Achizitie publica - Inchiriere autoutilaje cu sofer pentru activitatea de iarna
Detaliu pentru invitatia numarul 355974
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355974/22.11.2013
Denumire contract: Inchiriere autoutilaje cu sofer pentru activitatea de iarna
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICII PUBLICE SA TulceaCod fiscal: 22618640, Adresa: Str. Mahmudiei, nr.17, Tulcea, Telefon: 0240515541, Fax: 0240515546
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Mahmudiei, nr.17, Tulcea, Romania, cod postal: 820156, telefon: +4 0240515541, fax: +4 0240515546, persoana de contact: Casian Feodor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul SC SERVICII PUBLICE SA Tulcea, str. Mahmudiei, nr.17, Tulcea, Romania, cod postal: 820156, tel :0240 515541
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (serv.salubrizare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Inchiriere autoutilaje cu sofer pentru activitatea de iarna
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In functie de necesitati se vor inchiria pe perioada de iarna, urmatoarele autoutilaje cu sofer :1.Autobasculanta 16 tone ? 2 buc.2.Autobasculanta 8 tone ? 2 buc3.Autogreder ? 3 buc.4.Incarcator pe pneuri - 3 buc5. Buldoexcavator ? 4 buc6. Tractor 4x4 - 1 buc7. Manipulator telescopic cu cupa pentru preparat si incarcat utilaje cu material antiderapant solid (nisip+sare) . - 1 buc.8.Utilaj multifunctional (tip.UNIMOG) pentru deszapezire dotat cu lama frontala si dispozitiv de imprastiat material antiderapant solid ? 1 buc.Contractul se va derula pana la data de 01.04.2014 si va avea valoarea de 250.000 lei
II.1.6) CPV: 60182000-7 - Inchiriere de vehicule industriale cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 250, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantumul garantiei de participare 5000 lei cf. art.85 lit a din HG 925/2006. -perioada de valabilitate va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, min.90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor -garantia de participare se va constitui conform art.86 din HG925/2006: -prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se va prezenta in original (model formular). -OP vizat de banca emitenta, cont : RO13BRDE370SV12152433700 BRD Tulcea -numerar depus la casieria autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor;; In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata in original cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Nota : Se acorda reducere 50% pentru IMM-uri definite conform Legii nr. 346 / 2004; In acest caz, dovada constituirii garantiei va fi insotita de ?Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? - Anexa 1 la Legea nr. 346/2004 actualizata. Pentru constituirea garantiei in alte valute se va lua ca referinta cursul BNR al valutei respective afisat cu 2 zile inainte de data limita de depunere a ofertei stabilita in invitatia de participare. Ofertantul pierde garantia de participare cf. art.87 din HG 925/2006, art.278 1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea contractului fara TVA si se va constitui in conformitate cu art.90 din HG.925/2006 prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. In cazul in care partile convin constituirea garantiei prin retineri succesive se vor avea in vedere prevederile HG.1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.decl privind eligibilitatea -se va prezenta si de catre tertul sustinator daca este cazul.(formular1)2.decl. privind neincadrarea in prev art. 181 din OUG34/2006 -se va prezenta si de catre tertul sustinator daca este cazul.(Formular2)3.declaratie privind calitatea de participant la procedura. (Formular3)4.certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular4 ).5.decl privind neincadrarea in prev. art 69^1 din OUG 34/2006 -se va prezenta dupa caz si de catre subcontractantcat si de tertul sustinator (Formular5)Persoane cu functie de decizie in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri cat si aprobarea bugetului : Director General Jipa cezar, Director economic : Casian Feodor, jr. Dendrino Gabriela, ref.Marin Remus ;membri CA : Zibileanu Stefana, Pohariu Daniel Iulian, Gudu Michael, Jipa Cezar, Marinescu Silviu Stefan.6.certif. fiscale eliberate de serv. Taxe si Impozite locale si de organele de administrare fiscala din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Daca procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin (4) din HG 925/2006.Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prev. art. 9 alin (3) din Ordinul 509/2011. -1.certificat constator emis de ORC de pe raza judetului unde isi are sediul ofertantul din care sa rezulteobiectul de activitate al operatorului cat si alte informatii relevante si reale la data depunerii ofertelor ( asociati, administratori, st soc. dpdv al insolventei etc. Obiectul contractuluitrebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Atentie: La solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta certificatul constatator emis de ORC, in original sau copie legalizata (daca initial nu a fost prezentat in aceasta forma);Pentru persoane juridice straine pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeascaforma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica-traducere legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 2.-Experienta similara de 250.000 lei. Ofertantul va prezenta lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani , din care sa reiasa ca a prestat servicii similare prin cel putin 1 sau maxim 2 contracte a caror valoare cumulata a fost de minim 250.000 lei insotita de certificate/documente/contracte/copii dupa parti relevante ale contractelor/recomandare/ proces verbal de receptie, emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau client beneficiar.Conversia leu valuta se va face la cursul comunicat de BNR la sfarsitul fiecarui an., -Cerinta 3.-Informatii privind dotarea tehnica cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice. Declaratie pe propria raspundere privind dotarile de care dispune operatorul (proprietate, inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului in vederea asigurarii calitatii :1. (2buc) Autobasculanta 16 tone tractiune min.4x4 2. (2 buc)Autobasculanta 8 tone min.4x4 3. (3buc) Autogreder tractiune min 6x4 4.(3 buc)Incarcator pe pneuri tractiune integrala, cupa min.4mcubi, motor min.250 CP 5.(4buc) Buldoexcavator tractiune 4x4, cupa dubla sau jumelata, picon 6. (1buc)Tractor 4x4, - dotat cu greder autopurtat prevazut cu lama actionata hidraulic si bazin de clorura capacitate min.1000 litri si dispozitiv de imprastiere material antiderapant lichid, motor min.160 CP 7.(1buc) Manipulator telescopic cu cupa pentru preparat si incarcat utilaje cu material antiderapant solid(nisip+sare), tractiune4x4, cupa min2 m cubi, intindere brat telescopic min 6m8.(1 buc) Utilaj multifunctional (tip.UNIMOG) pentru deszapezire dotat cu lama frontala si dispozitiv de imprastiat material antiderapant solid, priza de putere fata.sistem hidraulic tractiune 4X4, -Cerinta 4-declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere., -Cerinta 5-Informatii privind subcontractantii. Daca anumite parti din contract urmeaza sa fie subcontractate, atunci toti subcontractantii vor fi declarati indiferent de procent.Daca nu este cazul, nu se va completa formularul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.-pentru descarcarea documentatiei se va descarca utilitarul de pe site-ul Digi sign pentru citirea documentelor semnate.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.12.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.12.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.11.2013 14:12