Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Inchiriere autocompactoare pentru gunoiul menajer


Detaliu pentru invitatia numarul 328657
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Serviciul Public Administrarea Domeniului Public si Privat Petrosani
Numar invitatie: 328657/05.06.2012
Denumire contract: Inchiriere autocompactoare pentru gunoiul menajer
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialServiciul Public Administrarea Domeniului Public si Privat PetrosaniCod fiscal: RO 16982459, Adresa: str. 1 Decembrie 1918, nr. 93, Petrosani, Telefon: 0254541220, Fax: 0254545903
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. 1 Decembrie 1918, nr. 93, Petrosani, registratura, Romania, cod postal: 332019, telefon: +40 0254541220, fax: +40 0254545903, persoana de contact: Dragomir Lucian Octavian - director executiv
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. 1 Decembrie 1918, nr. 93, Petrosani, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Serviciul Public Adimistrarea Domeniului Public si Privat)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Inchiriere autocompactoare pentru gunoiul menajer
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Inchirierea unei autocompactoare cu operator si combustibil necesara pentru colectarea si transportul gunoiului menajer de pe domeniul public al municipiului Petrosani
II.1.6) CPV: 60181000-0 - Inchiriere de camioane cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 180, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3600 lei (50% pentru IMM conform Legii 346/2004)Forma de constituire a garantiei de participare :1.virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari(scrisoare de garantie bancara ? ANEXA 1), care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.2.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii , conform Legii nr. 346/2004 garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire cu conditia prezentarii dovezii de incadrare in aceasta categorie.3.garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la caseria autoritatii contractante: a)a unui ordin de plata sau a unei file CEC , cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b)a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.4.In cazul unei asocierii, aceasta trebuie sa fie formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM pentru a beneficia de aceeasi reducere referitoare la garantia de participare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 120 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. In cazul in care unui ofertant i s-a respins contestatia ca nefondata conf. art. 278 indice 1 aliniat 1 pct. b din OUG 34/2006, i se va retine contestatarului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 1.800 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul gar. de buna ex. a contr. de serv. va reprezenta 10% din pretul contr. fara T.V.A.sau de 5% in cazul IMM.b)Modul de constit. a gar. de buna ex. a contr. de servicii.-Printr-un instrument de gar. emis in cond. legii de o soc. bancara sau de o soc. de asig., care devine anexa la contract, retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contr. are obligatia de a desch. la Trez. Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia aut. contr.Suma initiala care se depune de catre contr. in contul de disp. astfel deschis va fi de 0, 5 % din pretul contr.Pe parcursul indeplinirii contr. aut. contr. urmeaza sa alim. acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenitecontr., pana la concurenta sumei stabilite drept gar. de buna ex.Restit. gar. de buna ex. se va face astfel-100% din val. gar. de buna ex. in termen de 14 zile de la data incheierii PV de terminare a serv., daca nu a fost ridicate, pana la acesta data, pretentii asupra ei;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Cerinta minima obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Solicitat DADaca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completare FORMULAR 2 din Sectiunea Formulare. Documentul se prezinta in original.Cerinta nr. 2 Cerinta minima obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Solicitat DADaca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completare FORMULAR 3 din Sectiunea Formulare. Documentul se prezinta in original.Cerinta nr. 3 Cerinta minima obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^ din ordonanta nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Solicitat DADaca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care fac obiectul art. 69^1 sunt: Iacob Ridzi Florin Tiberiu ? primar, Cornea Claudiu Lucian - viceprimar, Boboc Florian ? consilier local, Butulescu Valeriu ? consilier local, Damian Dana ? consilier local, Dragoescu Petru ? consilier local, Dura Cristina ? consilier local, Gherasim Paul ? consilier local, Hortopan Ion ? consilier local, Humel Robert ? consilier local, Kroutil Izabela Dorica ? consilier local, Lupu Constantin ? consilier local, Macavei Viorica ? consilier local, Marza Florin ?consilier local, Blag Daniel Cantemir ? consilier local, Nita Dorina Veronica ? consilier local, Pop Vasile ? consilier local, Popescu Doina ?consilier local, Rus Ioan ? consilier local, Zvinca Adrian ? consilier local, Dragomir Lucian Octavian ? director executiv, Leuca Dorina ? consilier juridic, Ursan Mioara ? contabil, Dumitrescu Aron ? consilier, Deliu Anca ? consilier, Hodina Maria - consilier, Hirian Alina ? consilier, Manea Marinela ? inspector, Stegar Florin ? consilier, Buliga Sorin - inspector..Restrictiile se extind si asupra sotului/sotiei, rudelor sau afinilor pana la gradul al patrulea inclusiv, ori care se afla in relatii comerciale cu persoanele mentionate mai sus.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completare FORMULAR 4 din Sectiunea Formulare.Documentul se prezinta in original.Cerinta nr.4 Cerinta minima obligatorie: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Solicitat DADaca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completare FORMULAR 5 din Sectiunea Formulare. Documentul se prezinta in original.Cerinta nr.5 Cerinta minima obligatorie: Solicitat DA- Certificat fiscal privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat , scadente in luna anterioara depunerii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul;
- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local scadente in luna anterioara depunerii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul;Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata. Cerinta nr. 1 - Cerinta minima obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului(original, copie legalizata, copie conform cu originalul), din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorilor economici, prezentat in original, emis cu cel putin 15 zile inainte de data de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Solicitat DAModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului(original, copie legalizata, copie conform cu originalul).Persoane juridice / fizice straineCerinta minima obligatorie : Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului, traduse legalizat in limba romana.Solicitat DA
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 Cerinta minima obligatorie: ?Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani? insotitade certificari ale modului de indeplinire a obligatiilor contractuale.Solicitat DA, Cerinta nr.2 Cerinta minima obligatorie: Lista de experienta similara?evidentiata prin prezentarea a cel putin un contract similar de servicii semnat pe fiecare pagina pentru conformitate cu originalul, insotit de maxim doua recomandari din partea beneficiarului dincare sa rezulte ca ofertantul si-a indeplinit in mod corespunzator obligatiile asumate (ofertantul va putea prezenta si copii dupa paginile relevante: denumirea contractului, denumirea partilor, valoarea si duratacontractului din contractele similare).Solicitat DA, Cerinta nr. 3 Cerinta minima obligatorie: In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica siprofesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obilgatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune ladispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionaleinvocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit.a), c), c¹) si d).Solicitat DA, Cerinta nr.4 Cerinta minima obligatorie: Declaratie privind echip. teh., utilajele si instalatiile de care dispune op. ec.pentru indeplinirea contractului.Completare formular FORMULAR 8 care sa cuprinda cel putin urmatoarele echipamente tehnice, utilaje si instalatii specifice executarii serviciilor care fac obiectul contractului (in proprietatate sau in leasing): - 1 bucata autocompactoare cu o capacitate de 20 -24mc, raport de compactare 4 la 1, cu 4 axe, tractiune spate.Solicitat DA, Cerinta nr.5 Cerinta minima obligatorie: Declaratie privind persoanele responsabile cu prestare serviciilor.Asigurarea de catre ofertant a pers. de spec. pentru indeplinirea contr. de servicii: -1 persoana de conducere responsabila de indeplin. contr. de servicii;
- 1 conducator auto pentru autocompactoare care va detine permis de conducere, atestat profesional conform legislatiei in vigoare. Acestea se vor prezenta in copie cu mentiunea , ,conform cu originalul??, stampilate si semnate de reprezentantul ofertantului.De asemenea operatorii economici vor prezenta contractele de munca, contracte de colaborare, incheiate conform legislatiei in vigoare, pentru conducatorul auto si pentru personalul de conducere responsabil de indeplinirea contractului de achizitie publica.Documentele se prezinta in copie cu mentiunea , ,conform cu originalul??, stampilate si semnate de reprezentantul ofertantului.Solicitat DA, Cerinta nr.6 Cerinta minima obligatorie: Operatorul economic va prezenta o declaratie pe propria raspundere ca detine si va prezenta la solicitarea autoritatii contractante urmatoarele documentele: Pentru autocompactoare: -certificat de inmatriculare-inspectia tehnica valabila ITP-asigurarea obligatorie (RCA)-atestat pentru conducatorul auto-licenta de transport a autocompactoarei-licenta de transport pe firma ofertanta.Licenta de transport pe firma ofertanta si licenta pt. autocompactoare se va solicita numai ofertantului castigator.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.06.2012 13:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer