Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Inchidere sector flori si modificare acoperisuri Piata Mihai Viteazul


Detaliu pentru invitatia numarul 345847
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: TARGURI OBOARE PIETE SA ARAD
Numar invitatie: 345847/24.04.2013
Denumire contract: Inchidere sector flori si modificare acoperisuriPiata Mihai Viteazul
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTARGURI OBOARE PIETE SA ARADCod fiscal: RO 8145406, Adresa: Piata Mihai Viteazul nr13, Arad, Telefon: 0257/250016, Fax: 0257/252403
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Mihai Viteazul nr13, Arad, Romania, cod postal: 310017, telefon: +40 257250016, fax: +40 257252403, persoana de contact: Nicolae Onufriiciuc
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: TARGURI OBOARE PIETE SA ARAD, loc. Arad, Piata Mihai Viteazul nr. 13, jud. Arad
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administrarea targurilor, oboarelor si pietelor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Inchidere sector flori si modificare acoperisuriPiata Mihai Viteazul
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In baza contractului de lucrari ce se doreste a fi atribuit se vor executa lucrari de Inchidere sector flori si modificare acoperisuriPiata Mihai Viteazul cu respectarea conditiilor si cerintelor cuprinse in documentatia tehnica publicata in SEAP, anexa la prezenta documentatie de atribuire. Valoarea totala: 850221 lei fara TVA, din care Cheltuieli diverse si neprevazute 18997 lei
II.1.6) CPV: 45262700-8 - Lucrari de modificare a cladirilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 850, 221 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de particip. ? 16624 lei; se va constitui prin virament bancar, instrument de garantare sau ordin de plata/fila CEC.Perioada de valabilitate 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Contul in care se va depune este RO69BUCU575004242511RO01, deschis la Alpha Bank Arad. In temeiul art. 86, alin. 3, lit. a si b din H.G. 925/2006, actualizata daca garantia se constituie printr-un instr. de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara/soc.de asig., acesta trebuie sa prev. daca plata garantiei se va exec. conditionat sau neconditionat. Nota: Instrumentul de garantare emis de o soc.bancara/soc.de asigurari va trebui sa prevada expres toate conditiile legale in care garantia se va putea executa, inclusiv situatia cuprinsa la art. 2781, alin. 1, lit. b din O.U.G. nr. 34/2006. In cazul in care instrumentul de garantare nu va cuprinde toate conditiile mentionate mai sus, autoritatea contractanta va descalifica/respinge oferta depusa.In cazul respingerii de catre CNSC a contestatiei formulate, sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie, autoritatea contractanta va retine din cuantumul garantiei de participare conform art. 278/1, alin. 1, lit. b si alin. 2 din O.U.G. 34/2006.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile
Garantie de buna executie
Se va constit. in cuantum de 5%din valoarea contractului fara TVA, in max.3 zile lucratoare, integral printr-un instr. de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara/soc.de asig.care devine anexa la contr. sau partial prin retineri succesive din sumele datorate pt. facturi partiale, cu aplic.art. 90(3) din H.G. 925/2006 si prev. H.G. 1045/2011.Daca garantia se constituie printr-un instr. de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara/soc.de asig., acesta trebuie sa prev. daca plata garantiei se va executa conditionat, sau neconditionat.Se va restitui: 70% din val.garantiei, in 14 zile de la inch. p-v receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pt. vicii ascunse este min.; restul de 30% din val. garantiei, la expirarea perioada de garantie a lucr. exec., pe baza p-v receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.) Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura vor face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 69/1, 180 si 181 din O.U.G. 34/2006. In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in sit.unui conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Membrii comisiei de evaluare a ofertelorPresedinte - Chis Emanuela, Contabil Sef;Membru - Buzgau Lucia, Referent Compartiment Achizitii;Membru - Onufriiciuc Nicolae, Sef Compartiment Tehnic;Membru supleant - Marc Nicolae, Administrator PiataMembrii Consiliului de Administratie1 Plaveti Ioan, administrator;2 Ignuta Geanina, administrator;3 Cristea Miron, administrator;4 Copil Maria, administrator;5 Chirilov Adriana, administrator;6 Rus Amelia, administrator;7 Barna Iustin, administrator8 Leszay Ildiko, administrator;9 Rivis Tipei Lucian, administrator.Membrii AGA ai actionarului majoritar Consiliul Local al Municipiului Arad1 Pistru Popa Geanina, consilier local;2 Varga Glad Aurel, consilier local;3 Lupas Marin, consilier local;4 Lazurca Adrian Catalin, consilier local;5 Cismasiu Mariana, consilier local.Reprezentat legal al SC Targuri, Oboare si Piete SA Arad: Nistor StelianMod de dovedire: 1. Se vor completa si atasa: Formularul nr. 1 (Decl.priv.neincadr/in art. 180 din O.U.G.34/2006, Formularul nr. 1.2 (Declaratie privind neincadrarea in art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata), Formularul nr. 2 (Decl.priv.neincadr.in art. 69/1 din O.U.G. 34/2006 in original.In cazul unei asocieri formularelevor fi prezentate de fiecare asociat in parte.2. Se va atasa certificat cazier fiscal al persoanei juridice ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul.In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat in parte.3. Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale (acesta va fi eliberat numai pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului), in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul, pentru persoanele juridice romane, respectiv original sau copie cf. cu originalul si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.In cazul unei asocieri documentele vor fi prezentate de fiecare asociat in parte.Nota: Certificatul de atestare fiscala/Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale (se vor prezenta cel putin pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Dovada achitarii taxelor se face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local si care nu au obtinut inlesniri/reesalonari la plata acestor datorii (cu luarea in considerare a scadentei de plata a acestora), vor fi descalificate/respinse.2.) Cerinta obligatorie: Se va depune Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta ? in original ? Formular nr. 17 (cf. Ordin nr. 314/2010).3.) Cerinta obligatorie: Tertul sustinator (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) va face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 69 indice 1, 180 si 181, lit. a, c indice 1 si d din O.U.G. nr. 34/2006.Mod de dovedire: Tertul sustinator va trebui sa depuna Formularul nr. 1 (Declaratie privind neincadrarea in art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006), Formularul nr. 1.2 (Declaratie privind neincadrarea in art. 181, lit. a), c indice 1 si d) din O.U.G. nr. 34/2006), Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006), in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 69 indice 1, 180 si 181 lit. a, c indice 1 cf. art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata, cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.4.) Cerinta obligatorie: Subcontractantul trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011).Mod de dovedire: 1. Subcontractantul va trebui sa depuna Formularul nr. 2, in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata, (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011) cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire. Nota: Indiferent de forma in care se depune oferta, se vor avea in vedere posibilitatile de indeplinire a cerintelor de calificare si selectie stabilite prin prezenta documentatie de atribuire inclusiv cu raportare la Anexa 2 la Ordinul nr. 509/2011 al presedintelui ANRMAP).NOTA: persoanele juridice straine vor depune orice documente edificatoare prin care pot dovedi indeplinirea acestei cerinte in conformitate cu documentele specifice tarii de origine 1.) Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa desfasoare activitatea economica autorizata corespunzatoare unui cod CAEN relevant in raport cu obiectul procedurii.Mod de dovedire: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul. Informatiile din certificatul ORC trebuie sa fie reale/actualela data limita de depunere a ofertelor.Cerinta autorizarii obiectului de activitate va fi necesar a fi indeplinita de fiecare asociat raportat la partea din contract pe care o executa.Nota: Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art. 15-25 din Legea nr. 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate decat activitati autorizate, prin autorizare intelegandu-se conform art. 5, alin. 1 din actul normativ mentionat mai sus ?[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor declarate?.Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.2.) Cerinta obligatorie: Ofertantii straini participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare unui cod CAEN relevant in raport cu obiectul procedurii sau echivalentul acesteia raportat la tara in care isi desfasoara activitatea.Mod de dovedire: Se vor atasa copii dupa original si traducere certificata in limba romana de un traducator autorizat si legalizate, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul ofertantul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani a ofertantilor participanti la procedura sa fie de minim 1660000 lei. Ofertantii participanti la procedura vor trebui sa faca dovada indeplinirii cifrei de afaceri prin depunerea situatiilor financiare anuale pe ultimii 3 ani, inregistrate la administratiile financiare si/sau alte documente edificatoare prez.de op.econ.in sustinerea acestei cerinte de calificarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.) Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura vor face dovada prin prezentarea de orice documente/certificari ca au executat in ultimii 5 ani lucrari similare, printr-un contract maxim 2 contracte a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 831224 lei.(reparatii/modernizare sau orice categorie de lucrari de confectii metalice, zidarii si instalatii climatizare hala). Certificarile indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Vor depune inclusiv Declaratia priv. lista princip. lucr. executate in ultimii 5 ani - Formularul 4 ? in original, 2.) Cerinta obligatorie: 1. Ofertantii participanti la procedura trebuie sa faca dovada ca dispun de utilajele si dotarile considerate necesare pentru realizarea in bune conditii a ob. contractului. (Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului ? form. 6 ? in original).2. Tertul sustinator va trebui sa prezinte acordul ferm de sustinere, in forma autentica si Declaratia privind logistica, utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice aflate in dotare si care urmeaza a fi efectiv folosite pentru indeplinirea contractului de achizitie publica- Formularul nr. 18 si Formularul nr. 19 si, raportat la natura sustinerii invocate, anexa 1 la Formularul nr. 19., 3.) Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura vor trebui sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal tehnic de specialitate ? RTE/RTC si personal muncitor ? personal muncitor ? sudori calificati , zidari, instalatori apa canal si electricieni): a) 1 responsabil tehnic cu executia, pentru care se va prezenta: Atestatul de "responsabil tehnic cu executia" care sa fie valabila la data limita de depunere a ofertelor - in copie; - CV ? in copie; - Decl. de disponibilitate - Formularul nr. 23 - in original, care trebuie sa mentioneze cel putin per. de derulare a contractului de achizitie publica.b) 1 responsabil cu asigurarea calitatii, vor prezenta: Decizia interna de numire/delegare a atributiilor aferente valabila la data limita de depunere a ofertelor ? in copie; - CV ? in copie; - Decl. de disponibilitate - Formularul 23 - in original, care trebuie sa mentioneze cel putin per. de derulare a contractului de achizitie publica- Formularul nr. 7 (Informatii generale privind angajatii) siFormular nr. 8 (Personalul ce va fi angajat in contract) - in original, 4.) Cerinta obligatorie: In cazul in care ofertantii invoca sustinerea economica -financiara si tehnico-profesionala asa cum este prevazuta la art. 186 si 190 din O.U.G. 34/2006, actualizata tertul sustinator trebuie sa indeplineasca conditiile cuprinse la art. 11 indice 1 din H.G. 925/2006 actualizata.Tertul sustinator va trebui sa prezinte acordul ferm de sustinere, in forma autentica si Declaratie privind personalul angajat si cadrele de conducere care urmeaza a fi efectiv alocate pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.Formularul nr. 18 si Formularul nr. 19 si, raportat la natura sustinerii invocate, anexa 2 la Formularul nr. 19, 5.) Cerinta obligatorie: Dc. ofertantii participanti la procedura subcontracteaza anumite parti din contr., vor fi aplic. prev. art. 45 din O.U.G.34/2006, actualizata, coroborat cu art. 11, alin. 7 din H.G.925/2006, actualizata potrivit caruia: ?AC nu are dr. de a impune indepl. unor criterii de calific. pt. eventualii subcontractanti, dar resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pt. partea lor de implicare in contr. care urmeaza sa fie indeplinit, dc. sunt prez. doc. relevante in acest sens?. Capac. tehnica si profesionala va fi evaluata in functie de modul in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna, contr. si subcontractantul acestuia cf. contr. de subcontractare si prev. DA. (Decl. priv. partea/partile din contr. care sunt indepl. de subcontractanti si specializarea acestora). Anterior semnarii contr., ofertantului declarat castigator i se va solicita sa prezinte acordul de subcontractare din care sa rezulte partea din contr. pe care o va indepl. subcontractantul (fizic si valoric, inclusiv ca procent din val. contr.)precum si modul de utilizare a resurselor tehnice si umane. Acordurile/Contractele de subcontractare vor fi prezentate in limba romana sau, daca sunt incheiate in alta limba decat limba romana, in copie insotita de traducere legalizata in limba romana dupa acestea.1. Se va atasa Formularul nr. 10 ? in original.2.Formularul nr. 11 - in original, 6.) Cerinta obligatorie: Daca oferta este depusa de o asociere (consortiu), indepl. criteriilor de calific. si selectie va fi evaluata in cf. cu Acordul/Contractul de asociere depus cu luarea in consid. a modului in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna asociatii si la oblig./componentele asumate de fiecare asociat potrivit Contractului de asociere. Vor depune Decl. priv. partea/partile din contr. care sunt indepl. de asociati si Imputernicirea liderului asociatiei de a reprez. asociatia la proc. de atrib., din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contr. pe care o va indepl. fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contr.), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, precum si obligativitatea mentinerii asocierii pe toata durata executarii contr. Dc. acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducerea in lb. rom. dupa acestea.1.Formularul nr. 12 ? in original.2.Formularul nr. 13 - in original3.Formularul nr. 14 ? in original Certificat in termen de valabilitate care sa ateste implementarea standardului de management al calitatii (SR EN ISO 9001 sau echivalent) emis pentru activitati relevante in raport cu obiectul procedurii - in copie. In cazul in care operatorul economic nu detine un astfel de certificat, va depune orice alte probe/dovezi care confirma un nivel corespunzator al standardelor de calitate.Certificatele/documentele se vor prezenta in copie si trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.05.2013 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.04.2013 16:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer