Achizitie publica - Inchiriere autovehicule de transport si vehicule industriale
Detaliu pentru invitatia numarul 343392
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343392/04.03.2013
Denumire contract: Inchiriere autovehicule de transport si vehicule industriale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Sannicolau MareCod fiscal: 4548554, Adresa: str. Republicii nr.15, Sannicolau Mare, Telefon: +40 256370366, Fax: +40 256370350
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Republicii nr.15, Sannicolau Mare, Romania, cod postal: 305600, telefon: +40 256370366, fax: +40 256370350, persoana de contact: sediul autoritatii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Autoritatii Contractante: Sannicolau Mare, str. Republicii nr. 15, jud. Timis, Sala 6.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Inchiriere autovehicule de transport si vehicule industriale
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de inchiriere vehicule de transport(camioane) si vehicule industriale (diverse utilaje, specificate in caietul de sarcini) pentru efectuarea de diferite lucrari publice pe raza Orasului Sannicolau Mare.
II.1.6) CPV: 60181000-0 - Inchiriere de camioane cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 518, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 5.000 lei. Perioada de valabilitate: 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor; Modul de constituire: a) prin prezentarea unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (original); b) prin virarea sumei in contul nr. RO55TREZ6275006XXX000643, deschis de autoritatea contractanta la Trezoreria Sannicolau Mare si prezentarea ordinului de plata, cu conditia ca la data/ora deschiderii ofertelor sa poata fi confirmata constituirea garantiei de participare. Obs. Contestatorului carua i-a fost respinsa de catre CNSC contestatia ca nefondata, ii va fi retinuta din garantie suma de 4298, 40 lei calculata cf. prevederilor art. 278 ind.1, alin. 1, lit. b din OUG 34/2006.Pentru echivalenta leu/alta valuta se va folosi cursul comunicat de BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind calitatea de ofertant: completarea Formularului B si a Anexei ;2. Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta: completarea Formularului C;3. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatia prevazuta de art. 69 ind.1 din OUG 34/2006: completarea FormularuluiD (persoane cu functii de decizie in cadrul AC: Primar-Danut Groza, Viceprimar-Asaftei Radu, Sef birou buget finante si patrimoniu-Iovanovici Biliana Emina, Consilieri Locali-Grui Adrian, Muntean Dorin, Vasilcin Gheorghe, Luca Marian Leontin, Mandran Natalia, Terebent Manuel Sebastian, Sarbu Ioan Ivan, Negot Florin, Dragoi Alina, Constantinescu Florin, Muntean Cozmin, Dalica Gabriel, Flus Stefan, BudurDaniel);4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatia prevazuta de art. 180 din OUG 34/2006: completarea Formularului E;5. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatia prevazuta de art. 181 din OUG 34/2006: completarea Formularului F;
- Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala (certificat tip) pentru persoanele juridice dinRomania privind achitarea datoriilor la bugetul consolidat general; Original sau copie lizibila conforma cu originalul.- Certificat de atestare fiscala (certificat tip) emis de Directia de Specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeazasocietatea, inclusiv pentru punctele de lucru detinute, privind achitarea datoriilor la bugetele locale; Original sau copie lizibila conforma cuoriginalul.- Ofertantii vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoane juridice straine: - Persoanele juridice straine vor prezenta documente care dovedesc achitarea impozitelor, taxelor si a contributiilor obligatorii, inconformitate cu prevederile legale din tara in care firma isi are resedinta, emise de institutiile autorizate: formulare tip. (art. 182 din O.U.G.34/2006). Documentele vor fi prezentate in original si vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana. Forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (informatiile din certificatul constatatortrebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor). In original, copielegalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederilelegale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs. Documentele vor fi prezentate in original si vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana.Obiectul contractului trebuie sa aibe corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Bilantul contabil (depus la organele competente, cu viza) la data de: 31.12.2010, 31.12.2011, 31.12.2012.Pentru anul 2012 sa va accepta si balanta de verificare la data de 31.12.2012.- pentru echivalenta leu/moneda straina: se va calcula la cursul mediuanual comunicat de BNR., -Declararea cifrei medii de afaceri globale pe ultimii 3 ani, care trebuie safie egala sau mai mare de: 50.000 lei- Demonstrarea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani, pentru ofertantiinerezidenti, se poate face prin prezentarea de alte documente relevanteemise de organele competente din tara de rezidenta. Ofertantii nerezidentivor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate., -Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de naturarelatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Pentru a filuata in considerare sustinerea acordata, angajamentul ferm trebuie sareprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatiicontractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii decatre persoana sustinatoare. Angajamentul ferm trebuie sa garantezeautoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampinadificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obligasa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractualeprin implicarea sa directa.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind personalul propus pentru realizarea contractului (conformcerintelor impuse de caietul de sarcini): Anexa la formularul I, CV-urile siatestarile profesionale, conform legislatiei romanesti in vigoare, pentrupersoanele responsabile cu realizarea contractului.Vor fi inclusi cel putin urmatorii: - Responsabil de contract;
- personal muncitor calificat (1 operator pentru fiecare vehicul supusinchirierii);Se permite, pe langa prezentarea de contracte de colaborare (copie "conform cu originalul") cu personalul propus care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului si prezentarea de angajamente de participare(original)., - Efectivele personalului angajat si personalul folosit pentru indeplinireacontractului- Completarea Formularului I ? Declaratie privind efectivele medii anuale(din ultimii 3 ani) ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere;, Declaratie privind utilajele de care dispune prestatorul (proprietate, chirie, concesiune, angajament);Lista privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice folosite la indeplinirea contractului (conformcerintelor impuse de caietul de sarcini): - Vor fi prezentate cel putin urmatoarele tipuri de utilaje: - buldoexcavator: 1 buc.- excavator: 1 buc.- buldozer: 1 buc.- autobasculanta 8x4: cel putin 1 buc.- autobasculanta 6x4: cel putin 1 buc.- vehicul cu masina de sapat gropi cu burghiu: 1 buc.Ofertantii vor depune o declaratie pe proprie raspundere, sub incidenta falsului in declaratii, ca la data semnarii contractului vor face dovada disponibilitatii tuturor utilajelor, instalatiilor, echipamentelor: prin orice mijloc de proba (in copie).In cadrul ofertei (indiferent de varianta de participare) va fiprezentata o singura Anexa la Formularul J, in care vor fimentionate toate autovehiculele de transport, vehiculeleindustriale, utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice folositepentru realizarea contractului (conform cerintelor din caietul desarcini).In cazul depunerii unei oferte comune, se vor evidentia in modclar utilajele/echipamentele/instalatiile puse la dispozitie decatre fiecare operator economic care participa la realizareacontractului., - Informatii privind subcontractantii;Formularul D; Acordul/acordurile desubcontractare: - perioada de valabilitate, partea de contract pecare o va realiza subcontractantul (procent, valoare, activitatea/activitatile realizate).Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati vorfi luate in considerare pentru partea lor de implicare in contract, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens., -Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentruindeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilorjuridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Angajamentul fermtrebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatiicontractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii decatre persoana sustinatoare.In cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unorcerinte minime de calificare, angajamentul ferm trebuie sagaranteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in carecontractantul intampina dificultati pe parcursul derulariicontractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigureindeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractualeprin implicarea sa directa. In cazul in care sustinerea tertului serefera la asigurarea unor resurse care pot fi puse efectiv ladispozitia ofertantului, angajamentul ferm trebuie sa prevadacare sunt resursele respective si sa evidentieze faptul cadisponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functiede necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului incauza., -Experienta similara: - prezentarea a cel putin unui document/contract/proces verbal de receptie din care sa reiasa faptul ca s-au prestat servicii de natura si complexitate similara (servicii de inchiriere autovehicule de transport si vehicule industriale), avand o valoare de cel putin 10.000 lei excl. TVA.Se va lua in considerare valoarea unui document dintre cele nominalizate in lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani(Formular G).- Recomandare/certificare din partea beneficiarului prin care se precizeaza daca serviciile au fost prestate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, -Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (anterior datei limita de depunere a ofertelor), continand valori, perioada si locul de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati;Lista va fi insotita de cel putin un document/contract/proces verbal de receptie/etc. prin care sa se confirme prestarea de servicii in valoare de cel putin 10.000 lei excl. TVA;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.03.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.03.2013 11:36