Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - INCHIRIERE DE VEHICULE CU SOFER ?TRANSPORT MARFA ?AUTOBASCULANTA SARCINA MINIMA UTILA 22 T


Detaliu pentru invitatia numarul 335259
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: LUCRARI DRUMURI SI PODURI DAMBOVITA SA
Numar invitatie: 335259/12.09.2012
Denumire contract: INCHIRIERE DE VEHICULE CU SOFER ?TRANSPORT MARFA ?AUTOBASCULANTA SARCINA MINIMA UTILA 22 T
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialLUCRARI DRUMURI SI PODURI DAMBOVITA SACod fiscal: RO 10638988, Adresa: STR. LOCOTENENT STANCU ION NR.1, Targoviste, Telefon: +40 245612816, Fax: +40 245611389
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. LOCOTENENT STANCU ION NR.1, Targoviste, Romania, cod postal: 130105, telefon: +40 245612816, fax: +40 245611389, persoana de contact: MIHAI STOICA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. LOCOTENENT STANCU ION NR.1, Targoviste, Romania, cod postal: 130105
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INCHIRIERE DE VEHICULE CU SOFER ?TRANSPORT MARFA ?AUTOBASCULANTA SARCINA MINIMA UTILA 22 T
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Autobasculantele vor transporta mixtura asfaltica necesara executatii lucrarilor specifice obiectului de activitate al societatii
II.1.6) CPV: 60180000-3 - Inchiriere de vehicule de transport de marfuri cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 540, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 10.000 leiPerioada de valabilitate: 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia poate fi constituita astfel: 1-prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, conform form. nr.18; 2-prin depunerea unui OP, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor in contul nr.: RO57BTRL01601202R97253XX, deschis la BT Targoviste.Garantia se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de furnizare si constitituirea garantiei de buna executie de catre ofertantul declarat castigator.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: 1-isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; 2-oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constitituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; 3-oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuzasa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.In cazul in care CNSC respinge contestatia depusa de un ofertant in cadrul procedurii, autoritatea contractanta va retine contestatorului din gar. de particip. conform art.278^1 (1)din OUG 34/2006.IMM-urile pot beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare, in cuantumul si forma solicitate, vor fi respinse la deschidere; in cazul unei asocieri fiecare membru al asocierii trebuie sa se incadreze in categoria IMM-urilor pentru a beneficia de prevederile legii nr. 346/2004.Dovada constituirii garantiei in cuantumul si forma solicitata va fi la vedere, in afara plicului continand oferta.
Garantie de buna executie
Cuantum: 5% din pretul contractului fara TVA.Garantia poate fi constituita astfel: 1-prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari; 2-prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in admin. acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Autoritatea contractanta va elibera garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii procersului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si /sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1-Declaratie de eligibilitate (Formularul nr.1)Cerinta nr.2-Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?(Formularul nr.2)Cerinta nr.3-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 OUG 34/2006 (Formularul nr.3)Cerinta nr.4-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (Formularul nr.4)Observatie - persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care vor fi luate in calcul pentru completarea declaratiei: lector. univ. dr. Adrian Tutuianu ? presedinte Consiliul Judetean Dambovita;consilierii judeteni: Bogdan Ana, Marin Antonescu, Florin Antoniu, Alexandru Banila, Leonardo Badea, Paul Briceag, Teodor Buta, Maria Cristea, Adrian Chitescu, Georgeta Dinca, Adrian Dumitru, Ioan Folescu, Ioan Ferariu, Gabriel Grozavu, Ioan Hermenean, Ion Neli, Sorin Ion, Cornel Ivan, Marius Lupoiu, Mihai Manole, Ioan Marinescu, Vasile Moise, Dragos Moldoveanu, Adrian Mocanu, Sache Neculaescu, Luminita Olaru, Catalin Olteanu, Claudiu Popescu, Jean Popescu, Claudiu Stefan, Liviu Stoica, Marin Tingirica, Mihai Trifan, Teodor Vasiliu;membrii AGA: Paraschiv Drago?, Mihalachioiu Drago?, Cristea George;membrii CA: Mocanu Adrian Victor, Druica Gheorghe, Barbulescu Emilian;persoane cu functii de conducere: Radu Florin Pan?u ? Director General, Vasile Catrina ? Director Tehnic, Ioan Viorel Tache ? Director Economic, Mihai Stoica - ?ef Birou Achizi?ii, Licita?ii, Pre?uriCerinta nr.5-Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formularul nr.5)Cerinta nr.6-Informatii generale (Formularul nr.6) Cerinta nr.1-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data sedintei de deschidere a ofertelor.Din certificat trebuie sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificat.Cerinta nr.2-Licenta de transport valabila la data deschiderii ofertelor.In cazul in care documentul este la ARR pentru viza anuala, se accepta un document de confirmare emis de ARR.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Bilantul contabil la data de 31.12.2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1-Declaratie referitoare la utilajele, echipamentele tehnice si lamasurile aplicate in vederea asigurarii calitatii.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacit. tehn. si prof. de catre oalta pers., atunci acesta are oblig. de a dovedi sustinerea de care benef., deregula, prin prezentarea Formularului nr. 12-Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehniceprevazute in Formularul nr.13.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180.Numarul minim de mijloace de transport considerat de autoritatea contractanta necesar suficient pentru indeplinirea contractului este de 15 autobasculante., Cerinta nr.2-Copie conforma a licentei de transport pentru fiecare autovehicul, Cerinta nr.3-Copie carte identitate pentru fiecare autovehicul, Cerinta nr.4-Copie certificat de inmatriculare pentru fiecare autoveh, Cerinta nr.5-Lista cuprinzand subcontractantii(daca este cazul), Cerinta nr.6-In cazul in care mai multi operatori economici doresc sa se asocieze cu scopul de a depune oferta comuna se va prezenta Formularul nr.9-Declaratie privind asociatii, Formularul nr.10-Imputernicire pentru liderul asociatiei si Formularul nr.11-Acord de asociere.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.09.2012 10:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer