Achizitie publica - ?Inchiriere de vehicule industriale cu sofer pentru servicii de deszapezire?
Detaliu pentru invitatia numarul 340597
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340597/05.12.2012
Denumire contract: ?Inchiriere de vehicule industriale cu sofer pentru servicii de deszapezire?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialServ.Public Directia Intretinerea, Repararea Patrimoniului Consiliului Local, Serv. Iluminat Public, Dezapezire ResitaCod fiscal: 15082947, Adresa: Bulevardul Muncii, Nr. 25, Resita, Telefon: +40 0255226109/ +40 0255220200, Fax: +40 0255227394
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Inchiriere de vehicule industriale cu sofer pentru servicii de deszapezire?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 5
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Inchiriere de vehicule industriale cu sofer pentru servicii de deszapezire
II.1.6) CPV: 60182000-7 - Inchiriere de vehicule industriale cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 482, 100 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
LOT 1 , 2 inchiriere autosararita 225 leiLOT 3, 4, 5, 6, 7 inchiriere autogreder 160 leiLOT 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 Inchiriere autoincarcator frontal 510 leiLOT 19, 20, 21, 22, 23Inchiriere tractor cu lama 248 leiLOT 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 Inchiriere autobasculanta 83 leiLOT 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 buldoexcavator 121 leiTermenul de valabilitate al garantiei de participare este de minim 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor ; perioada de valabilitate a garantiei bancare, respectiv valabilitatea ofertelor :90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.Data la care se va face echivalenta g.p. din lei in alta valuta este cu 5 zile inainte de data depunerii ofertelor
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006?Ofertantul/Ofertantul asociat/subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire?.Lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: director ? GIURICICI SAVA; contabil sef ? ec. POPOVICI MARIANA; ONCIA SIMION - Insp. Specialitate ? Birou Juridic-R.U. (SP -?DIRPCL?)-presedinte comisie de evaluare; MILOIEVICI SATA- Referent-Comp. Financiar-Contabil (SP-?DIRPCL?)-membru comisie de evaluare;NICORICI FLORICA- Insp. Specialitate -Birou Tehnic-Investitii. (SP-?DIRPCL?) -membru comisie de evaluare;PUREC ANCAAparatul de Specialitate al Primarului-membru comisie de evaluare;;CHIS LUCIAN - Aparatul de Specialitate al Primarului-membru comisie de evaluare;;NICORICI FLORICA- Insp. Specialitate - Biroul investitii-tehnic (SP-?DIRPCL?- membru rezerva comisie de evaluare;BOLTASU CAMELIA -Referent-Comp.Financiar-Contabil (SP-?DIRPCL?) -membru rezerva comisie de evaluare;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: ?Declaratie privind dotarile specifice?: se vor prezenta utilajele, echipamentul tehnic, si alte mijloace fixe pe care candidatul/ ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.Se solicita ca ofertantul sa faca dovada dispozitiei asupra utilajului, in functie de lotul pentru care face oferta.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: atasat invitatiei pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.03.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.12.2012 09:40