Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - "Inchiriere de vehicule industriale cu sofer pentru servicii de deszapezire - DISTRICT CAMPULUNG, judetul Arges , defalcate pe loturi "


Detaliu pentru invitatia numarul 337839
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Regia Autonoma Judeteana de Drumuri Arges R.A.
Numar invitatie: 337839/22.10.2012
Denumire contract: "Inchiriere de vehicule industriale cu sofer pentru servicii de deszapezire- DISTRICTCAMPULUNG, judetul Arges , defalcatepe loturi "
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma Judeteana de Drumuri Arges R.A.Cod fiscal: RO 27648587, Adresa: Str. George Cosbuc, nr. 40, Pitesti, Telefon: 0248/210062, Fax: 0248/210062
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. George Cosbuc, nr. 40, Pitesti, Romania, cod postal: 110103, telefon: +40 0248/210062, fax: +40 0248/210062, persoana de contact: Valeria Vasilca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. George Cosbuc, nr. 40, et. 2 Birou Achizitii Publice, Pitesti, Romania .
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "Inchiriere de vehicule industriale cu sofer pentru servicii de deszapezire- DISTRICTCAMPULUNG, judetul Arges , defalcatepe loturi "
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: "Inchiriere de vehicule industriale cu sofer pentru servicii de deszapezire- DISTRICTCAMPULUNG, judetul Arges , defalcatepe loturi " : - LOT I - Inchiriere de vehicule industriale cu sofer pentru servicii de deszapezire ZONA I DE ACTIUNE - DISTRICTCAMPULUNG- Lot. II- Inchiriere de vehicule industriale cu sofer pentru servicii de deszapezire ZONA II DE ACTIUNE - DISTRICTCAMPULUNG- Lot. III - Inchiriere de vehicule industriale cu sofer pentru servicii de deszapezire ZONA III DE ACTIUNE - DISTRICTCAMPULUNG
II.1.6) CPV: 60182000-7 - Inchiriere de vehicule industriale cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 243, 261.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-Cuantumul garantiei de participare va fi de : Lot 1 ? 740, 00 lei, Lot 2 ? 940, 00 lei, Lot 3 ? 3.100, 00 lei .- valabilitatea garantiei de participare va fi de 90de zile de la data limita de primire a ofertelor ;Conform art. 86 alin.(1) din HG nr. 925/2006 : -?ART. 86(1) Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. ??b) In situatia in care depune contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Bucuresti, iar acesta a respins contestatia, conform art. art. 278^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ne obligam sa viram in contul autoritatii contractante Regia Autonoma Judeteana De Drumuri Arges R.A. nr. RO75RZBR0000060013046222-deschis la Raiffeisen Bank, suma de: Lot. III :1.590, 89 lei din garantia de participare constituita, dupa primirea Deciziei CNSC?.Acest punct va fi introdus in cuprinsul instrumentului de garantare.- Depunerea la caseria autoritatii contractante in numerar .- Ordin de plata in cont nr. RO75RZBR0000060013046222-deschis la Raiffeisen Bank confirmat de banca emitenta .Dovada garantiei de participare in original se va atasa la scrisoarea de inaintare, intr-un plic transparent, in afara plicului care contine oferta.-Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul garantiei de participare la 50 % va prezenta o declaratiepe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004dincare sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 (declaratia de eligibilitate) cu modificarile si completarile ulterioare ;b)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181.;c)Cerficat privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat, prezentat in original saucopie lizibila continand mentiunea « conform cu originalul », eliberat de D.G.F.P din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat ;d)Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local, prezentat in original sau copie lizibila continand mentiunea « conform cu originalul », eliberat de catre directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza societatea respectiva, din care sa rezulte faptul ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local;e)Declaratie pe proprie raspundere ca nu se afla in niciuna dintre situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare prin Legea 337/2006 aprobatacu modificarile si completarile ulterioare- Ivascu Sorin ? Director General ;
- Uretu Claudia ? Director Economic ;
- Nicolau Alina ? Director Tehnic Productie .- Vasilca Valeria - Sef Birou Licitatii-Achizitii- Stanciu Mircea - Consilier Juridic- Ratoi Ion -Sef Serviciu P.U.P- OneataDragos ? Responsabil Preturi- Malai Rebeca- Resopnasbil Distanta- Secuiu Aurelian ? Sef Sector (Productie)- Dobrescu Stefanel- Sef District- Danaiata Julieta -Sector Tehnic- Aldea Elena - Sector Tehnic- Gatejanu Stefan ? Economist- Petrescu Aurel ? Presedinte Consiliu Administratie , - Bobeica Barbu- Gheorghe- membru Consiliu Administratie , - Stoicea Alin ? membru Consiliu Administratief)Declaratie privind calitatea de participant la procedura;g)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/2010;h)Informatii Generale . Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului -emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor . Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC. Se va prezenta in una din urmatoarele forme : original/copie legalizata/copie conform cu originalul .Pentru ofertantii clasati pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire vor trebui sa prezintepentru conformitate documentul in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil 31.12.2011 vizat si inregistrat la organul fiscal abilitat sau documente echivalente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind dotarile specifice : se vor prezenta utilajele, echipamentultehnic, si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.Se solicita ca ofertantul castigator sa facadovada detinerii utilajului, in functie de lotul ofertat .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe site www.e-licitatie.ro sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.10.2012 09:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer