Achizitie publica - inchiriere de utilaje cu sofer
Detaliu pentru invitatia numarul 329020
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329020/07.06.2012
Denumire contract: inchiriere de utilaje cu sofer
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA FARCASACod fiscal: 3694632, Adresa: STRADA INDEPENDENTEI NUMARUL 59, Farcasa, Telefon: 0262.266001, Fax: 0262.266001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA INDEPENDENTEI, numarul 59, Farcasa, Romania, cod postal: 437155, telefon: +40 262266001, fax: +40 262266003, e-mail: [email protected], persoana de contact: IOAN STEGERAN--primar, Rodica GIURGIU--secretar
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA INDEPENDENTEI, numarul 59, Farcasa, Romania, cod postal: 437155,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: inchiriere de utilaje cu sofer
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitorul doreste inchirierea de utilaje cu sofer.
II.1.6) CPV: 45500000-2 - Inchiriere de utilaje si de echipament de constructii si de lucrari publice cu operator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 288, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de 5770 lei si trebuie sa fie valabila 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se va constitui conform art. 86 alin 1 din HG.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: certif particip cu oferta indep, decl priv calit de participant la procedura, decl art 181, decl eligibilitate, decl art.69 ind 1 , informatii genarale, certificat atestare fiscala privind lipsa datoriilor la bugetul consolidat general din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, certificat privind plata imopozitelor si taxelor locale din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna naterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele cu functii de decizie in procedura de achizitie publica: Ioan STEGERAN--primarFloare MURESAN-viceprimarRodica GIURGIU--secretarAdeluta BUSECAN--contabil certificat constatator ORC, in original/copie legalizata/copie conforma cu originalul. Daca certificatul a fost prezentat in copie conforma cu originalul, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii priivnd rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea certificatului constatator in original.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani financiari de cel putin 577.000 lei si bilant contabil pe ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: experienta similara;lista contractelor similare incheiate in ultimii 5 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, continand valori, perioade, beneficiari publici sau privati, Declaratie privind utilajele de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului; se vor prezenta: facturi achizitie/contracte leasing/contracte inchiriere/contracte colaborare. Se vor prezenta asigurari RCA, CASCO, valabile pentru utilaje. -certificat ISO 9001:2008 sau echivalent, -certificat ISO 14001:2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.06.2012 13:37