Achizitie publica - Inchiriere de utilaje si de echipament de constructii si de lucrari publice cu operator pentru executia lucrarii : : ?Modernizare DC 136 si 136 A Mirosi
Detaliu pentru invitatia numarul 333721
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333721/16.08.2012
Denumire contract: Inchiriere de utilaje si de echipament de constructii si de lucrari publice cu operator pentru executia lucrarii : : ?Modernizare DC 136 si 136 A Mirosi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma Judeteana de Drumuri Arges R.A.Cod fiscal: RO 27648587, Adresa: Str. George Cosbuc, nr. 40, Pitesti, Telefon: 0248/210062, Fax: 0248/210062
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. George Cosbuc, nr. 40, Pitesti, Romania, cod postal: 110103, telefon: +40 0248210062, fax: +40 0248210062, persoana de contact: Valeria Vasilca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. George Cosbuc, nr. 40, Pitesti, Romania, cod postal: 110103, telefon: +40 0248210062, fax: +40 0248210062, etaj II , birou licitatii-achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Inchiriere de utilaje si de echipament de constructii si de lucrari publice cu operator pentru executia lucrarii : : ?Modernizare DC 136 si 136 A Mirosi
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Inchiriere de utilaje si de echipament de constructii si de lucrari publice cu operator pentru executia lucrarii : ?Modernizare DC 136 si 136 A Mirosi, in comuna Mirosi, judetul Arges ?
II.1.6) CPV: 45500000-2 - Inchiriere de utilaje si de echipament de constructii si de lucrari publice cu operator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 139, 373 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
= 2.500, 00 lei- valabilitatea garantiei de participare va fi de 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor ;Conform art. 86 alin.(1) din HG nr. 925/2006 : " ART. 86 (1) Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. ??b) In situatia in care depune contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Bucuresti, iar acesta a respins contestatia, conform art. art. 278^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ne obligam sa viram in contul autoritatii contractante Regia Autonoma Judeteana De Drumuri Arges R.A. nr. RO75RZBR0000060013046222-deschis la Raiffeisen Bank, suma de 1.393, 73 lei din garantia de participare constituita, dupa primirea Deciziei CNSC?Acest punct va fi introdus in cuprinsul instrumentului de garantare.-Depunerea la caseria autoritatii contractante in numerar .- Ordin de plata in cont nr. RO75RZBR0000060013046222-deschis la Raiffeisen Bank confirmat de banca emitentaDovada garantiei de participare in original se va atasa la scrisoarea de inaintare, intr-un plic transparent, in afara plicului care contine oferta.-Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul garantiei de participare la 50 % va prezenta o declaratiepe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004dincare sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului este de 5 % din valoarea fara TVA, a contractului.b) Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul garantiei de buna executie la 50 % va prezenta o declaratiepe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004dincare sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.c) Garantia de buna executie a contractului se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prezentat in original.d) Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Restituirea garantiei de buna executie se va realiza prin una din modalitatile prevazute la art. 92 alin. 3 din HG nr. 925/2006 daca nu se ridica pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ? Declaratii privind eligibilitatea.? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181.? cerficat privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat, prezentat in original saucopie lizibila continand mentiunea « conform cu originalul », eliberat de D.G.F.P din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat ;? certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local, prezentat in original sau copie lizibila continand mentiunea « conform cu originalul », eliberat de catre directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza societatea respectiva, din care sa rezulte faptul ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local.OBSERVATII.Certificatele vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Ofertele depuse de operatori economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.? Declaratie pe proprie raspundere ca nu se afla in niciuna dintre situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.?Ofertantul/Ofertantul asociat/subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : - Ivascu Sorin ? Director General ;
- Uretu Claudia ? Director Economic ;
- Nicolau Alina ? Director Tehnic Productie .- Vasilca Valeria - Sef Birou Licitatii-Achizitii- Stanciu Mircea - Consilier Juridic- Ratoi Ion -Sef Serviciu P.U.P- Donoiu Grigore Emil - Economisteste exclus din procedura de atribuire?.? Declaratie privind calitatea de participant la procedura.? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/2010. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului . Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.Se va prezenta in una din urmatoarele forme : original/copie legalizata/copie conform cu originalul .Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat la organul fiscal abilitat sau documente echivalente., Cifra de afaceri globala pentru ultimii 3 aniValorile vor fi exprimate in euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectivANULCURS EURO20094, 237320104, 209920114, 2379
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari efectuate in ultimii 5 ani. Prezentarea de parti relevante dintr-un contract de natura similara si o recomandare din partea beneficiarului contractului sau document constatator ., Efectivele medii anuale ale personalului angajat si personalului de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani (2009, 2010 si 2011) si acele resurse propuse a fi angajate in cadrul contractului de lucrari ., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe site www.e-licitatie.ro sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.08.2012 11:31