Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - INCHIRIERE DE VEHICULE PENTRU REPARATII


Detaliu pentru invitatia numarul 344126
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL CAMPINA
Numar invitatie: 344126/21.03.2013
Denumire contract: INCHIRIERE DE VEHICULE PENTRU REPARATII
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL CAMPINACod fiscal: RO2843272, Adresa: BDUL CULTURII, NR.18, Campina, Telefon: 0244-336134, Fax: 0244-371458
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BDUL CULTURII, NR.18, Campina, Romania, cod postal: 105600, telefon: +40 244336134, fax: +40 244371458, persoana de contact: MIHAELA IONETE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BDUL CULTURII, NR.18, Campina, jud.Prahova
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INCHIRIERE DE VEHICULE PENTRU REPARATII
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Inchiriere de vehicule pentru reparatii: Cilindru compactor autopropulsat, Motocompresor curatat suprafete, Masina taiat asfalt cu disc diamant, Masina frezat asfalt, Masina de amorsat, Incarcatorfrontal dotat cu dispozitiv de stivuire, Mai compactor pentru compactare la 50cm, latime talpa 28cm, Autobasculanta de 6, 5 tone, Autobasculantade 16 tone, Autogreder, Buldoexcavatormultifunctional( cupa, lama si picon ).Valoarea minima de 220.000 lei (fara TVA) reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri pana la 31.12.2013. (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele) .Valoarea maxima de 308.000 lei (fara TVA) reprezinta valoarea estimata globala ce cuprinde si valoarea posibilelor suplimentari.Incadrarea ofertei in categoria ofertelor inacceptabile, conform articolului 36 lit. e) si e1) di H.G. nr. 925/2006 se va face prin raportare la valoarea estimata fara suplimentari.Optiuni: conf. art.6, alin.3 din HG 925/2006.
II.1.6) CPV: 60182000-7 - Inchiriere de vehicule industriale cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 220, 000 - 308, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de :4.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de cel putin 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modalitatea de constituire: - cu OP sau fila de CEC in contul RO82TREZ5225006XXX000071Trezoreria Campina, C.F. 2843272 cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor- prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. ? Formularul nr. 12.Se va prezenta dcl. pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (daca este cazul) ? Formular nr. 13. Ofertantul are obligatia de a asigura primirea si inregistrarea de catre autoritatea contractanta a scrisorii originale de garantie bancara, pana la data stabilita pentru deschiderea ofertelor, prin posta sau direct la registratura acesteia. Aceasta va fi insotita de o scrisoare de inaintare ? Formularul nr.14.Ofertantii care doresc constituirea garantiei de participare in valuta, vor folosi cursul euro comunicat de BNR cu cinci zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1- Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanata de Urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicatapentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta 2 ? Formularul nr. 1A - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181In situatia in care ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedurapentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta 3 -Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale (in forma si termenul de valabilitate stabilite de organul emitent) ?emis de Directia de Impozite si Taxe Locale;Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , , conform cu originalul??.Cerinta 4 -Certificat fiscal privind plata obligatiilor la bugetul de stat, (in forma si termenul de valabilitate stabilite de organul emitent) ? emisde Administratia Finatelor Publice;Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , , conform cu originalul??.Certificatele fiscale solicitate vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se vor depune ofertele.Nota : Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-auindeplinit obligatiile de plata catre bugetul de stat si cel local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Documentele se vorprezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Cerinta 5 - Formular nr. 2. - Certificat de participare la procedura cu oferta independentaNOTA : Ofertantul nu are dreptul in cadrul procedurii : a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si /sau comune, sub sanctiunea excluderii din procedura a tuturor ofertelor in cauza ;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii oferteiindividuale sau dupa caz, a celei in care este ofertant asociat ;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul altei oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Intreprinderile afiliate au dreptul sa participe in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nueste de natura sa distorsioneze concurenta.In cazul prezentarii unei oferte comune prin asociere, documentele care dovedesc situatia personala a ofertantului vor fi completate siprezentate de fiecare asociat.Cerinta 6 - Formular nr. 3 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69ยน din OUG 34/2006.Lista persoanelor cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea proceduriide atribuire: - ing. Tiseanu Horia Laurentiu, - ing. Dragomir Ion, - ing. Oprescu Eliza, - ec. Onita Eliza-, - ing.Ionete Mihaela, ing.OlteanuFelicia, Lista Consilierilor Locali: d-na Albu Elena , dl. Nistor Marian , dl. Zagan Horatiu, d-na Petrovici Mihaela , d-na Clinciu Monica , dnaPreda Gena , dl. Tudor Gheorghe , dl. Pitigoi Ioan ? Adrian , dl. Dula Marian , dl. Bondoc Viorel ? Gheorghe , d-na Dumitrescu Viorica ?Luminita, dl. Telegescu Daniel, dl. Tiu Calin, dl. Ionita Daniel, dna. Papuc Rodica, dna.Stanica Viorica-Georgeta, dl.Fratila severius, dl.Tifigiu Mihai Valentin.Cerinta 7 - Formular nr. 4- Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura. Cerinta 1: Persoane fizice/ juridice romane: Certificat constator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivuluioperator economic. Obiectul CONTRACTULUI trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Certificatul constatator trebuie sa cuprinda urmatoarele date: denumire operator economic si date identificare, CUI, sediu social sisecundare, filale, puncte de lucru etc., structura actionariat, nume reprezentanti legali, domenii de activitate declarate, situatiasocietatii.Informatiile cuprinse in certificatul constatator/alte documente edificatoare-trebuie sa fie reale/actuale la "data limita de depunere aofertei".Persoane fizice /juridice straine: documente edificatoare (original / copie legalizata/ copie conform cu originalul + original traducere in limbaromana de catre traducator autorizat) din care sa rezulte: obiectul de activitate al ofertantului, care sa corespunda categoriei de servicii solicitate (specifice obiectului contractului);Aceste documente se vor prezenta in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantuleste rezident.Informatiile cuprinse in certificatul constatator/alte documente edificatoare-trebuie sa fie reale/actuale la "data limita dedepunere a ofertei".Nota: In cazul prezentarii documentului in copie conform cu originalul, Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantuluiclasat pe primul loc, inanite de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru confirmare prezentarea Certificatuluiconstatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioadede prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritaticontractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prinprezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de oautoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiaruleste un client privat si din motive obiective operatorul economic nu poateobtine o certificare/confirmare din partea acestuia, demonstrarea prestarilorde servicii se realizeaza printr-o declaratie pe proprie raspundere aofertantului., ?Declaratie privind dotarile specifice?: se vor prezenta utilajele, echipamentultehnic, si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa leutilizeze pentru indeplinirea contractului: Cilindru compactor autopropulsat, Motocompresor curatat suprafete, Masina taiat asfalt cu disc diamant, Masina frezat asfalt, Masina de amorsat, Incarcatorfrontal dotat cu dispozitiv de stivuire, Mai compactor pentru compactare la 50cm, latime talpa 28cm, Autobasculanta de 6, 5 tone, Autobasculantade 16 tone, Autogreder, Buldoexcavator multifunctional( cupa, lama si picon ).Se solicita ca ofertantul sa faca dovada punerii la dispozitie (angajament de punere la dispozitie) a utilajelor (proprietate sau leasing)-facturi sau copia contractului de leasing.Nota: - pentru persoanele fizice/juridice romane, se vor prezenta copii legalizatesau copii lizibile certificate ?conform cu originalul?, semnate si stampilate.- pentru persoanele fizice/juridice straine, se vor prezenta, copii legalizatesau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajatsi al cadrelor de conducere, informatii privind personalul calificat care deserveste vehiculele.Deserventii utilajelor vor avea minim 3 ani vechime in profesie.Deserventi, conducatorii auto vor detine permise de conducereconform legislatiei in vigoare.Aceste permise de conducere sevor prezenta in copie certificata prin stampila si semnatura dereprezentantul ofertantului.Se prezinta CV-uri pentru persoanele implicate in prestareaServiciilor. Prezentarea de certificate emise de organisme independente care atestarespectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001?sau echivalentpentru domeniul de activitate care face obiectul achizitiei ? copie, valabile ladata limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.03.2013 11:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer