Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Inchidere rampa de depozitare controlata a deseurilor menajere zona Paiu, municipiul Vaslui


Detaliu pentru invitatia numarul 333462
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL VASLUI
Numar invitatie: 333462/09.08.2012
Denumire contract: Inchidere rampa de depozitare controlata a deseurilor menajere zona Paiu, municipiul Vaslui
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL VASLUICod fiscal: R3337532, Adresa: Strada Spiru Haret, nr. 2, Vaslui, Telefon: 0235-310999, Fax: 0235-315946
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura Primariei Municipiului Vaslui, Strada Spiru Haret, nr. 2, Vaslui, Romania, cod postal: 730139, telefon: +40 235310999, fax: +40 235315946, persoana de contact: Apavaloaie Dorin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Vaslui, Birou Achizitii Publice, etaj II, cam. 210
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Inchidere rampa de depozitare controlata a deseurilor menajere zona Paiu, municipiul Vaslui
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea rigolelor perimetrale ce colecteaza apa meteorica de pe versantii limitrofidepozitului (vezi memoriu amenajari exterioare);
- platforma betonata din vecinatatea portii de acces nr. 2, montarea si punerea infunctiune a statiei de tratare levigat, montarea rezervorului de apa rece din polstif cucapacitatea de 5 m3 (vezi memoriu amenajari exterioare si statie tratare levigat);
- racordarea la energie electrica a obiectivelor ce necesita punerea in functiune;mutarea gunoiului existent depozitat in afara spatiului propus a se inchide;
- realizarea drumului de pamant proiectat a instalatiilor de iluminat exterior;
- profilarea rampei de deseuri;
- inchiderea rampei de deseuri si realizarea tuturor rigolelor proiectate si racordareaacestora conform detaliilor din plansele ID5 si ID6, concomitent cu racordareaconductelor de transport gaze la statia de tratare si ardere gaz;
- racordarea la energie electrica a tuturor obiectivelor proiectate conform planselor ID2si E1-E4- realizarea gardului proiectat conform plansa nr. ID7;
- realizarea lucrarilor necesare monitorizarii.
II.1.6) CPV: 45222110-3 - Lucrari de constructii de rampe de deseuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 972, 339 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare in cuantum de 59440 leiDurata garantiei de participare: 120 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Ofertantii care fac dovada incadrarii incategoria IMM- urilor, pot benef de preved Legii nr. 346/2004, art.16, alin 2, si vor prezenta anexat garantei de participare ?Decl pe proprieraspundere privind incadrarea in categ I.M.M.?Modalitatea de constituire: In conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006 modificata si completata.Cand garantia se constituie prin virament bancar, aceasta se va vira in contul : RO20TREZ6565006XXX000251, deschis la TrezoreriaVaslui, Municipiul Vaslui, cod fiscal: 3337532.Retinerea garantiei de participare, se va face, in conditiile prevazute de art.87, alin.1 din HG nr.925/2006 si in conditiile art.278^1 din OUG34/2006 : In cazul depunerii unei contestatii, conf. Art. 278^1 alin.1 din OUG 34/2006: ? In masura in care Consiliul National de Solutionare aContestatiilor, respinge contestatia, ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cuvaloarea estimata a contractului, urmatoarele sume: ?conform litera b)?- Restituirea garantiei se va face in conformitate cu art.88 al HG nr.925/2006.
Garantie de buna executie
Se solicita garantie de buna executie de 5% din pretul contractului fara TVA. Modalitatea de constituire: Printr-un instrument de garantareemis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturilepartiale. Conform HG1045/2011, in cazul retinerilor succesive, daca autoritatea contractanta are calitatea de autoritate publica, institutiepublica sauoperator economic cu capital integral sau/ majoritar de stat, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului dincadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.-Retinerea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art.91 din HG 925/2006-Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art.92 , pct 4, HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea - Formular 2-Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si a impozitelor si taxelor locale -Formulare tip emise de institutii de specialitate-Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr.34/2006 - Formular 3Nota: - Certificatele se vor prezenta in original sau in copie legalizata de notar sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cuoriginalul?.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele.-Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 1-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 4-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006? - Formular 23Nota: In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunturmatoarele: 1) Primar ? ing. Vasile Paval2) Viceprimar ? ing. Neacsu Daniel3) Viceprimar ? ing.Sorin Radu Catalin4) Sef Serviciu Investitii, Achizitii Publice ? ing. Cristea Traian5) Director economic ? ec. Moruzi Titi6) Conform Ord 170/2012 consilierii locali: Abutoaiei Alexandru Andrei, Arcaleanu Marius Marian, Caragata Valeriu, Cazacu Dragos Andrei, Ciocarlea Valerian Eugen, Clatinici Daniela, Dragomir Valentin Mircea, Idriceanu Marioara, Irimia Alexandru, Juverdeanu Adrian, MateiCorneliu, Negruti Leonard Alin, Onu Maria, Pintili Rodica, Prisan Dumitru, Rinder Ana Smaranda, Trifu Alin Dan, Volocaru Alecsandru, Zaharia Ioan Certificat Constatator emis de ONRC.Nota1: Certificatul se va prezenta in original sau in copie legalizata de notar sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.Obiectulcontractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Nota: 2. In cazul prezentarii Certificatului Constatator in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?, se va solicita ofertantului clasatpe primul loc, inainte de a fi declarat castigator, sa prezinte pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa informatii generale ofertant - prezentare formular: "Fisa informatii generale ofertant"
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani: Ofertantii (operatorieconomici sau persoane fizice autorizate) trebuie sa faca dovada faptului cain ultimii 5 (cinci) ani au cel putin un contract de lucrari duse la bun sfarsit sisunt similare. Contract va fi insotit de proces verbal de receptie laterminarea lucrarilor si recomandare (pentru lucrarile prezentate casimilare ).Prezentarea formularelor: -?Lista principalelor lucrari executate inultimii 5 ani?- ?Experienta similara?- Procesului verbal de receptie la terminarealucrarilor si recomandare(pentru lucrarile prezentate ca similare)., Cerinta nr. 2Informatii privind asigurarea cu personalul responsabil direct de indeplinireacontractului de lucrari, ofertantul va trebui sa dispuna de un responsabiltehnic cu executia lucrarii atestat, un sef de santier si un responsabil cucontrolul calitatii. Pentru personalul care nu este angajat permanent alofertantului se va completa o declaratie de disponibilitate .- Autorizatii/certificate de atestare profesionala/legitimatiile aferente emisede MDLPL/MDRL/MDRT, etc (aflate in termen devalabilitate la data deschiderii ofertelor) pentru responsabilul tehnic cuexecutia si pentru seful de santier, si daca e cazul pentru responsabilul cucalitatea, sau in lipsa acestora, deciziile de numire pentrupozitia respectiva si documentul/documentele de specializare in baza careias-a realizat numirea (pentru acele pozitii unde nu existareglementari in vigoare), Cerinta nr.3Informatii privind asocierea/daca este cazul.Operatorul economic nominalizat lider al asociatiei trebuie confirmat prindepunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept desemnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei.-In acordul de asociere va fi mentionat ca toti asociatii isi asumaraspunderea solidara pentru executia contractului, ca liderul asociatiei esteimputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numeletuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei esteresponsabil pentru executia contractului, inclusiv platile.In acordul de asociere se va preciza concret partea/partile din contract pecare le va executa fiecare asociat in parte.In cazul ofertei declarate castigatoare, la incheierea contractului de achizitiepublica, autoritatea contractanta va solicita viitorului castigator contractullegalizat, Cerinta nr.4- Tert sustinator tehnic si profesional - daca este cazulIn conformitate cu prevederile art.190, alin (2) In cazul in care ofertantul isidemonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinereaacordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedisustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm alpersoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceastaconfirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice siprofesionale invocate Persoanele care asigura sustinerea financiara nutrebuie sa se afle insituatia in care determina excluderea din procedura de atribuire, conformprevederilor art.180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)., Cerinta nr.5Informatii privind subcontractantii - Daca este cazul: Ofertantulare obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa lesubcontracteze, procentul din valoareacontractului de lucrari care va fi indeplinit de catre subcontractanti si datelede recunoastere ale subcontractantilor propusi. Atunci cand pentruindeplinirea contractului de lucrari nu este necesara subcontractarea, incadrul formularului mai sus mentionat, se va face precizarea ?Nu estecazul?. In cazul in care unul sau mai multisubcontractanti urmeaza sa indeplineasca parti din contractul de achizitiepublica, autoritatea contractanta va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant sisubcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se constituie in anexala contract Cerinta nr. 1Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardeleeuropene relevante care atesta certificarea sistemului propriu demanagement al calitatii ofertantului pentru activitatile care fac obiectulacestei proceduri: ISO 9001 sau echivalent.Prezentare certificat ISO 9001 sau echivalent.Se va prezenta copie dupa acest certificat.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.08.2012 15:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer