Achizitie publica - Inchiriere de camionete cu sofer - autoutilitara 4-5 tone
Detaliu pentru invitatia numarul 327293
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327293/21.05.2012
Denumire contract: Inchiriere de camionete cu sofer - autoutilitara 4-5 tone
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.General Grigore Balan, nr.21, Bistrita, Romania, cod postal: 420016, telefon: +40 263232743, fax: +40 263231343, persoana de contact: Secretariat
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL D.S.Bistrita-Nasaud din str.General Grigore Balan, nr.21, Bistrita, jud.BN, Romania, cod postal: 420016
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SILVICULTURA SI EXPLOATARI FORESTIERE)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Inchiriere de camionete cu sofer - autoutilitara 4-5 tone
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Cantitate minima: 15000 km / Cantitate maxima: 20000 km. Inchirierea unei camionete cu sofer - autoutilitara de 4 ? 5 to de la data incheierii contractului pana la data de 31.12.2012, cu posibilitatea prelungirii acestuia in conditiile art.6 alin. (3) din HG 925/2006. Valoarea minima (33.000 RON) reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea estimata maxima (44.000 RON) reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari in conformitate cu aplicarea art.6 din HG 925/2006.
II.1.6) CPV: 60183000-4 - Inchiriere de camionete cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 44, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este in suma fixa de: 660 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 30 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Garantia de participare se exprima in lei si poate fi constituita prin una din urmatoarele forme: - Scrisoare de garantie bancara (in acest caz se va completa formularul , ,Scrisoare de garantie bancara? din Sectiunea FORMULARE) in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta in documentatia de atribuire. - Ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor. - Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari. Cont deschis la Banca Transilvania Bistrita: Cod IBAN-RO60 BTRL 0060 1202 2543 63XX - Plata numerar lacasieria Directiei Silvice Bistrita-Nasaud. Dace este cazul, se vor aplica prevederile art.278^1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Prestatorul se obliga sa constituie garantia de buna executie a contractului in cuantum de 5% din pretul contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Garantia de buna executie poate fi constituita si prin depunerea in numerar la casieria D.S.Bistrita-Nasaud.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic, Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora., Acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitiie publica.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia poate fi descarcata gratuit de pe SEAP(www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.05.2012 08:38