Achizitie publica - INCHIRIERE DE VEHICULE CU SOFER ?TRANSPORT MARFA ?AUTOBASCULANTA SARCINA MINIMA UTILA 22 T
Detaliu pentru invitatia numarul 354094
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354094/24.09.2013
Denumire contract: INCHIRIERE DE VEHICULE CU SOFER ?TRANSPORT MARFA ?AUTOBASCULANTA SARCINA MINIMA UTILA 22 T
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialLUCRARI DRUMURI SI PODURI DAMBOVITA SACod fiscal: RO 10638988, Adresa: STR. LOCOTENENT STANCU ION NR.1, Targoviste, Telefon: +40 245612816, Fax: +40 245611389
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. LOCOTENENT STANCU ION NR.1, Targoviste, Romania, cod postal: 130105, telefon: +40 245612816, fax: +40 245611389, persoana de contact: MIHAI STOICA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. LOCOTENENT STANCU ION NR.1, Targoviste, Romania, cod postal: 130105, telefon: +40 245612816, fax: +40 245611389
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INCHIRIERE DE VEHICULE CU SOFER ?TRANSPORT MARFA ?AUTOBASCULANTA SARCINA MINIMA UTILA 22 T
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Autobasculantele vor transporta mixtura asfaltica necesara executatii lucrarilor specifice obiectului de activitate al societatii.
II.1.6) CPV: 60180000-3 - Inchiriere de vehicule de transport de marfuri cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 500, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 10.000 leiPerioada de valabilitate: 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia poate fi constituita astfel: 1-prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, conform form. nr.18; 2-prin depunerea unui OP, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor in contul nr.: RO57BTRL01601202R97253XX, deschis la BT Targoviste.Garantia se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de furnizare si constitituirea garantiei de buna executie de catre ofertantul declarat castigator.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: 1-isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; 2-oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constitituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; 3-oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.In cazul in care CNSC respinge contestatia depusa de un ofertant in cadrul procedurii, autoritatea contractanta va retine contestatorului din gar. de particip. conform art.278^1 (1)din OUG 34/2006.IMM-urile pot beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare, in cuantumul si forma solicitate, vor fi respinse la deschidere; in cazul unei asocieri fiecare membru al asocierii trebuie sa se incadreze in categoria IMM-urilor pentru a beneficia de prevederile legii nr. 346/2004.Dovada constituirii garantiei in cuantumul si forma solicitata va fi la vedere, in afara plicului continand oferta.
Garantie de buna executie
Cuantum: 5% din pretul contractului fara TVA.Garantia poate fi constituita astfel: 1-prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societatebancara ori de o societate de asigurari; 2-prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in admin. acestuia un cont dedisponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschisnu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Autoritatea contractanta va elibera garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii procersului-verbal de receptie aproduselor care fac obiectul contractului si /sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Bilantul contabil la data de 31.12.2011Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1-Declaratie referitoare la utilajele, echipamentele tehnice si lamasurile aplicate in vederea asigurarii calitatii.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacit. tehn. si prof. de catre o alta pers., atunci acesta are oblig. de a dovedi sustinerea de care benef., de regula, prin prezentarea Formularului nr. 12-Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala, incheiat in forma autentica, prin care acestaconfirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice prevazute in Formularul nr.13.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180.Numarul minim de mijloace de transport considerat de autoritatea contractanta necesar suficient pentru indeplinirea contractului este de 15 autobasculante., Cerinta nr.2-Copie conforma a licentei de transport pentru fiecare autovehicul, Cerinta nr.3-Copie carte identitate pentru fiecare autovehicul, Cerinta nr.4-Copie certificat de inmatriculare pentru fiecare autovehicul, Cerinta nr.5-Lista cuprinzand subcontractantii(daca este cazul), Cerinta nr.6-In cazul in care mai multi operatori economici doresc sa se asocieze cu scopul de a depune oferta comuna se va prezenta Formularul nr.9-Declaratie privind asociatii, Formularul nr.10-Imputernicire pentru liderul asociatiei si Formularul nr.11-Acord de asociere.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.09.2013 11:27