Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Inchiriere de utilaje cu operator pentru lucrari de intretinere si reparatii pe timp de vara, pe drumurile judetene din judetul Arges, defalcate pe loturi :


Detaliu pentru invitatia numarul 345691
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Regia Autonoma Judeteana de Drumuri Arges R.A.
Numar invitatie: 345691/23.04.2013
Denumire contract: Inchiriere de utilaje cu operator pentru lucrari de intretinere si reparatii pe timp de vara, pe drumurile judetene din judetul Arges, defalcate pe loturi :
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma Judeteana de Drumuri Arges R.A.Cod fiscal: RO 27648587, Adresa: Str. George Cosbuc, nr. 40, Pitesti, Telefon: +40 0248210062, Fax: +40 0248210062
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. George Cosbuc, nr. 40, Pitesti, Romania, cod postal: 110103, telefon: +40 0248210062, fax: +40 0248210062, persoana de contact: Valeria Vasilca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Pitesti, Str. George Cosbuc, nr. 40, et. 2, birou Achizitii Publice .
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Inchiriere de utilaje cu operator pentru lucrari de intretinere si reparatii pe timp de vara, pe drumurile judetene din judetul Arges, defalcate pe loturi :
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Inchiriere de utilaje cu operator pentru lucrari de intretinere si reparatii pe timp de vara, pe drumurile judetene din judetul Arges, defalcate pe loturi : Lot. I: : Autogreder, 540 ore ;Lot. II: Cilindru Compactor, 650 ore ;Lot. III : Freza asfalt, 325 ore;Lot. IV : Buldoexcavator, 680 ore
II.1.6) CPV: 45500000-2 - Inchiriere de utilaje si de echipament de constructii si de lucrari publice cu operator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 259, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare va fi de : lotul 1 ? 1.200, 00 lei, lotul 2 ? 1.200 lei, lotul 3 ? 1.200, 00 lei si lotul 4 ? 1.200, 00 lei. Pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 2 zile .- valabilitatea garantiei de participare va fi de 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor ;Conform art. 86 alin.(1) din HG nr. 925/2006 : ?ART. 86 - (1) Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. ?Acest punct va fi introdus in cuprinsul instrumentului de garantare.Depunerea la caseria autoritatii contractante in numerar .- Ordin de plata in cont nr. RO75RZBR0000060013046222 - deschis la Raiffeisen Bank confirmat de banca emitenta .Dovada garantiei de participare in original se va atasa la scrisoarea de inaintare, intr-un plic transparent, in afara plicului care contine oferta.-Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul garantiei de participare la 50 % va prezenta o declaratiepe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004dincare sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului este de 5 % din valoarea fara TVA, a contractului.Garantia de buna executie a contractului se va constitui prin una din urmatoarele modalitati: a) retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partialeb) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurariOfertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul garantiei de buna executie la 50 % va prezenta o declaratiepe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004dincare sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.Restituirea garantiei de buna executie se va realiza prin una din modalitatile prevazute la art. 92 alin. 3 din HG nr. 925/2006 daca nu se ridica pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 (declaratia de eligibilitate) cu modificarile si completarile ulterioare .Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor din OUG 34/2006 art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d).Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta minima obligatorie.Se solicita : Completare formular nr. 5 - Declaratie privind eligibilitatea.2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor din OUG 34/2006 art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d).Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta minima obligatorie.Se solicita : Completare formular nr. 6 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181.3) Cerficat privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat, prezentat in original saucopie lizibila continand mentiunea « conform cu originalul », eliberat de D.G.F.P din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat ;OBSERVATII.Certificatul va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?? .Ofertele depuse de operatori economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat vor fi respinse. Cerintele privind obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorul economic prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu .4)Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local, prezentat in original sau copie lizibila continand mentiunea « conform cu originalul », eliberat de catre directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza societatea respectiva, din care sa rezulte faptul ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local.OBSERVATII.Certificatul va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?? .Ofertele depuse de operatori economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul local vor fi respinse.Cerintele privind obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorul economic prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu .5) Declaratie pe proprie raspundere ca nu se afla in niciuna dintre situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare prin Legea 337/2006 aprobatacu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta minima obligatorie .Se solicita : Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul nr. 7 - Declaratie pe proprie raspundere ca nu se afla in niciuna dintre situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.?Ofertantul/Ofertantul asociat/subcontractantul/ Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : - Ivascu Sorin ? Director General ;
- Petrescu Aurel ? Presedinte Consiliu Administratie , - Nicolau Alina ? Director Tehnic Productie ;
- Bobeica Barbu- Gheorghe- membru Consiliu Administratie , - Stoicea Alin ? membru Consiliu Administratie- Uretu Claudia ? Director Economic ;
- Vasilca Valeria - Sef Birou Licitatii-Achizitii- Donoiu Grigore Emil ? Economist- Gatejanu Stefan - Economist- Stanciu Mircea - Consilier Juridic- Cernatescu Silviu ? Consilier Juridic- Secuiu Aurelian ? Sef Sector Productie- Ratoi Ion - Sef Serviciu P.U.P- OneataDragos ? Responsabil Preturi- Patru-Untaru Gheorghe - Sef Atelier intretinere, Interventii si Echipamente de Productie- Iordanescu Constantin - Inginer- Dobrescu Stefanel - Sef District- Crinu Gheorghe - Sef District- Soare Gheorghe - Sef District- Hiru Cornel - Sef District- Predescu George- Sef Districteste exclus din procedura de atribuire?.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor din OUG 34/2006 art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d).6) Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta minima obligatorie: Se solicita : Completare formular nr. 8- Declaratie privind calitatea de participant la procedura .7)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/2010.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta minima obligatorie : Se solicita : Completare formular nr. 9 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Persoane juridice/fizice romane.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Obiectul de activitate al operatorului economic ( obiectul contractului ) trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta minima obligatorie: Se solicita : Se va prezenta in una din urmatoarele forme : original/copie legalizata notarial sau copie certificata? conform cu originalul ?.Pentru ofertantii clasati pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire vor trebui sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata notarial sau copie certificata ? conform cu originalul ? . Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat la organul fiscal abilitat sau documente echivalente., Cifra de afaceri globala pentru ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari efectuate in ultimii 5 ani., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe site www.e-licitatie.ro sau de la sediul autoritatii contractante.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.05.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.04.2013 09:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer