Cadru pentru furnizarea de paine semialba (cant.minim. estimata-100000kg, cant.max.estimata 105000kg pentru intreg Acord Cadru)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 5
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Incheierea unui Acord Cadru pentru furnizarea de paine semialba pe o durata de 5 luni.Contractele subsecvente se vor incheia lunar.
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 210, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
4200 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare va trebui sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei .
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractelorsubsecvente se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului, in cuantum de 2100 lei (procent de 5 % din valoarea fara TVA a contractului).Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie: potrivit art. 90 din H.G. nr. 925/2006.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.(se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011)Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va trebui sa fie egala cu perioada de valabilitate a contractului subsecvent.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/20063.CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta4.Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor precum si a contributiei pentru fondul de somaj, pentru asigurarile sociale de stat si asigurarile sociale de sanatate , eliberat de Departamentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original sau copia certificata pt. ?conformitate cu originalul?, valabil la data deschiderii ofertelor.5.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat, care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele -in original sau copia certificata pt. ?conformitate cu originalul?, valabil la data deschiderii ofertelor6.DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 dinOrdonan?a de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-formularul nr.8Referitor la aceasta cerinta, precizampersoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: 1.Petean Gabriel2.Marginean Dragomir3.Brad Corina4.Cimpan Maria5.Hodis Mihaela 1.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, valabil la data deschiderii ? in original sau copia certificata pt. ?conformitate cu originalul?, valabil la data deschiderii ofertelor.2.Licenta de fabricatie (producatori)-copia certificata pt. ?conformitate cu originalul?3.Autorizatie sanitar-veterinara pentru mijloacele de transport-copia certificata pt. ?conformitate cu originalul?4.Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, , in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi acceptate si in forma certificata de un traducator autorizat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, conform Formular nr.3
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principale livrari/prestatii/lucrari in ultimii 3ani2.Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii3.Declaratie de conformitate a produsului cu Specificatiile tehnice/standardele de referinta Certificat ISO 9001/2008-pentru Sistemul de Management alCalitatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.02.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.03.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.02.2012 15:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer