Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - INCHIRIERE AUTOBASCULANTA ? 16 t


Detaliu pentru invitatia numarul 119006
Autoritate contractanta
Municipiul Pascani
Cod de identificare fiscala: 4541360
Adresa: Str. Stefan cel Mare. nr.7, Pascani, ,jud. Iasi, Pascani
Telefon: 0232762300
Fax: 0232766259
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: INCHIRIERE AUTOBASCULANTA ? 16 t
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 60129000-8 - Inchiriere de vehicule de transport de marfuri cu sofer (Rev.1)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Inchiriere autobasculanta 16 t = 1 buc , pentru transport mixturi asfaltice pamant , beton , nisip, pietrisdin plajele de extractie pe drumurile din municipiul Pascani.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 27.02.2008 12:09
Data limita de depunere a ofertelor: 10.03.2008 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Registratura Primariei municipiului Pascani, Str.Stefan cel Mare nr.16, jud.Iasi
Data si ora deschiderii ofertelor: 10.03.2008 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Pascani, str. Stefan cel Mare nr.16, jud.Iasi
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181certificate constatatoare privind plata taxelor si impozitelor catre stat inclusiv cele locale-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ;Copie dupa codul unic de inregistrare-persoane juridice;
- bilantul contabil 2006, 30 iunie 2007;
- Declaratie privind lista principalelor livrari de servicii in ultimii 3(trei) ani- Carte de identitate;
- Certificat de inmatriculare ;
- Licenta de transport , valabila la data deschiderii ofertelor- Permisul de conducere categoria C ;
- Dovada existentei rovinetei (factura) ;
- Atestat pentru transport marfa ;Cerinta obligatorie: copiile documentelor solicitate se prezinta insotite de actele originale care se certifica pentru conformitate cu originalul de catre comisia de avaluare (sau in copii legalizate)
Compartimentul de Achizitii Publice, in urma unei solicitari scrise. Contravaloarea documentatiei de atribuire este de 30 RON
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer