Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - INCHIRIERE AUTOVEHICUL DE TRANSPORT PERSOANE TIP MICROBUZ


Detaliu pentru invitatia numarul 198542
Autoritate contractanta
ORASULNAVODARI
Cod de identificare fiscala: 4618382
Adresa: Str. Dobrogei nr. 1, Navodari
Telefon: 0241 - 760 353
Fax: 0241 - 761 606
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: INCHIRIERE AUTOVEHICUL DE TRANSPORT PERSOANE TIP MICROBUZ
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 60172000-4 - Inchiriere de autobuze si de autocare cu sofer (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Inchirierea unui autovehicul de transport persoane tip microbuz pentru necesitatile Primariei Orasului Navodari si pentru asigurarea transportului copiilor cu handicap din Orasul Navodari la Scoala Speciala Constanta.
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 22.03.2009 14:13)
Data publicarii: 17.03.2009 17:14
Data limita de depunere a ofertelor: 27.03.2009 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: PRIMARIA ORASULUI NAVODARI, str. Dobrogei nr. 1, jud. Constanta.
Data si ora deschiderii ofertelor: 27.03.2009 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Primariei Orasului Navodari, loc. Navodari, str. Dobrogei nr. 1, jud. Constanta.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 75, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-prezentarea bilanturilor contabile aferente ultimilor 3 ani;
-incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin 1 (un) contract similar -serviciul de INCHIRIERE AUTOVEHICUL TIP MICROBUZ conform CPV60172000-4 Inchiriere de autobuze si de autocare cu sofer cu valoare mai mare sau egala cu 20 000 lei.-ciframedie anuala de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani egala sau mai mare de 35 000 lei.
De la PRIMARIA ORASULUI NAVODARI, str. DOBROGEI nr. 1, contra cost. Pretul documentatiei este de 100 lei. Garantia de participare 2000 lei.
Motive anulare:
Altele
Observatii: Incheierea contractului de achizitie se va face avand in vedere modificarile O.U.G. nr. 34/200.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer