Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - INCHIRIERE DE VEHICULE CU SOFER ?TRANSPORT MARFA ?AUTOBASCULANTA SARCINA MINIMA UTILA 22 T


Detaliu pentru invitatia numarul 354292
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: LUCRARI DRUMURI SI PODURI DAMBOVITA SA
Numar invitatie: 354292/01.10.2013
Denumire contract: INCHIRIERE DE VEHICULE CU SOFER ?TRANSPORT MARFA ?AUTOBASCULANTA SARCINA MINIMA UTILA 22 T
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialLUCRARI DRUMURI SI PODURI DAMBOVITA SACod fiscal: RO 10638988, Adresa: STR. LOCOTENENT STANCU ION NR.1, Targoviste, Telefon: +40 245612816, Fax: +40 245611389
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. LOCOTENENT STANCU ION NR.1, Targoviste, Romania, cod postal: 130105, telefon: +40 245612816, fax: +40 245611389, persoana de contact: MIHAI STOICA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. LOCOTENENT STANCU ION NR.1, Targoviste, Romania, cod postal: 130105, telefon: +40 245612816, fax: +40 245611389
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INCHIRIERE DE VEHICULE CU SOFER ?TRANSPORT MARFA ?AUTOBASCULANTA SARCINA MINIMA UTILA 22 T
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Autobasculantele vor transporta mixtura asfaltica sau alte materiale necesare executarii lucrarilor specifice obiectului de activitate al societatii.Se vor transporta urmatoarele cantitati de produse: -pana la 31.12.2013: -7 000 to-720 ore-in perioada 01.01.2014 - 30.04.2014: - 10 000 to-900 oreOfertantii vor intocmi oferta financiara pentru cantitatile minime estimate in documentatia de atribuire.Optiuni: Prelungire pana la 30.04.2014 conform art. 6, alin. 3 din HG 925/2006, actualizata
II.1.6) CPV: 60180000-3 - Inchiriere de vehicule de transport de marfuri cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 233, 600 - 550, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 4672 leiPerioada de valabilitate: 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Garantia se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006, actualizata. In cazul in care garantia se constituie prin virament bancar, acest virament se va face in contul nr.: RO57BTRL01601202R97253XX, deschis la BT Targoviste. Codul de inregistrare al autoritatii contractante este RO10638988. In situatia depunerii de oferte in asociere, garantia trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici, in caz contrar ofertele fiind respinse in cadrul sedintei de deschidere. Garantia emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autoizata in limba romana. Pentru o evaluare unitara a cuantumului garantiei de participare constituita in alta moneda, se va lua in calcul cursul de schimb comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. In situatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, autoritatea contractanta va retine garantia ofertantului contestator, in conformitate cu prevederile art.278^1 alin.(1), litera a), precum si alin.(2) din OUG 34/2006, actualizata. IMM-urile pot beneficia de reducerea cu 50% a garantiei. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii trebuie sa se incadreze in categoria IMM-urilor pentru a beneficia de prevederile legii nr. 346/2004, actualizata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea (formular 1);
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform Ordinului 314/12.10.2010 (formular 2);
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, actualizata (formular 3);
- Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul general consolidat precum si la bugetul local, din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata/autentificata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006, actualizata (formular 4);
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura (formular 5);Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea proceduii deatribuire sunt: MANOLE MIHAI-ALIN - Director General, TACHE IOAN-VIOREL - Director Economic, MOCANU ADRIAN-VICTOR - membru AGA, PARASCHIV DRAGOS FLORIN - membru, IACOBUTA MARIUS-CRISTIN - membru AGA, ANA GHEORGHE -membru CA, BARBULESCU EMILIAN - membru CA, CRISTEA GHEORGHE - membru CA, DRUICA GHEORGHE - membru CA, MIHALACHIOIU MARIUS - membru CA, ANA ION, DRAGUT RALUCA, DUMITRU MARIA, FOCSAN CRISTIAN-VASILE, GEORGESCU NICULAE-ADRIAN, GURGU LILIANA, NEACSU VASILE, NISTORESCU ADRIANA-VIORICA, NAESCU MIHAELA, POPA AMUZA IUSTINA-LILIANA, POPESCU MILICA-CRISTIANA, PRUNACHE DANIELA, RADOI TEODOR-VIOREL, SIMION CALIN, STOICA MIHAI, VINTILA CONSTANTA, SERAN MARIANA DANIELA.Membrii Consiliului Judtean Dambovita: TUTUIANU ADRIAN - Presedinte, MARINESCU IOAN - Vicepresedinte, GROZAVU GABRIEL - Vicepresedinte, IVANOFF IVAN VASILE - Secretar, ANTONESCU MARIN, ANTONIU FLORIN SILVIU, BANILA ALEXANDRU, BUTA TEODOR, CHITESCU ADRIAN, CRISTEA MARIA, DINCA GEORGETA, DUMITRU ADRIAN, FERARIU IOAN, FULGA VALERIU, HERMENEAN IOAN, ION NELI, ION SORIN, IVAN GHEORGHE, LUPOIU MIHAIL MARIUS, MOCANU ADRIAN, MOISE VASILE, MOLDOVEANU MIHAITA DRAGOS, NECULAESCU SACHE, OLARU LUMINITA ELENA, OLTEANU CATALIN COSMIN, PETRE MARIN, POPESCU CLAUDIU CEZAR, POPESCU JEAN, STANESCU MIHAI, STOICA LIVIU COSMIN, STEFAN CORNELIU, TINGIRICA MARIN, TRIFAN MIHAI, VASILE CLAUDIU IONUT, VASILIU TEODOR EMILIAN, VLADESCU NICULAE Cerinta nr.1-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului care sa contina informatii reale la data limita e depunere a ofertelor.Din certificat trebuie sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificat.Cerinta nr.2-Licenta de transport valabila la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care documentul este la ARR pentru viza anuala, se accepta un document de confirmare emis de ARR.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara cu declararea cifrei medii de afaceri globale pe ultimii 3 ani. In cazul unei asocieri, cerinta se va considera indeplinita in mod cumulativ de catre membrii toti asociatiei.In cazul in care, cirfa medie de afaceri globala a unui ofertant, este exprimata in alta valuta, aceasta va fi transformata in lei si in euro la cursul mediu anual BNR.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficieaza, de regula, prin prezentarea unui angajament privind sustinerea financiara al persoanei respective (formular 11), prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1) din OUG 34/2006, actualizata. Cerinta minima - cifra medie de afaceri globala solicitata este cel putin egala cu: 467.200 leiSe va completa: -Formularul privind Informatii generale (formular 6); - valoarea va fi completata in lei si in euro la cursul mediu anual BNR;, Cerinta nr.1Situatii financiare la data de 31.12.2012.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1-Declaratie referitoare la utilajele, echipamentele tehnice si lamasurile aplicate in vederea asigurarii calitatii.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacit. tehn. si prof. de catre o alta pers., atunci acesta are oblig. de a dovedi sustinerea de care benef., de regula, prin prezentarea Formularului nr. 12-Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehniceprevazute in Formularul nr.13.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa seafle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1) din OUG 34/2006, actualizata.Numarul minim de mijloace de transport considerat de autoritatea contractanta necesar suficient pentru indeplinirea contractului este de 7 autobasculante., Cerinta nr.2-Copie conforma a licentei de transport pentru fiecare autovehicul valabila la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care documentul este la ARR pentru viza anuala sau urmeaza a fi emis de ARR, se accepta un document de confirmare emis de ARR., Cerinta nr.3-Copie carte identitate pentru fiecare autovehicul, Cerinta nr.4-Copie certificat de inmatriculare pentru fiecare autovehicul, Cerinta nr.5-Lista cuprinzandsubcontractantii(daca este cazul)Formularul nr.8 In cazul in care oferta sa va fi desemnata castigatoare, operatorul economic are obligatia de a prezenta laincheierea contractului de achizitie publica, contractul incheiat cu subcontractantul / subcontractantii nominalizati in oferta.Contractul prezentat trebuie sa fie in concordanta cu oferta si va constitui anexa la contractul de achizitie publica., Cerinta nr.6-In cazul in care mai multi operatori economici doresc sa seasocieze cu scopul de a depune oferta comuna se va prezenta Formularulnr.9-Declaratie privind asociatii, Formularul nr.10-Imputernicire pentru liderul asociatiei si Formularul nr.11-Acord de asociere.In cazul asocierii, toti operatorii implicati vor trebui saindeplineasca cerintele solicitate la: -situatie personala;
-capacitate de exercitare a activitatii profesionale;Situatiea economico-financiara si capacitatea tehnicoprofesionala se demonstreaza prin luarea in considerarea resurselor tuturor membrilor grupului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.09.2013 13:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer