Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Inchiriere de utilaje si de echipament de constructii si de lucrari publice cu operator


Detaliu pentru invitatia numarul 326829
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SERVICIUL PUBLIC ECOSAL GALATI
Numar invitatie: 326829/15.05.2012
Denumire contract: Inchiriere de utilaje si de echipament de constructii si de lucrari publice cu operator
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC ECOSAL GALATICod fiscal: RO 23973046, Adresa: STR. PRELUNGIREA BRAILEI, NR.7-A, Galati, Telefon: 0236/322727, 0236/411197, 0741/078966, Fax: 0236/322727
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PRELUNGIREA BRAILEI, NR.7-A, Galati, Romania, cod postal: 800435, telefon: +40 236322727, fax: +40 236322727, persoana de contact: Birou Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL SERVICIULUI PUBLIC ECOSAL GALATISTR. PRELUNGIREA BRAILEI, NR.7-A
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SERVICII DE SALUBRITATE)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Inchiriere de utilaje si de echipament de constructii si de lucrari publice cu operator
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Inchiriere de utilaje si de echipament de constructii si de lucrari publice cu operator
II.1.6) CPV: 45500000-2 - Inchiriere de utilaje si de echipament de constructii si de lucrari publice cu operator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 386, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
LOT I= 714 LEILOT II = 714 LEILOT III = 1176 LEILOT IV= 1260 LEIPerioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei.In situatia in care un ofertant depune, cu privire la prezenta procedura, o contestatie ce va fi respinsa de CNSC, autoritatea contractanta va retine, din garantia de participare, o suma determinata conform prevederilor art. 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimat procentual este de 5% din valoarea contractului, fara TVA.Modul de constituire: - prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;sau- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, potrivit art. 90, alin.(3) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In acest ultim caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Formularulnr.1: Declaratie privind eligibilitatea - a fost solicitatapentru a se putea dovedi neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/20062.Formularul nr. 2 - ??Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta?3.Formularul nr. 3 -Certificat de participare la licitatie cu o oferta independenta4.Formularul nr. 4 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006;Lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: 1. DIRECTOR GENERAL - Ing. ION IONESCU2. DIRECTOR ECONOMIC - Ec. DUMITRU DICULESCUMembri comisiei de evaluare1. Sing. Raileanu Gabriela ? presedinte;2. Fc. Economic Puscoi Daniela ? secretar;3. ContabilChivu Tudorita ? membru;4. Cons. Juridic Sava Neculai ? membru;5. Ing. Zahei Marius - membru, Copie dupa certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului (semnat si stampilat pentru conformitate cu originalul) - din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuiesa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator emis de ORC in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va prezenta - ?Informatii generale?- a fost solicitat pentru a fi posibila vizualizarea datelor de identificare a fiecarui ofertant in parte, a datelor de contact si a adresei sediului social, informatii utile pentru transmiterea eventualelor clarificari sau a rezultatelor procedurii de atribuire a contractului.Din fisa de informatii generale va rezulta : sediul, datele de identificare, numarul de telefon, fax, persoana de contact, contul deschis la Trezorerie si contul pentru restituirea garantiilor de participare la procedur.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta : Formularul nr. 6 - ?Declaratie privind dotarile specifice?: utilajele, echipamentul tehnic, si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.Se solicita ca ofertantul sa faca dovada detinerii utilajului, in functie de lotul pentru care face oferta.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.05.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2012 09:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer