Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Inchiriere autonacela pentru intretinere iluminat public si diverse lucrari de interventie


Detaliu pentru invitatia numarul 356929
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Moinesti
Numar invitatie: 356929/15.01.2014
Denumire contract: Inchiriere autonacela pentru intretinere iluminat public si diverse lucrari de interventie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul MoinestiCod fiscal: 4591490, Adresa: str. V. Alecsandri, nr. 14, Moinesti, Telefon: +40 0234363680, Fax: +40 0234365428
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. V. Alecsandri, nr. 14, Moinesti, Romania, cod postal: 605400, telefon: +40 0234363680, fax: +40 0234365428, persoana de contact: Gherman Ciprian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. V. Alecsandri, nr. 14, Moinesti, Romania, cod postal: 605400, telefon: +40 0234363680, fax: +40 0234365428, persoana de contact: Gherman Ciprian
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Inchiriere autonacela pentru intretinere iluminat public si diverse lucrari de interventie
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Inchiriere autonacela pentru activitati de intretinere si interventie desfasurate de Biroul Iluminat Public si alte compartimente din cadrul autoritatii contractante, inclusiv activitati de iluminat ornamental cladiri, arbori cu elemente de decor specific sarbatorilor de iarna, lucrari de defrisare arbori, reparatii cladiri etc
II.1.6) CPV: 45500000-2 - Inchiriere de utilaje si de echipament de constructii si de lucrari publice cu operator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 166, 000 - 224, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
4.000 RON Pt. calc. echiv. leu/alta valuta se va tine cont de cursul de schimb comunicat de BNR la data publicarii invitatiei in SEAP.Perioada de valab: egala cu perioada de valab. a ofertei - 60 zile de la termenul limita de primire a of. Formele de constituire acceptate: -prin virament bancar (cont garantie de participare: RO90TREZ0635006XXX000061, deschis la Trezoreria mun. Moinesti, CF 4591490) sau prin instrument de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara sau de o soc. de asig, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc. de atrib, cf Form. nr. 14. Nota: In cazul in care se opteaza pentru const. gar. printr-un instrument de garantare, scrisoarea de garantie va fi transmisa in original la sediul AC pana la data si ora limita de primire a ofertelor mentionate in invitatia de participare.- garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria AC a unui ordin de plata/fila cec cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor sau a unei sume in numerar; in orice situatie, dovada constituirii gar. de part. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora limita pentru deschiderea ofertelor; Nota: in cazul in care se depune o contestatie la CNSC, iar aceasta este respinsa conform art. 278^1 alin. (1) sau a fost retrasa cf. art. 278^1 alin. (2) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, AC va retine contestatorului din garantia de participare suma de 2240 RON conform art. 278*1, alin.(1) lit. a din OUG 34/2006, introdus prin OUG 76/ 2010 si modificat prin OUG 77/2012.Nota: IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% la garantia de participare. Grupul format exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM, persoane juridice romane ori straine care depun oferta comuna, beneficiaza de aceeasi reducere a garantiei de participare.Pentru a face dovada incadrarii in categoria IMM, ofertantii vor completa Anexa A din sectiunea Formulare.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractelor subsecvente fara TVA.Se va constitui fie prin Scrisoare de garantie bancara de buna executie, emisa in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari-Formular 16 din Sectiunea Formulare, fie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia AC la Trezorerie iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului). Ofertantul va opta pentru una din cele 2 modalitati de constituire si va mentiona acest lucru in modelul de contract subsecvent insusit.;Nota: IMM-urile/grupurile formate exclusiv dinoperatori economici incadrati in categoria IMM, persoane fizice/juridice romane ori straine care depun oferta comuna beneficiaza de reducere de 50%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180(Formularul 1) si 181(Formularul 2) din OUG 34/2006; Certificat eliberat de ANAF privind indeplinirea obligatiilor fiscale exigibile de plata la bugetul consolidat de stat scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de primire a of.; Certificat eliberat de APL privind indeplinirea obligatiilor fiscale exigibile de plata catre bugetele locale ale unitatilor administrativ teritoriale pe a caror raza se afla sediul social si punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului (dupa caz) scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de dep. a of;Doc. echivalente pentru op. ec. nerezidenti + certificat de rezidenta fiscala valabil la data limita de primire a of. - se accepta ca alternativa o declaratie a ofertantului ca in cazul in care va fi declarat castigator va prezenta certif. de rezidenta fiscala la data semnarii acordului cadru(in cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit op. econ nu se emit astfel de doc se accepta o decl. data in acest sens in fata unui notar). In masura in care proc. de emitere a acestor certif. nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, op ec pot depune o decl. pe propria rasp. cf art 11 alin (4) din HG925/2006, fiind aplicabile prev art 9 alin (3) din Ordinul 509/2011;declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formular 3;declaratie privind neincadrarea ofertantilor/asociatilor/subcontr. si tertilor sustinatori in prevederile art. 69*1 din OUG 34/2006 -Formular 4;Persoane cu functii de decizie in cadrul aut. contr. in ceea ce priveste organiz., derularea si finalizarea procedurii: Viorel Ilie- Primar, Consilieri locali care aproba bugetul: Apostu Radu, Botezatu Sorin, Busuioc Iulian, Chirea Mihaela, Cojocaru Florinel, Enea Pavel Iulian, Ilie Vasile, Irimia Dumitru, Ladaru Daniela, Manolache Ionica, Nimerceag Ioan, Pascalini Nini Alexandru, Romascanu Mircea, Sandu Teodor, Spataru Eugen, Tincu Liliana Angela, Vascan Stefan Cezar, Vieru Valentin, Talpau Sorin Ciprian; membri comisie de evaluare: Gherman Ciprian- Sef Birou, Alazaroaie Costica - referent, Bejan Rodica - inspector, Acatrinei Insuratelu Georgiana - inspector, Motei Adrian ? inspector, Padureanu Gabriela ? sef Serviciu; jr. Popescu Gabriela - consilier; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 5 Persoane juridice / fizice romane: Certificat constatator ORC (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN); Persoane juridice / fizice straine: Documente echivalente din care sa reiasa o forma legala de inregistrare sau apartenenta din punct de vedere profesional precum si faptul ca pot executa obiectul contractului din punct de vedere juridic. Documentele trebuie sa contina informatii reale / actuale la data limita de depunere a ofertelor. A C va solicita ofertantuluiclasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii, prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara: Operatorii economici participanti la procedura vor completa Formularul nr. 6 ? Informatii generale inclusiv media cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2011, 2012, 2013)Pentru demonstrarea informatiilor declarate cu privire la media cifrelor de afacerioperatorii economici vor prezenta documente pe care le au la dispozitie (ex: bilanturi/ extrase de bilant/ rapoarte de audit/ balante etc).Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR http: //www.bnr.ro, Informatii privind asocierea: Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica: Prezentarea listei lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost executate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit lucrari similare insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor., Declaratie privind dotarile specifice: utilaje / echipamente tehnice pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea acordului cadru. Se solicita ca ofertantul sa faca dovada detinerii utilajului si a utilajului de rezerva., Informatii privind asocierea: Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, atunci situatia tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Informatii privind sustinerea tehnica si/sau profesionala: Capacitatea tehnicasi/sau profesionala a operatorului economic sau a grupului de operatori economici, poate fi sustinuta si de un tert, indiferent de natura relatiilorjuridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180, art.181 lit.a), c1) si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.01.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.01.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.01.2014 12:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer