Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Inchiriere de utilaje, pentru lucrari publice, cu operator


Detaliu pentru invitatia numarul 325412
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Petresti
Numar invitatie: 325412/30.04.2012
Denumire contract: Inchiriere de utilaje, pentru lucrari publice, cu operator
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna PetrestiCod fiscal: 4449410, Adresa: Str. Principala; Nr. 1, Petresti, Telefon: 0245730084, Fax: 0245730100
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Principala; Nr. 1, Petresti, Romania, cod postal: 137350, telefon: +40 245730084, fax: +40 245730084, persoana de contact: Primar, ing. Lucian Daniel Andrei
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Petresti, Str. Principala; Nr. 1, Petresti, Romania, cod postal: 137350, telefon: +40 245730084, fax: +40 245730084
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Autoritate publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Inchiriere de utilaje, pentru lucrari publice, cu operator
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Scopul contractului reprezinta curatiri de santuri si accesorii (poduri, podete pentru asigurarea scurgerii apelor), decolmatari, nivelare drum, transport gunoi, transport agregate si aparitia unor situatii neprevazute-situatii de urgenta etc.
II.1.6) CPV: 45500000-2 - Inchiriere de utilaje si de echipament de constructii si de lucrari publice cu operator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a) Cuantumul garantiei de participare este de 1.500 lei. b) Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 zile). c) Garantia de participare se va constitui: 1. un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de osocietate bancara ori de o societate de asigurari; 2.OP in contul RO78TREZ2735006XXX000061 deschis la trezoreria Gaesti. cu conditiaconfirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor; 3.prin depunerea sumei in numerar la sediul Autoritatiicontractante, se va prezenta chitanta. Scrisoarea de garantie bancara trebuie :1.prezentata in original si anexata la coletul cu oferta 2.sa facareferire expresa la denumirea procedurii organizata de aut. contr. si sa contina in clar denumirea acesteia 3.sa contina valoarea garantieisolicitate prin documentatia de atribuire 4.sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita solicitata prin documentatia de atribuire 5sa contina parafa lizibila a bancii, societatii de asigurare emitente si semnatura autorizata NOTA: Ofertele care nu sunt insotite de garantiapentru participare vor fi respinse la deschidere.
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie reprezinta 5% din pretul contractului, fara TVA; b) Garantiei de buna executie se poate constitui prin: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. - retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale; in acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatiicontractante ; suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Garantia de buna executie se va restitui conform H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea.Completarea formularului nr. 3(formularul va fi prezentat obligatoriu si de tertul sustinator).-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.Completarea formularului nr. 4 (formularul va fiprezentat obligatoriu si de tertul sustinator, care va face referire doar la punctele a), c1) si d) ale art. 181 din OUG 34/2006 ).- Indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat.Prezentarea Certificatului de atestare fiscala privind obligatiile de plata catre bugetul destat consolidat (in original sau copie conform cu originalul si valabil la data deschiderii ofertelor) ? emis de Administratia Finantelor Publice;Certificatul fiscal va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local ( impozitele si taxele locale).Prezentarea Certificatului de atestare fiscala privindimpozitele si taxelelocale(in original sau copie conform cu originalul si valabil la data deschiderii ofertelor) ? emis de Directia de Impozite siTaxe Locale. Certificatul fiscal va prezenta situatia datoriilor scadente in lunaanterioara celei in care se depun ofertele.-Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Completarea formularului nr.5-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Completarea formularului nr.6. In cazul unei asocieri, fiecaremembru asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta. In cazul in care oferta este depusa de catre un grup de operatori economici, atuncioferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere.( Acord de asociere)Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta-Declaratie privitoare la prevederile art. 691 din oug 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Completarea formularului nr.7(formularul va fi prezentat obligatoriu si de tertul sustinator).Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii deatribuire, sunt: ing. Andrei Lucian Daniel-primar, ing. Zamfirescu Mihaela , Ec. Stanescu Daniela, ing. Gherghiceanu Razvan .Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa completeze o declaratie privitoare la prevederile art. 691 din OUG 34/2006 cumodificarile si completarile ulterioare.Nota: In cazul depunerii documentelor in copie simpla, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul/copia legalizata, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza. Prezentarea Certificatului constatator (in original , copie legalizata sau copie conform cuoriginalul) ? emis de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.- Operatorii economici nerezidenti: vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedereprofesional, de la autoritatile straine corespunzatoare, competente in tinerea evidentei operatorilor economici din statul respectiv, cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte abilitatea persoanei juridice/fizice de a executa lucrarile care fac obiectulprezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite detraducere autorizata si legalizata a acestora in limba romanaNota: In cazul depunerii documentelor in copie simpla, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul/copia legalizata, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara, Cerinta nr. 2 Media cifrei de afaceri globala din cel mult ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 200.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Lista principalelor lucrari executatein ultimii 5 ani . Lista trebuie sa cuprinda cel putin o lucrare dusa la bun sfarsit de catre ofertant in ultimii 5 ani, in valoare de minim 100.000 lei, sau maxim 3 (trei) lucrari de natura similara a caror valoare cumulata sa fie minim 100.000 lei ;lista va fi insotita de documente, parti relevante ale contractelor, recomandari/ certificate/documente constatatoare/ fisa de experienta similara- formular 10- care sa confirme executarea de lucrari.Executantul va face dovada ca are experienta de minim un an in desfasurarea de activitati prevazute in Caietul de sarcini., Cerinta nr. 2 Declaratie privind utilajele , echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari.Utilaje necesare: Excavator - 2 bucBuldozer - 1 bucAutobasculanta - 2 bucAutogreder - 1 bucVola - 1 buc, Cerinta nr.3 Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Deserventii utilajelor vor avea min. 3 ani vechime. Prezentarea documentelor care dovedesc standardele de asigurare a calitatii: ISO 9001 sau echivalent, Prezentarea documentelor care dovedesc standardele de protectia mediului: ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasata pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.04.2012 17:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer