Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Inchiriere de utilaje pentru serviciul de salubrizare al comunei Bosanci


Detaliu pentru invitatia numarul 343262
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Bosanci (Primaria)
Numar invitatie: 343262/27.02.2013
Denumire contract: Inchiriere de utilaje pentru serviciul de salubrizare al comunei Bosanci
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Bosanci (Primaria)Cod fiscal: 4244156, Adresa: strada centru, Bosanci, Telefon: 0230527001, Fax: 0230527256
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada centru, Bosanci, Romania, cod postal: 727045, telefon: +40 230527001, fax: +40 230527256, persoana de contact: Gheorghe Ieremie
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Bosanci, judetul Suceava
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Inchiriere de utilaje pentru serviciul de salubrizare al comunei Bosanci
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Inchirierea de autogunoiere pentru colectarea si transportul deseurilor menajere si inchirierea de autoutilitare sau alte mijloace de transport (autobasculane , remorci )pentru colectarea si transportul a deseurilor reciclabile
II.1.6) CPV: 60181000-0 - Inchiriere de camioane cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 200, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 2000 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 zile , de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar ( in contul RO11TREZ5915006XXX000175 deschis laTrezoreria Suceava, Cod de inregistrare fiscala 4244156) , sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Garantia de participare poate fi constituita si prin depunerea la casieria primariei comunei Bosanci.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Prezentarea declaratiei privind eligibilitatea , neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 - completarea Formularului nr. 2 . Precizari : a) in cazul depunerii unei oferte depuse in asociere , fiecare ofertant are obligatia de a depune Formularul nr. 2 ;b)in cazul depunerii unei oferte individuale/ comune sustinuta de catre tert/terti sustinatori , fiecare sustinator are obligatia de a depune Formularul nr. 22) Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006- completarea Formularului nr. 3 . Ofertantul nu trebuie sa se afle in nici unadintre urmatoarele situa?ii : a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic, c)nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit pana la data prezentei;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit obligatiile contractuale fata de beneficiari , neproducand acestora nici un fel de prejudicii ;d)nu a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala. Precizari : a) in cazul depunerii unei oferte depuse in asociere , fiecare ofertant are obligatia de a depune Formularul nr. 3 ; b) in cazul depunerii unei oferte individuale/ comune sustinuta de catre tert/terti sustinatori , fiecare sustinator are obligatia de a depune Formularul nr. 33) Prezentarea ?Cerificatului de participare cu oferta independenta?- conform Ordinului nr. 314/2010 - completarea Formularului nr. 4 .4) Prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69, indice 1 din OUG 34/2006? - completarea formularului nr. 5 . Precizari : a) in cazul depunerii unei oferte depuse in asociere , fiecare ofertant are obligatia de a depune Formularul nr. 5; b)in cazul depunerii unei oferte individuale/ comune sustinuta de catre tert/terti sustinatori , fiecare sustinator are obligatia de a depune Formularul nr. 5Mentionam ca persoanele responsabile de organizarea , derularea si finalizarea acestei proceduri de atribuire sunt : primar Curic Anton , viceprimar Blindu Constantin, consilier Spoiala Zinica , secretar Bujorean Gheorghe, consilier Ieremie Gheorghe, consilier Barba Ioan si consilier Bivol Zamfir5) Prezentarea ?Declaratiei privind calitatea de participant la procedura? - completarea Formularului nr. 6 . In cazul existentei unui tert sustinator(subcontractant sau asociat) se vor completa dupa caz si formularele 7, 8 sau 9.6) Se solicita prezentarea certificatului de atestare fiscala ANAF - ofertantul nu trebuie sa aiba datorii scadente la bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depune oferta . Aceasta va fi prezentata si de tertul sustinator , in cazul depunerii unei oferte individuale/ comune sustinuta de catre tert/terti sustinatori.7) Se solicita prezentarea certificatului de atestare fiscala eliberat de administratia publica de unde isi are sediul ofertantul - ofertantul nu trebuie sa aiba datorii scadente la bugetul local in luna anterioara celei in care se depune oferta . Aceasta va fi prezentata si de tertul sustinator , in cazul depunerii unei oferte individuale/ comune sustinuta de catre tert/terti sustinatori.SE PERMITE DEPUNEREA DOCUMENTELOR SOLICITATE IN CADRUL ACESTEI SECTIUNI IN ORICARE DIN FORMELE : ORIGINAL/ COPIE LEGALIZATA/ COPIE LIZIBILA CU MENTIUNEA ?CONFORM CU ORIGINALUL? Se solicita prezentarea certificatului constatator , in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? . In certificatul constatator trebuie sa fie incluse obligatoriu si domeniile de activitate prevazute in aceasta procedura(colectare si transport deseuri).Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentare documentelor in original/copie legalizata , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel prezentat in oferta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani ., Bilantul la data 31.12.2011 . In cazul asocierii fiecare asociat trebuie sa indeplineasca aceasta cerinta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea a calitatiiCerinte minime : Pentru indeplinirea contractului ofertantul trebuie sa asigure urmatorul personal : -responsabil cu conducerea si coordonarea contractului = 1 persoana- soferi pentru conducerea utilajelor = 2- personal specializat in colectarea deseurilor :4Pentru responsabilul cu conducerea si coordonarea contractului se va prezentaCV-ul ., Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje si instalatii, de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului.Sesolicita dovada detinerii /inchirierii /punerii la dispozitie , pentru urmatoarele utilaje necesare indeplinirii in termen a acestui contract : - autogunoiere? min 1 bucati- autoutilitare sau alte mijloace de transport pentru colectarea deseurilor reciclabile ? min 1 buc, Alte autorizari specifice domeniilor de activitateLicenta emisa de A.N.R.S.C., pentru serviciile de tipul celor solicitate de autoritatea contractanta, conform Legii serviciilor comunitare de utilitati publice, nr.51/2006 Standarde de protectia mediuluiOfertantii trebuie sa prezinte documente care sa ateste detinerea si implementarea unui sistem de asigurare a unui nivel corespunzator al protectiei mediului pentru activitatile de colectare si transport al deseurilor -Certificatul ISO 14001 sau echivalent, Standarde de asigurarea a calitatiiOfertantii trebuie sa prezinte documente care sa ateste detinerea si implementarea unui sistem de asigurare a calitatii lucrarilor(managementul calitatii) , care sa confirme posibilitatea asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii serviciilor - Certificatul ISO 9001 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.02.2013 10:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer