Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - INCHIRIERE A AUTOVEHICULELOR COMERCIALE DE MARFA CU SOFER-AUTOSPECIALA TRANSPORT MUNITIE


Detaliu pentru invitatia numarul 346283
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA
Numar invitatie: 346283/07.05.2013
Denumire contract: INCHIRIERE A AUTOVEHICULELOR COMERCIALE DE MARFA CU SOFER-AUTOSPECIALA TRANSPORT MUNITIE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SACod fiscal: RO 30267310, Adresa: TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, Targu Jiu, Telefon: +40 253335045, Fax: +40 253335068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SUCURSALA DIVIZIA MINIERA, STR. TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, ETAJ 3, SECRETARIAT DIRECTIA ACHIZITII PUBLICE, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210132, telefon: +40 374171117, fax: +40 253222015, persoana de contact: CIUCU ADRIAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SUCURSALA DIVIZIA MINIERA, STR. TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, ETAJ 3, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210132, telefon: +40 374171117, fax: +40 253222015, pct de contact: SERV ATRIBUIRE CONTR LUCR SERV
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INCHIRIERE A AUTOVEHICULELOR COMERCIALE DE MARFA CU SOFER-AUTOSPECIALA TRANSPORT MUNITIE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Transportul materialelor explozibile de la Depozitul de explozibil Lupoaia la gura Minei Tehomir
II.1.6) CPV: 60182000-7 - Inchiriere de vehicule industriale cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 29, 182.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul, in lei, al garantiei de participare, este de 500 lei.Perioada de valabilitate, cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Modul de constituire: - virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia va fi irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei de participare se va executa conditionat sau neconditionat, in conformitate cu art. 86 alin. (3) din HG 925/2006.- depunerea la casieria unitatii a unui OP/fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. Contul in care se poate face depunerea este RO49RNCB0149034562550007 BCR-Agentia Gorj- depunere in numerar la casieria autoritatii contractante.Indiferent de modalitatea de constituire aleasa, dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art. 87 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare la licitatie se poate constitui si in alta valuta, cursul de schimb valutar care se va lua in calcul fiind cel comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertei, comunicata in anuntul de participare.
Garantie de buna executie
Modul de constituire: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/de asigurari, care devine anexa la contract. Garantia va fi irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei de buna executie se va executa conditionat sau neconditionat, in conformitate cu art. 86 alin. (3) din HG 925/2006;
- depunerea in casierie a unei sume in numerar;
- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis va fi de 2% din pretul contractului.Garantia de buna executie ce se va constitui, prin alegerea unei modalitati din cele enumerate, de catre ofertantul declarat castigator, va fi in valoare de 10% din valoarea acestuia, fara TVA (5% in cazul Intreprinderilor Mici si Mijlocii).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 (declaratia de eligibilitate) cu modificarile si completarile ulterioare ? formular model;
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular model;
- Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura de achizitie-formular model;
- Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/12.10.2010 - formular model;
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Director Sucursala Divizia Miniera - Daniel Antonie, Director Directie Economica - Vasile Ghimis, Director Directie Achizitii Publice - Dumitru Mocioi, Director Productie -Moise Matyas, Inginer Sef Productie - Ion Guran, Sef Serviciu Atribuire Contracte Lucrari Servicii - Vasile Oita, Serviciul Atribuire Contracte Lucrari Servicii - Ciucu Adrian, Sef U.M. Jilt Sud - Cosmin Mihai Ceausescu, Contabil Sef U.M. Jilt Sud - Ion Dondera, Sef Mina Tehomir - Sorin Iulian Popescu, formular model.- Declaratie cu privire la datele de identificare ale ofertantului/ofertantului asociat/subcontractantului/tertului sustinator, conform art. 69^2, alin. 2, din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Pentru persoane juridice/fizice romane: - Se va prezenta Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Acest certificat va fi prezentat in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate Certificatul constatator emis de O.R.C. in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost prezentata in copie cu mentiunea conform cu originalul.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Pentru operatorii economici inregistrati ca I.M.M.-uri, se vor prezenta: a) Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului care atesta statutul de I.M.M. al ofertantului, saub) Declaratie pe propria raspundere completata conform Anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346 /2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.Ofertantii incadrati ca IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute.Pentru persoane juridice/fizice straine: - Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de o traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declararea mediei cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani. Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 58.000 lei. Pentru informatii prezentate in alta valuta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, caz in care acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica.Modalitate de indeplinire: Completarea formularului model ? INFORMATII GENERALE. Pentru informatii prezentate in alta valuta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Dupa caz, se va completa formularul ? ANGAJAMENT PRIVIND SUSTINEREA FINANCIARA A OFERTANTULUI/CANDIDATULUI/GRUPULUI DE OPERATORI ECONOMICI.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta o lista a serviciilor similare prestate in ultimii 3 ani, in valoare de cel putin 29.000 lei, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante servicii.Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul prestarii serviciilor si precizeaza daca au fost prestate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Modalitate de indeplinire: Completarea formularelor model ? DECLARATIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR SERVICII PRESTATE IN ULTIMII 3 ANI si EXPERIENTA SIMILARA. Pentru informatii prezentate in alta valuta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte., Se vor prezenta informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice (mijloace de transport) de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.Operatorul economic trebuie sa detina vehicul destinat transportului de materiale explozive, conform clasificarii ADR si sa prezinte: - ?autorizatia de detinere, transport si folosire materii explozive?, conform art.8 din Legea nr. 126/27.12.1995 privind regimul materiilor explozive, republicata;
- ?certificatul de atestare a suprastructurii specializate pentru transport marfuri periculoase clasa I?, conform art.25 din Normele metodologice din 30.11.2011 privind aplicarea prevederilor referitoare la organizarea transporturilor rutiere si a activitatilor conexe acestora stabilite prin Ordonanta Guvernului nr. 27/2011 privind transporturile rutiere;
- ?certificatul de agreere pentru vehiculul care transporta marfa?, eliberat de RAR corespunzator tipului de marfa ADR transportata ? materiale explozive, conform art. 174 din Regulamentul de aplicare a Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 195/2002 privind circulatia pe drumurile publice, Acordul European referitor la transportul rutier international al marfurilor periculoase (A.D.R.), incheiat la Geneva la 30 septembrie 1957, la care Romania a aderat prin Legea nr. 31/1994, cu modificarile ulterioare.Modalitate de indeplinire: Completarea formularului model ? DECLARATIE PRIVIND UTILAJELE, INSTALATIILE, ECHIPAMENTELE TEHNICE si a anexei LISTA PRIVIND UTILAJELE, INSTALATIILE, ECHIPAMENTELE TEHNICE., Se vor prezenta informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii; informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii; o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Se va face dovada ca personalul care presteaza acest serviciu detine: a) ?certificat de pregatire profesionala (consilier de siguranta transport marfuri periculoase)?, conform Ordinului nr. 1044/2003, modificat si completat prin Ordinul nr. 1934/2006 privind aprobarea Regulamentului pentru desemnarea, pregatirea profesionala si examinarea consilierilor de siguranta pentru transportul rutier, feroviar sau pe cai navigabile al marfurilor periculoase;b) ?certificat ADR de formare a conducatorilor de autovehicule care transporta materiale explozive?, conform Ordinului nr. 640 din 19 iulie 2007 pentru aprobarea Normelor privind pregatirea si atestarea profesionala a conducatorilor auto care efectueaza transport rutier de marfuri periculoase;c) ?carnet de artificier?, conform art. 7, alin. (1), (2) din Legea nr. 126 din 27 decembrie 1995 privind regimul materiilor explozive, republicata;d) ?permis de arma letala?, conform Legii 333 din 8 iulie 2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor si Legii 295 din 28 iunie 2004 privind regimul armelor si al munitiilor.Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, caz in care acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica.Modalitate de indeplinire: se vor prezenta declaratie pe propia raspundere a ofertantului privind asigurarea cu personal de specialitate considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului respectiv, CV-uri ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului, documente spulimentare prin care se confirma competentele si abilitatile declarate in CV-urile prezentate, completarea formularului model - DECLARATIE PRIVIND EFECTIVUL MEDIU ANUAL AL PERSONALULUI ANGAJAT SI AL CADRELOR DE CONDUCERE IN ULTIMII 3 ANI. Dupa caz, se va completa formularul ? ANGAJAMENT PRIVIND SUSTINEREA TEHNICA SI PROFESIONALA A OFERTANTULUI/CANDIDATULUI/GRUPULUI DE OPERATORI ECONOMICI., Se vor prezenta, dupa caz, informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Modalitate de indeplinire: Completarea formularului model ? DECLARATIE PRIVIND INFORMATII DESPRE SUBCONTRACTANTI, precum si ACORD DE SUBCONTRACTARE. Document(e) emis(e) de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate care sa ateste certificarea sistemului de management al calitatii pentru domeniul de activitate aferent obiectului contractului al ofertantului / asociatului / subcontractantului ( fiecare pentru partea de contract pe care urmeaza sa o execute) in conformitate cu SR EN ISO 9001 editia 2008 (sau echivalent).- In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii., Document(e) emis(e) de catre un organism de certificare acreditat, in tara sau in strainatate, care sa ateste certificarea sistemului de management de mediu pentru domeniul de activitate aferent obiectului contractului al ofertantului / asociatului / subcontractantului (fiecare pentru partea de contract pe care urmeaza sa o execute) in conformitate cu SR EN ISO 14001 editia 2005 (sau echivalent).- In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de mediu, astfel cum este solicitat, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.04.2013 16:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer