Achizitie publica - Incheierea unui contract de prestari Servicii de proiectare la obiectivul de interventii la imobile de natura investitiilor " Imprejmuire unitate - Penitenciar Gherla "
Detaliu pentru invitatia numarul 328728
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328728/05.06.2012
Denumire contract: Incheierea unui contract deprestari Servicii de proiectare la obiectivul de interventii la imobile de natura investitiilor " Imprejmuire unitate - Penitenciar Gherla "
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPenitenciarul GherlaCod fiscal: RO 4288292, Adresa: str.Andrei Muresanu nr.4, Gherla, Telefon: 0264241444, 0264241683, Fax: 0264241332
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Andrei Muresanu nr.4, Gherla, Romania, cod postal: 405300, telefon: +40 264241444, fax: +40 264241332, persoana de contact: Gabriel Petean
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Autoritatii contractante, Penitenciarul Gherla , str.Andrei Muresanu nr.4, Gherla, Romania, cod postal: 405300
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Incheierea unui contract deprestari Servicii de proiectare la obiectivul de interventii la imobile de natura investitiilor " Imprejmuire unitate - Penitenciar Gherla "
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Incheierea unui contract deprestari Servicii de proiectare la obiectivul de interventii la imobile de natura investitiilor " Imprejmuire unitate - Penitenciar Gherla "
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 217, 740 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 2.177, 40 lei? perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelorContul de garantii al autoritatii contractante este : RO07TREZ2185005XXX000046 deschis laTREZORERIA Gh
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre contractant in procent de 5 % din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie: potrivit art. 90 din H.G. nr. 925/2006.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.(se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011)Valoarea garantiei de buna executie aferenta proiectului tehnic si/sau detaliilor de executie, se va restitui in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor executate in baza proiectului respectiv, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei..
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea -declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul nr.12.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul nr.23.CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta completata in conformitate cu Formularul nr.34.Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor precum si a contributiei pentru fondul de somaj, pentru asigurarile sociale de stat si asigurarile sociale de sanatate , eliberat de Departamentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata ).5.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata ).6.DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-formularul nr.6Referitor la aceasta cerinta, precizam persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: 1.Dobra Petru2.Dumitru Constantin3.Jiman Anamaria4.Petean Gabriel5.Rab Anca6.Marginean Dragomir6.Brad Corina7.Cimpan Maria8.Negrea Amalia 1.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, valabil la data deschiderii ? (doc. in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata?conform cu originalul?semnata si stampilata).Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata2.Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, , in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi acceptate si in forma certificata de un traducator autorizat
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindcapacitatea tehnica: 1.Lista principale livrari/prestatii/lucrari in ultimii 3ani - Formular nr.5Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca este vorba despre autoritati contractante sau clienti privati.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/doc. emise sau contrasemnate de o autoritate sau clentul beneficiar. Daca beneficiarul este un client privat si din motive obiective , operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmaridin partea acestuia, se poate demonstra prestarea de servicii printr-o declaratiea operatorului economic.Ofertantii care au avut contracte similare in derulare cu autoritati publice in perioada 2009-2011, este obligatorie prezentarea recomandarilor/documentelor constatatoare. Standarde de asigurarea calitatii1. - Certificat ISO 9001/2008-pentru Sistemul de Management alCalitatii sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Printr-o solicitare adresata Autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.06.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.06.2012 09:00