Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Inchiriere autoutilaje cu sofer pentru activitatea de iarna


Detaliu pentru invitatia numarul 337361
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SERVICII PUBLICE SA Tulcea
Numar invitatie: 337361/15.10.2012
Denumire contract: Inchiriere autoutilaje cu sofer pentru activitatea de iarna
Stare procedura: Anulata
Observatii: Aceasta cerere de oferta a fost trecuta in starea In asteptare anulare in mod automat deoarece la data limita de depunere oferte nu exista nici un ofertant inscris care a depus oferta de pretIn consecinta procedura se anuleaza cf art.209 alin (1) lit b din oug 24/2006
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICII PUBLICE SA TulceaCod fiscal: 22618640, Adresa: Str. Mahmudiei, nr.17, Tulcea, Telefon: 0240515541, Fax: 0240515546
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice locale - salubrizare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Inchiriere autoutilaje cu sofer pentru activitatea de iarna
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Inchirierea in functie de necesitati pe perioada de iarna a autoutilajelor necesare activitatii de deszapezire.
II.1.6) CPV: 60182000-7 - Inchiriere de vehicule industriale cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 250, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-cuantumul garantiei de participare 5000 lei cf. art.85 lit a din HG 925/2006.-perioada de valabilitate va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, min.90 zilede la termenul limita de primire a ofertelor.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru primirea ofertelor, la procedura online, postata in SEAP (scanata)si prezentata inoriginal la sediul autoritatii contractante de toti operatorii economici.-garantia de participare se va constitui conform art.86 din HG925/2006: -prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se va prezenta in original (model formular).-OP confirmat de banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;cont : RO13BRDE370SV12152433700 BRD Tulcea-numerar depus la casieria autoritatii contractante pana la data deschiderii ofertelor;;Se acorda reducere 50% pentru IMM-uri definite conform Legii nr. 346 / 2004;Nota : Dovada constituirii garantiei va fi insotita de ?Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? - Anexa 1 la Legea nr. 346/2004 actualizata.Ofertantul pierde garantia de participare cf. art.87 din HG 925/2006, art. 278^1 din OUG 34/2006.- Restituirea garantiei de participare se va face conform art. 88, sectiunea I, capitolul VII, din HG 925/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
-Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea contractului fara TVA si se va constitui in conformitate cu art.90 din HG.925/2006 prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. In cazul in care partile convin constituirea garantiei prin retineri succesive se vor avea in vedere prevederile HG.1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.decl privind eligibilitatea -se va prezenta si de catre tertul sustinator daca este cazul.(formular1)2.decl. privind neincadrarea in prev art. 181 din OUG34/2006 -se va prezenta si de catre tertul sustinator daca este cazul.(Formular2)3.declaratie privind calitatea de participant la procedura. (Formular3)4.certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular4 ).5.decl privind neincadrarea in prev. art 69^1 din OUG 34/2006 -se va prezenta dupa caz si de catre subcontractantcat si de tertul sustinator (Formular5)Persoane cu functie de decizie in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri cat si aprobarea bugetului : Director General Jipa cezar, Director economic : Casian Feodor, jr. Dendrino Gabriela, ing. Rotaru Valentin;membri CA : Zibileanu Stefana, Pohariu Daniel Iulian, Gudu Michael, Jipa Cezar, Casian Feodor.6.certif. fiscale eliberate de serv. Taxe si Impozite locale si de organele de administrare fiscala care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-documentele vor fi scanate in oricare din formele original /copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul" -1.certificat constator emis de ORC de pe raza judetului unde isi are sediul ofertantul , emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor si care sa contina ca obiect de activitate autorizat codul CAEN aferent contractului (original/copie lagalizata/copie cu mentiunea conform cu originalul ).Atentie: La solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta certificatul constatator emis de ORC, in original sau copie legalizata (daca initial nu a fost prezentat in aceasta forma);Pentru persoane juridice straine pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeascaforma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica-traducere legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1-Informatii generale privindcifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani. Se solicita ca media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 440.000 lei.-pentru echivalenta in euro se va lua ca referinta cursul mediu anual euro comunicatde BNR la sfarsitul fiecarui an., Cerinta 2.-Experienta similara1.-declaratie privind lista principalelor prestari de servicii pe ultimii 3 ani calculati prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Se solicita experienta similara cu valoare de minim 250.000 lei.Ofertantul va prezenta maximum 2 contracte de servicii similare derulate in ultimii 3 ani, a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 250.000 lei.Contractele vor fi insotite de recomandarile /certificate constatoare aferente;Conversia leu valuta se va face la cursul comunicat de BNR la sfarsitul fiecarui an.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 3.-Informatii privind dotarea tehnica cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice. Declaratie pe propria raspundere privind dotarile de care dispune operatorul pentru indeplinirea contractului :1. (2buc) Autobasculanta16 tone tractiune min.4x42. (2 buc)Autobasculanta8 tone min.4x43. (3buc) Autogreder tractiune min 6x44.(3 buc)Incarcator pe pneuri tractiune integrala, cupa min.4mcubi, motor min.250 CP5.(4buc) Buldoexcavator tractiune 4x4, cupa dubla sau jumelata, picon6. (1buc)Tractor 4x4, - dotat cu greder autopurtat prevazut cu lama actionata hidraulic si bazin de clorura capacitate min.1000 litri si dispozitiv de imprastiere material antiderapant lichid, motor min.160 CP7.(1buc) Manipulator telescopic cu cupa pentru preparat si incarcat utilaje cu material antiderapant solid(nisip+sare), tractiune4x4, cupa min2 m cubi, intindere brat telescopic min 6m, 8.(1 buc) Utilaj multifunctional (tip.UNIMOG) pentru deszapezire dotat cu lama frontala si dispozitiv de imprastiat material antiderapant solid, priza de putere fata.sistem hidraulictractiune 4X4, Cerinta 4-declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere., Cerinta 5-Informatii privind subcontractantii.Daca anumite parti din contract urmeaza sa fie subcontractate, atunci toti subcontractantii vor fi declarati indiferent de procent.Daca nu este cazul, nu se va completa formularul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.10.2012 09:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer