Achizitie publica - Inchiriere de macarale, utilaje si echipament de constructii pentru lucrari publice cu operator
Detaliu pentru invitatia numarul 351404
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 351404/29.07.2013
Denumire contract: Inchiriere de macarale, utilaje si echipament de constructii pentru lucrari publice cu operator
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania APA BrasovCod fiscal: R1096128, Adresa: Str. Vlad Tepes 13, Brasov, Telefon: +40 268407723, Fax: +40 268471427
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Inchiriere de macarale, utilaje si echipament de constructii pentru lucrari publice cu operator
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Inchiriere de macarale, utilaje si echipament de constructii pentru lucrari publice cu operator
II.1.6) CPV: 45500000-2 - Inchiriere de utilaje si de echipament de constructii si de lucrari publice cu operator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 404, 730 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare: L1=2.691 lei, L2=4.923, 6, L3=400 lei valabila 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor; - Se va constitui, in conformitate cu prevederile art. 86 din H.G. nr. 925/2006, actualizata, prin: a. Ordin de plata in contul Companiei APA Brasov SA: RO81BRDE080SV05660200800 b. Cash, la Casieria Centrala a Companiei APA Brasov SA, str. Crisana nr.1-3, Program zilnic ora: 11-14;c. Scrisoare de Garantie Bancara; d. Printr-un instrument de garantare emis de o societate de asigurari; e. Prin fila CEC.-pentru operatorii economici care constituie garantia de participare in euro/alte valute, echivalenta leu/alta valuta se va efectua la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP. ofertelor.- Dovada constituirii Garantiei de participare, indiferent de modul de constituire al acesteia se face prin transmiterea documentului de garantare in original la S.C. Compania APA Brasov S.A., str. Crisana nr. 1-3, Serviciul Relatii cu Publicul, pana la data limita de depunere a ofertei. - Documentul de garantare constituit prin oricare din modalitatile legale prezentate, va fi scanat si transmis obligatoriu in SEAP.-Cuantumul retinerilor conf.art.278 indice este 1345, 5 lei pt.Lotul 1 si 2461, 8 lei pt.Lotul 2.-In cazul in care ofertantul doreste sa beneficieze de facilitatile pentru IMM-uri, acesta va transmite obligatoriu in SEAP declaratia privind incadrarea sa in aceasta categorie
Garantie de buna executie
garantia de buna executie este in cuantum de 5% din valoarea fara TVA si se va constitui conform art.90 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Conform modelului prezentat in sectiunea ?Formulare?.-Declaratie privind eligibilitatea - Conform modelului prezentat in sectiunea ?Formulare?.In cazul in care ofertantul este sustinut economic si financiar sau tehnic si profesional de catre un tert, acesta va trebui sa nu se afle in situatia care determina excluderea din procedura, conform art.180 din O.U.G. nr.34/2006 (actualizata).-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34 / 2006 (actualizata) - Conform modelului prezentat in sectiunea "Formulare?. In cazul in care ofertantul este sustinut economic si financiar sau tehnic si profesional de catre un tert, acesta va trebui sa nu se afle in situatia care determina excluderea din procedura, conform art.181 lit.a, c1 si d din O.U.G. nr.34/2006 (actualizata).-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69ยน din O.U.G. nr.34 / 2006 (actualizata) - Conform modelului prezentat in sectiunea "Formulare?. Declaratia va fi prezentata si de tertul sustinator si de subcontractant.Persoanele cu functie de decizie: Fatu Dorin-Director General; Popa Teodor-Director Economic; Balan Ilie-Director Tehnic; Sopterean Doru-Director Programe Externe; Cojocaru Gabriel, Sef Sectie Apa; Pintilie Adi-Sef Sectie Canal; Hurghis Dorin-Sef Serviciu Achizitii Publice; Mazilu Sorin- Sef Atelier Transport; Buga Ovidiu- Sef Atelier Miscare Apa; Derzsi Gyula-Sef AtelierMecanic;Marincas Marcela-Sef Serv.Intern Prevenire Protectie; Matau Gabriela-Sef Laborator Apa Potabila; Cristian Ana-Sef Serviciu I.T.;Craciun Emil- Sef Serviciu Contoare; Dima Carmen- Sef Laborator Ape Uzate; Olariu Bogdan-Sef Serviciu Juridic, Patrimoniu, Actionariat;Vasile Acrivopol Ioana-Sef Serviciu Facturare Incasare; Zlagneanu Valeria- Sef Serviciu Administrativ; Postoaca Marian-Sef Uzina Apa; Nicolau Antoniu- Sef Serviciu Tehnic; Serban Adrian-Sef Atelier Electric; Teodorovici Gavril-Sef Statii Epurare;Sandru Liviu- Sef Sectoare Exterioare; Grusea Gheorghe-Sef Sector Rupea; Munteanu Mircea Radu-Sef Sector Sacele; Ganea Dan-SefProductie;Stroie Ioan-Sef Birou Proiectare; Pupaza Alin- Sef Sector Poiana Brasov-Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta - Conform modelului prezentat in sectiunea "Formulare? -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale / actuale la data limita de depunere a ofertelor.Inainte de comunicarea rezultatului procedurii, la solicitarea Autoritatii contractante, ofertantul clasat pe primul loc in urma evaluarii ofertelor va transmite certificatul constatator in original in vederea verificarii conformitatii documentului depus in SEAP.-Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in traducere autorizata sau in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante ? pentru persoane juridice / fizice straine.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri globala in ultimii 3 ani(2010, 2011, 2012)Curs de schimb mediu leu/eoro: 2010:4, 2 lei/euro;2011:4, 237 lei/euro;2012:4, 5670 lei/euro.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.07.2013 13:09