Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Inchiriere de utilaj si de echipament de constructii si de lucrari publice cu operator


Detaliu pentru invitatia numarul 325211
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: S.C. SALUBRITATE, LUCRARI DE CONSTRUCTII SI INSTALATII, ALTE SERVICII S.A
Numar invitatie: 325211/27.04.2012
Denumire contract: Inchiriere de utilaj si de echipament de constructii si de lucrari publice cu operator
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialS.C. SALUBRITATE, LUCRARI DE CONSTRUCTII SI INSTALATII, ALTE SERVICII S.ACod fiscal: 23503516, Adresa: str. Grivitei nr. 8A, Campia Turzii, Telefon: 0374014779, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Grivitei nr. 8A, Campia Turzii, Romania, cod postal: 405100, fax: +40 264365770, persoana de contact: SC SLCIAS SA, strada Grivitei nr.8A, Campia Turzii, judetul Cluj
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Grivitei nr. 8A, Campia Turzii, Romania, cod postal: 405100, fax: +40 264365770, persoana de contact: SC SLCIAS SA, strada Grivitei nr.8A, Campia Turzii, judetul Cluj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Inchiriere de utilaj si de echipament de constructii si de lucrari publice cu operator
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul prevede inchirierea de utilaje de constructii cu operator pentru lucrari de refacere a drumului de acces, transportul deseurilor amplasati in apropierea obiectivelor de productie si administrativ, intretinerea rampei de deseuri, refacere terasamente depozit precum si a drumurilor din cadrul depozitului.
II.1.6) CPV: 45500000-2 - Inchiriere de utilaje si de echipament de constructii si de lucrari publice cu operator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 348, 360 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, prezentata in original, in cuantum de 6800 RON pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire de 60 de zile.Daca ofertantul este IMM, indeplinind cond. prevazute de L346/2004, modificata si complet.prin O.G.nr.276/2006, acesta poate depune garantia de particip. in valoare de 50%din cuantumul precizat anterior.Dovada calitatii de IMM se va face prin prezentarea Decl. privind incadrarea intrepr. in categ. intrepr. mici si mijlocii, conform modelului de formular.Ofertantul pierde garantia de particip., cand se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia, b)oferta sa fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul de achiz. publica in perioada de valabilitate a ofertei.Instr. de garantare trebuie: sa fie prezentat in original, sa contina in clar denumirea autorit. contract.in favoarea careia s-a constituit, sa faca referire expresa la procedura organiazata, sa fie constituit in cuantumul sumei fixe precizata in D.A., sa prevada modul de executare a platii garantiei.In masura in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, aut. contr. va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare;b) intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei;c) intre 4.200.001 lei si 42.000.000 lei inclusiv - 7.980 lei + 0, 01% din ceea ce depaseste 4.200.001 lei;d) intre 42.000.001 lei si 420.000.000 lei inclusiv - 11.760 lei + 0, 001% din ceea ce depaseste 42.000.001 lei;e) intre 420.000.001 lei si 4.200.000.000 lei inclusiv - 15.540 lei + 0, 0001% din ceea ce depaseste 420.000.001 lei;f) peste 4.200.000.001 lei - 19.320 lei + 0, 00001% din ceea ce depaseste 4.200.000.001 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I)Declaratii privind eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr.34/2006- cerinta obligatorie: prezentarea declaratiei in conformitate cu formularul 12AII)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 litera a0, litera c)" si litera d)din O.U.G. nr.34/2006 - cerinta obligatorie: prezentarea declaratiei in conformitate cu formularul 12 BIII)Certificatul de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidatIV)Certificatul de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul localV)Certificatele solicitate se vor prezenta in original saucopie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul"VI)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din O.U.G. 34/2006--completare Formular nr.6 din sectiunea IV.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69¹ din O.U.G. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de servicii.Persoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Adrian Mischian - director, Rodica Rad - contabil sef, Catalin Vasie-consilier juridic, Nicolae Bucsa-sef birou tehnic, Ioan Turean - sef serviciu productieVII)Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - cerinta obligatorie, Prezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului ANRMAP nr. 314/2010(Formular nr.5) Cerinta obligatorie-Pentru persoane juridice/fizice romane: 1. Prezentare Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetentaCerinta obligatorie -Pentru persoane juridice/fizice straine2.Prezentare traduceri in limba romana, legalizate, a documentelor emise de institutia autorizata a tarii de origine pentru evidenta operatorilor economici referitoare la inregistrarea ofertantului din care sa reiese ca operatorul economic este inregistrat.3.Documentele / declaratiile / certificatele /emise de terta parte (institutii competente) vor fi prezentatein limba romana si vor indeplini una din urmatoarele conditii de forma : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul"4. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc trebuie sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantcontabil-cerinta obligatorie, Fisa de informatii generale - cerinta obligatorieCifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului in suma de 348360 RON
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Prezentare declaratie privind lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati2.Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani a inchiriat cel putin 3 utilaje similare, 2.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor, 3.Declaratii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.05.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.04.2012 11:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer