Achizitie publica - ?Inchideri alei Zona ?Producatori? ? Piata Centrala Roman?, Roman, jud. Neamt
Detaliu pentru invitatia numarul 322955
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322955/29.03.2012
Denumire contract: ?Inchideri alei Zona ?Producatori? ? Piata Centrala Roman?, Roman, jud. Neamt
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ROMAN - DIRECTIA ADMINISTRATIA PIETELOR, BAZAR, OBORCod fiscal: 2614066, Adresa: Roman, str. Petrodava, nr.8, jud. Neamt, Roman, Telefon: 0233741119, Fax: 0233741604
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Roman, str. Petrodava, nr.8, jud. Neamt, Roman, Romania, cod postal: 611051, telefon: +40 233741119, fax: +40 233741604, persoana de contact: Luminita Dima
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Roman, str. Petrodava, nr.8, Sediul Administrativ al Directiei Administratia Pietelor, Bazar, Obor - Roman, jud. Neamt, Romania, cod postal: 611051, telefon: +40 233741119, fax: +40 233741604
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Inchideri alei Zona ?Producatori? ? Piata Centrala Roman?, Roman, jud. Neamt
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea inchiderii zonei ?producatori? din Piata centrala Roman cu rulouri exterioare de aluminiu, realizareasi montarea de usi glisante din aluminiu, realizarea si montarea de ferestre curbe din PVC, conform caietului de sarcini si tabloului de tamplarie anexat.
II.1.6) CPV: 45421100-5 - Instalare de usi, de ferestre si de elemente conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 90, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare = 1800 lei.In cazul IMM-urilor se aplica Art. 16, alin. 2) din Legea 346/2004.Perioada de valabilitate a garantiei de participare = 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei pentru participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: - a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau- b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantateIn cazul in care ofertantul alege sa constituie garantia prin virament, plata se va face prin Ordin de plata in contul nr. RO45TREZ4925006XXX000154, deschis la Trezoreria Roman. Ordinul de plata trebuie sa contina confirmarea transferului sumei catre MUNICIPIUL ROMAN, procedura de achizitie publica si amplasamentul si urmeaza a fi depus in ORIGINAL.In cazul in care ofertantul alege cainstrument de garantare, Scrisoarea de garantie bancara, aceastava fi intocmita in conformitate cu modelul anexat. (Formularul I din sectiunea FORMULARE)In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul in care un operator economic depune contestatie iar CNSC respinge contestatia autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participaresuma de 900 lei, in conformitate cu prevederile art. 278(1) b din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie = 5% din val. contractului;se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru fact.partiale. Contractantul va deschide un cont la dispozitia aut.contractante, la Trezorerie. Suma initiala care se depune de catre contractant nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, aut.contractanta va alimenta acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. Aut. contractanta va restitui garantia de buna executie: a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor, pe baza procesului-verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, care vizeaza activitatea din ultimii trei ani (2008, 2009, 2010)(cerinta obligatorie). Cifra medie anuala de afaceri, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului trebuie sa fie pe ultimii 3 ani de cel putin 180.000 lei.Curs de referinta leu/euro la 31 decembrie pentru fiecare anIn situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv: 2009, 2010, 2011.Conform art. 16, alin. 2) din Legea 346/2004 intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Fisa de informatii privind experienta similara;Se va face dovada finalizarii, in ultimii 5 ani, a unuia sau mai multor contracte similare, cu o valoare totala de cel putin 90.000 lei.(Conf.art.14 din Ordin ANRMAP nr509/2011, prin "contract de lucrari finalizat" se intelege: - lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala; sau- lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau- lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala)Pentru contractul similar se vor prezenta copii de pe partile relevante ale contractului : durata, valoarea contractului, garantii, semnaturile;
-Copie dupa ?P.V. de receptie (partiala, sau la terminarea lucr. sau finala);
-Recomandare de buna executie semnata de conducatorul institutiei beneficiareIn cazul in care contractul prezentat este rezultatul unei asocieri, valoarea minima de 90.000lei trebuie sa corespunda lucrarilor executate efectiv de ofertant, Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani; in fisa vor fi prezentate, pe langa lucrarile mentionate la punctul 1 de mai sus si alte lucrari pe care le-a executat ofertantul., Resurse tehnice -informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic (din dotare proprie, in leasing sau inchiriate sau sub o alta forma) pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Resurse umane: Pentru indeplinirea acestei cerinte este necesara asigurarea cu urmatoarea categorie de personal: - sef santier;
- responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat, in conformitate cu prevederile legale in domeniul lucrarilor ce urmeaza sa fie realizate;
- controlor de calitate autorizat sau numit prin dispozitie interna.In acest sens, se va prezenta o declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (Formularul H1 ) si se vor anexa acte care sa ateste pregatirea profesionala (CV, diplome, atestate, legitimatii vizate la zi, dispozitii) (Formularul H din SECTIUNEA III ? FORMULARE) Standarde de asigurare a calitatii -CertificatISO-9001 privindmanagementul calitatii in domeniul lucrarilor care fac obiectul achizitiei publice, pentru executant, valabil la data deschiderii ofertelor sau orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele / dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.03.2012 10:08