Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Inchiriere de licente Microsoft Windows Profesional Upgrade si Microsoft Office Profesional


Detaliu pentru invitatia numarul 332827
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SC COMPANIA LOCALA DE TERMOFICARE COLTERM SA TIMISOARA
Numar invitatie: 332827/01.08.2012
Denumire contract: Inchiriere de licente Microsoft Windows Profesional Upgrade si Microsoft Office Profesional
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPANIA LOCALA DE TERMOFICARE COLTERM SA TIMISOARACod fiscal: R16063013, Adresa: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara, Telefon: +40 0256308350, Fax: +40 0256430631
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara, Romania, cod postal: 300092, telefon: +40 256308350, fax: +40 256430631, persoana de contact: Directia Comerciala
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediu SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA Timisoara str Episcop Joseph Lonovici nr 4, etaj I, sala , ,consiliu administratie, ,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Inchiriere de licente Microsoft Windows Profesional Upgrade si Microsoft Office Profesional
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciul de Inchiriere de licente Microsoft Windows Profesional Upgrade si Microsoft Office Profesional, se va prestain conformitate cu prevederile caietului de sarcini nr 12632/04.07.2012
II.1.6) CPV: 72268000-1 - Servicii de furnizare de software (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 255, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :5.100 lei Perioada de valabilitate a gar pt partip: 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Mod de constituire a garantiei de participare : a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pt perioada prevazuta in documentatia de atribuire, cu aplicarea in mod corespunzator a prevederilor art 86 alin (2)-(3) si art.87 din HG nr 925/2006 actualizatasi art 278 ¹ aliniat (1) din OUG nr 34/2006 actualizata. In masura in care Consiliul respinge contestatia aut contract va retine contestatorului din garantia de participare sumade2.550 lei.b) ordin de plata , contRO77 RNCB 0249 0098 6563 0001? BCR Timisoara, pentruSC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA Timisoara, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor, depus la Biroul FinanciarSC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA din str. Episcop J.Lonovici nr.4c)fila CEC , cu conditia confirmarii acesteia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor , depusa la Biroul Financiar SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA din str. Episcop J.Lonovici nr.4Daca op ec participant la procedura este IMM si doreste sa beneficieze de reduceri conform Legii nr346/2004, actualiz, va prezenta si actul doveditor conform art.7 din Legea nr.346/2004, actualiz, respectiv Formularul ? Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?? Anexa 1 la Legea nr.346/2004 actualizata. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii gar de particip vor fi respinse la deschidere.In cazul in care ofert a constituit gar de particin calitat de IMM ( 50%din valoarea garantiei de participare) va face dovada ca este IMM conform alin preced. In cazul asocierii de op ec care sunt IMM-uri, dovada ca sunt IMM-uri se va prezenta de fiecare op ec.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea , conform art. 180 din OUG 34/2006, modificata sicompletataCompletare formular12ACerinta nr. 2Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Completare formular12CCerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta , in temeiul Ordinului nr 314/2010Completare formular CER din Anexa la Ordin nr 314/2010 emis de ANRMAPCerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, modificata sicompletataCompletare formular12BCerinta nr. 5Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, modificata si completataCompletare formular12 DIncadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1din OUG 34/2006 modificata si completata , duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.In vederea completarii acestei declaratii, precizampersoanele cu functie de decizie din cadrulautoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire astfel: Director general ing Pampu Petrica, Director economic ec Buciu Ionel, Director Comercial Mircea Cristian-Aron, Sef Birou Achizitii Lucrari ing Ivan Daniela, Sef Serviciu STIC ing Ruset Ivantie, Serv STIC ing Marta Verginia, Birou Achizitii Lucrari- ing Chirici Mira, ing Balint Codrean Codruta, Oficiu juridic- cj Crisenescu Claudia , cj Ciobotea DanielCerinta nr. 6Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit a) lit c1) si lit d)din OUG 34/2006, modificata sicompletata - Completare formular12F ( se depune de tertul sustinator , daca este cazul)Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerintele 1, 2, 3, 4 si 5 vor fi indeplinitedefiecare membru al grupului , prezentandu-se in acest sensdocumentele solicitate.In cazul in care ofertantul este sustinut de un tert sustinator cerintele 1, 5 si 6vor fi indeplinite de tertul sustinator prezentandu-se in acest sensdocumentele solicitate.Incadrarea in una sau mai multe situatii prevazute la art.180. si la art.181 din O.U.G.nr.34/2006 actualizata, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului Cerinta nr. 1Persoane juridiceromaneSe va prezenta Certificatul constatator emis de ORC, cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, , din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. Comisiade evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de incheierea raportuluiprocedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest document in copie cu mentiunea , ,conform cu originalul, ,.Pentru persoane juridice straine: Documente care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit (in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul , ,insotite de traducerea autorizata in limba romana).Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta se demonstreaza defiecare membru al grupului , prezentandu-se in acest sensdocumentul solicitat. Codul CAEN din certificatul constatator al fiecarui operator economic din grup trebuie sa aibe corespondent pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globale intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu500.000 lei. Documente relevante : bilant contab. sau extrase de bilant inregistrate la organele competente, raport de audit, dupa caz sau orice alte docum.echivalente.Echivalenta in lei a valorii exprimate in valuta (unde este cazul) se va calcula de catre of. utilizand cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR. Daca op ec participant la procedura este IMM si doreste sa beneficieze de reducerea privind cuantumul cifrei de afaceri conf Legii nr 346/2004 actualiz, va prez. si act.dov. conf art.7 din Legea nr.346/2004 actualiz , resp. Form ?Decl. priv incadr intrepr in cat IMM?Anexa 1 la Legea nr.346/2004 actualiz.Asoc. form. excl. din op.ec incadr. in cat IMM, care depun of. com., benef. de red. cuant.CA conf Legii nr346/04
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a) Cerinta 1. (exp. sim.) : -Lista princ.servicii prestate. in ult 3 ani Cer.minima- indeplinirea uneia din situatii : i) un contract in baza caruia s-au prestat servicii de inchirieri licente Microsoft in ultimii 3 ani, cu valoarea egala sau mai mare decat 80.000 lei fara TVA sau ii) doua contracte , in baza carora s-au prestat servicii de inchirieri licente Microsoft in ultimii 3 ani, cu valoarea cumulata egala sau mai mare decat 80.000 lei fara TVA . Doc.relev: -contract/contracte(incl.anexe cu valori);
-doc.const. elib. conf. Art.97^¹ din HG nr 925/06 sau recom.din partea benef./client af.acelui ctr., Cerinta nr.2Declaratie care contine informatii privind, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului, certificate MSCE (Microsoft Certified System Engineer)., Cerinta nr.3Autorizare, (imputernicire) de la producatorul licentelor, pentruprestarea serviciilorde inchiriere licente., Cerinta nr 4Declaratia privind partea din contract pe care ofertantul are eventual intentia sa o subcontracteze, Informatii privind asociatii(daca este cazul) : - Acordul de asociere Cerinta 1Certificatul emis de un organism national sau international de certificare , privind implementarea unui sistem de managemental securitatii informatiei in conformitate cu ISO 27001(Tehnologia informatiei. Tehnici de securitate. Sisteme de management al securitatii informatiei), sau echivalent, Cerinta nr 2Certificatul emis de un organism national sau international de certificare , privind implementarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cuISO 9001, sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 31.07.2012 09:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer