Achizitie publica - INCHEIEREA UNUI CONTRACT DE FURNIZARE-DEZINFECTANTI
Detaliu pentru invitatia numarul 322627
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322627/27.03.2012
Denumire contract: INCHEIEREA UNUI CONTRACT DE FURNIZARE-DEZINFECTANTI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Sf.Maria" IasiCod fiscal: 4701339, Adresa: Str. Vasile Lupu nr 62, Iasi, Telefon: 0232/264266, Fax: 0232/477309
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Spitalul Clinic de Urgenta Pentru Copii Sf. Maria Iasi, Str. Vasile Lupu nr 62, Iasi, Romania, cod postal: 700309, telefon: +40 0232/264266, fax: +40 0232/477309, : secretariat directie
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SpitalulSf. Maria Iasi, str. Vasile Lupu nr 62, Iasi, Romania, cod postal: 700309, telefon: +40 0232/264266, fax: +40 0232/477309, persoana de contact: birou achizitii publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INCHEIEREA UNUI CONTRACT DE FURNIZARE-DEZINFECTANTI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: OBIECTUL PROCEDURII IL CONSTITUIE ACHIZITIA DE DEZINFECTANTI DESTINATI DEZINFECTARII SUPRAFETELOR SI PAVIMENTELOR, INSTRUMENTAR, MATERIALE TERMOREZISTENTE SI TERMOLABILE, INCLUSIV ENDOSCOAPE
II.1.6) CPV: 24455000-8 - Dezinfectanti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 247, 896 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui in cuantum de4957, 92lei (2% din valoarea totala estimata a contractului de furnizare): LOT I-GP=1440 RON, LOT 2-GP=1028, 16 RON, LOT 3-GP=947, 52 RON, LOT 4-GP=1542, 24 RON .Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, adica 120 zile de la data limita deprimire aofertelor.Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul : RO 43 TREZ 406 5006 XXX 015 628 TREZORERIA IASIsau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante inainte de data si ora limita de deschidere a ofertei.In cazul constituirii sub forma unei Scrisori de garantie bancara, dovada constituirii se va face prin transmiterea acesteia in original la sediul autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora deschiderii a ofertelor. Ofertele pentru care nu s-a constituit garantia pentru participare in original, in cuantumul, si pentru perioada prevazuta vor fi respinse ca inacceptabile.Avand in vedere scopul declarat al Legii nr.346/2004, acela de a stimula infiintarea si dezvoltarea intreprinderilor mici si mijlocii, consideram ca reducerea de 50% pentru criteriile de calificare legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare , cerute in achizitii publice de produse, se aplica in cazul grupurilor de operatori economici care depun oferta comuna in cazul in care aceste grupuri sunt alcatuite exclusiv din intreprinderi mici si mijlocii, indiferent daca acestea sunt persoane fizice sau juridice romane sau straine.NOTA: neconstituirea garantiei de participare in cuantumul si forma solicitata si neprezentarea dovezii de constituire inainte de sedinta de deschidere a ofertelor, atrage dupa sine respingerea ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Bilantul contabil, 2. Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, 2. Mostre ISO 9001/2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.04.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.04.2012 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.03.2012 10:03