Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Inchidere depozit de zgura si cenusa SC CET ARAD SA


Detaliu pentru invitatia numarul 345961
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CENTRALA ELECTRICA DE TERMOFICARE ARAD S.A.
Numar invitatie: 345961/26.04.2013
Denumire contract: Inchidere depozit de zgura si cenusa SC CET ARAD SA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCENTRALA ELECTRICA DE TERMOFICARE ARAD S.A.Cod fiscal: RO 14593668, Adresa: CALEA 6 VANATORIFN, Arad, Telefon: 0257-307407, Fax: 0257-213160
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA 6 VANATORIFN, Arad, Romania, cod postal: 310162, telefon: +40 0257-307407, fax: +40 0257-213160, persoana de contact: TATIANA ZAHARIA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SC CET Arad SA: CALEA 6 VANATORIFN, Arad, Romania, cod postal: 310162
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Inchidere depozit de zgura si cenusa SC CET ARAD SA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de inchidere si redare in circuitul agricol a depozitului de zgura si cenusa din cadrul SC CET ARAD SA conform proiectului de executie, ca urmare a masurii stipulate in Planul de actiune anexa la Autorizatia Integrata de Mediu nr. 10/2006.Valoarea totala estimata a lucrarii este de 7800000 lei compusa din: lucrari de constructii-montaj conform documentatiei de executie in valoare de 7400000 lei, iar suma de 400000 lei reprezinta valoarea maxima a lucrarilor diverse si neprevazute care pot fi solicitate pe parcursul acestei lucrari.
II.1.6) CPV: 45260000-7 - Lucrari de acoperire si alte lucrari speciale de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 800, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Conform art. 43.1 din OUG 34/2006, se solicita dovada constituirii unei garantii de participare in cuantum de 1, 5%, respectiv in valoare de 111000 RON sau echivalent in valuta.Echivalentul pentru valuta se va determina corespunzator cursului de schimb valutar anuntat de BNR pentru data de .......(5 zile inainte de data limita a depuneri ofertei transmisa in anuntul de participare) In instrumentul de garantare banca sau societatea de asigurari emitenta, va insera in mod expres cerintele prevazute la art.86 din HG 925/2006 si la art. 278^1 din OUG 34/2006. Ofertele care nu sint insotite la deschidere de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse si returnate . Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art.88 din HG 925/2006, corelat cu art 278^1 din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.Daca instrumentul de garantare nu respecta aceste cerinte oferta depusa va fi respinsa fiind incidente prevederile art 33, alin.3, pct.b din HG 925/2006.Contul in lei este: RO44RNCB0015006386320001 deschis la Banca Comerciala Romana.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Termenul de garantie va fi de 24 luni pentru lucrarile efectuate. Executantul se obliga sa constituie garantia de buna executie a contractului in conformitate cu prevederile art.90 din HG 925/2006, in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA conform art.89 alin(2)din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Un ofertant poate participa cu o singura oferta, fie in mod individual, fie ca subcontractant/partener al unei societati mixte/consortiu/asocieri. Se va prezenta lista partenerilor/subcontractantilor precum si modelul de acord de asociere/de subcontractare/contract.2. Depunerea sau participarea cu mai mult de o oferta de catre un singur ofertant/subcontractant/partener pentru acelasi contract va duce la respingerea ofertelor respective.3. Cerinta obligatorie: declaratie privind eligibilitatea - in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul. Completarea si pezentarea Formularului 12A din documentatia de atribuire privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr.34/2006, fiecare ofertant/partener trebuie sa prezinte acest formular.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.4. Cerinta obligatorie: declaratie privind neicadrarea in prevederile art.181 din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, completare si pezentarea Formularului 12B(se va prezenta inclusiv de persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau tehnico-profesionala va face referire doar la literele a), c1 ) si d))- in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.5. Cerinta obligatorie: declaratia privind calitatea de participant la procedura - in original. Fiecare dintre ofertanti/subcontractanti/parteneri va completa Formular 12C - Declaratia privind calitatea de participant la procedura.6. Cerinta obligatorie: fiecare ofertant/partener trebuie sa prezinte "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" - Formular 12E(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010).7. Cerinta obligatorie: . Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Formular 1, se va completa si de catre subcontractant/asociat (inclusiv pentru tertul sustinator)trebuie prezentata de fiecare ofertant/asociat/subcontractant.Legat de conflictul de interese, persoanele cu functie de decizie in din cadrul autoritatii contractante sunt: -Director General ? Moisa Pavel-Director Economic ? Toma Valentina-Director Tehnic ? Malos Robert-George-Persoanele care semneaza/aproba documentele emise in legatura cu sau pentru procedura de achizitie: Zaharia Tatiana, Neamtiu Corneliu-Paul, Rohoska Mihai, Morar Ioan-Florin, Radu Piscoi, Vaida Tanase. - Persoane juridice/fizice romane. - cerinta obligatorie: original sau copie conform cu originalul: 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie ?conforma cu originalul?, avand date reale/actualizate la data limita a depunerii ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar executia de lucrari solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in copie conform cu originalul.- Persoane juridice/fizice straine - cerinta obligatorie: 1.Declaratie pe propria raspundere, pentru persoanele juridice straine, daca in tara de resedinta nu se elibereaza certificatele mentionate anterior.2. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Aceste documente sunt obligatorii indiferent de calitatea pe care o are ofertantul in cadrul procedurii: ofertant individual, subcontractant sau partener al societatii mixte/consortiului/asocierii.Note : a. Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traduceri autorizate in limba romanab. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute.3. Declaratie pe propria raspundere completata conform Anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346 /2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.Ofertantii incadrati ca IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute. ( daca este cazul)Documentele vor fi prezentate in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 14.000.000 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii. Ofertantul trebuie sa desemneze un responsabil de lucrare care sa coordoneze efectiv executia lucrarii, autorizat MLPAT, si a unui topometrist., Informatii privind dotarea tehnica si utilaje. Pentru executia lucrarii ofertantul trebuie sa detina (prin dotare proprie/inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) urmatoarele: buldozer pe tractor, rulou compresor, autovehicule speciale, autobasculante, buldozer senile, autogreder, autocisterna cu dispozitiv de stropire, incarcator pe pneuri cupa, automacara cu brat telescopic, excavator, scarificator pe tractor., Informatii privind experienta similara, ofertantul trebuie sa mai fi executat si dus la bun sfarsit in ultimii 5 ani cel putin una (maxim 3) lucrare/lucrari similara/similare cu lucrarea solicitata in valoare de minim 3.500.000 lei ( pentru 2 sau 3 lucrari 3.500.000 lei reprezinta valoarea cumulata a acestora), document constatator din partea beneficiarului pentru lucrarea/lucrarile respectiva / respective.
Certificare de buna executie / document constatator, indiferent daca beneficiarul este autoritate contractanta sau client privat., Informatii privind posibilitatea efectuarii de analize ale pamintului folosit la copertare realizate de un laborator autorizat SR EN ISO 17025. Procurarea pamintului utilizat la copertare cade in sarcina executantului., Informatii cu privire la partea din contract pe care ofertantul are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Informatii cu privire la resursele umane si tehnice, inclusiv certificatele, atestatele, autorizatiile solicitate in fisa de date, pentru partea de implicare a subcontractantului/lor.Note: (1) In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, la incheierea contractului de achizitie publica respectiv, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica., Informatii privind asocierea (daca este cazul)in original sau copie legalizata, in limba romana sau traducere autorizata)?Imputernicire pentru reprezentare la procedura?, (in original sau copie legalizata, in limba romana sau traducere autorizata)Note: In cazul asocierii se va respecta art. 44 din OUG 34/2006.Ofertele depuse de operatori economici care sunt parteneri intr-o asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: a) Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul asocierii precum si partea de contract indeplinita de fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv resursele tehnice si umane ( certificate / atestate / autorizatii solicitate in fisa de date, pentru partea de implicare a respectivului asociat); b) Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii;c) Unul din membrii asocierii trebuie numit ca partener conducator (Lider de asociatie) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte;d) Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se stipuleze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor si ca realizarea contractului.e) Toti partenerii din cadrul asocierii trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului;f) Structura sau constituirea asocierii nu va fi modificata, pe durata executarii contractului, decat cu aprobarea prealabila a Autoritatii Contractante si numai in situatii exceptionale. Noua asociere trebuie sa indeplineasca cel putin aceleasi criterii de eligibilitate si de conformitate ca cea initiala. 1. Certificarea Sistemului calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001/2008, sau echivalent.Se vor prezenta document(ele) emis(e) de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate care confirma ca ofertantul are certificat un sistem de management al calitatii pentru domeniul de activitate din sfera domeniului activitatilor aferente obiectului contractului, 2. Certificarea Sistemului de management de mediu in conformitate cu standardul SR EN ISO 14001/2005, sau echivalent.Se vor prezenta document(ele) emis(e) de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate care confirma ca ofertantul are certificat un sistem de mediu, pentru domeniul activitatilor aferente obiectului contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. si/sau sediul Autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.05.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.04.2013 10:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer