Achizitie publica - inchiriere incarcator frontal
Detaliu pentru invitatia numarul 325085
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325085/26.04.2012
Denumire contract: inchiriere incarcator frontal
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 6Cod fiscal: 4364349, Adresa: Intr. Av. Lt. Caranda Ghe. nr.9, sector 6, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 214102550, Fax: +40 214101681
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Intr. Av. Lt. Caranda Ghe. nr.9, sector 6, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 061521, telefon: +40 214102550, fax: +40 214101681, persoana de contact: PAPURICA OVIDIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Intr. Av. Lt. Caranda Ghe. nr.9, sector 6, Bucuresti,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: inchiriere incarcator frontal
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: inchirierea unui incarcator frontal pe pneuri
II.1.6) CPV: 45520000-8 - Inchiriere de echipament de terasament cu operator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 228, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
4560 ron constituita cu un instrument de garantare emis de o banca sau societate de asigurari, depunere in numerar la casieria institutiei sau prin virament in contul RO59TREZ7065006XXX000135 deschis la Trezoreria Statului sector 6, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor. Este obligatoriu ca la data si ora deschiderii ofertelor, sumele reprezentand garantia de participare sa se regaseasca in extrasul de cont al achizitorului, in caz contrar oferta va fi respinsa si returnata nedeschisa ofertantului. ofertantii care sunt IMM pot constitui garantia de participare in cuantum de 50%. garantia se constituie pentru o perioada de 60 de zile incepand cu data stabilita pentru depunerea ofertei Ofertantilor care au formulat contestatii respinse de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor li se va retine suma de 2280 lei conform art.278^1 din oug 34/2006
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent constituita cu un instrument de garantare emis de o banca sau o societate de asigurari sau prin virare intr-un cont deschis la trezoreria statului, in care se va transfera intial 0, 5% din valoarea fara tva a contractului, iar restul de 4, 5% va fi transferat prin retineri succesive.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie de eligibilitate, declaratie de neincadrare in art.181, declaratie privind calitate de participant, certificat de participare cu oferta independenta, declaratie pe propria raspundere privind respectarea art.69>1 (Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care fac obiectul art.69>1 sunt: MUGUREL IOAN CRISTEA ? Director General, LAURA TITA - Director General Adjunct, DUMITRU MIHAIUS - Director General Adjunct, STELA SERTU ? Contabil Sef, IORDACHE MADALIN - Sef sectie, MARIANA CLAUDIA AMARANDUCAI ? Consilier juridic, OVIDIU PAPURICA ? Presedinte comisie de evaluare, LILIANA COSTEA ? Membru comisie de evaluare, MARIOARA ALEXANDRU - Membru comisie de evaluare. Restrictiile se extind si asupra sotului/sotiei, rudelor sau afinilor pana la gradul al patrulea ai celor mentionati anterior). Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele la bugetul local, certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de datorii scadente la bugetul de stat sau local in luna anterioara celei in care se depun ofertele. certificatele vor fi depuse in original, copie legalizata sau copie simpla lizibila cerificata , ,conform cu originalul". Daca ofertantul desemnat castigator a depus unul sau mai multe din aceste documente in copie simpla, autoritatea contractanta are dreptul ca inainte de incheierea acordului cadru sa ii solicite depunerea documentului sau documentelor in original sau copie legalizata. Documentele depuse in alta limba decat limba romana, vor fi insotite obligatoriu de traduceri legalizate. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului.Din acesta trebuie sa reiasa ca obiectul de activitate, principal sau secundar, are corespondent in codul CAEN referitor la obiectul contractului.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: In ultimii 5 ani ofertantul trebuie sa fi derulat cel putin un contract de lucrari similare in valoare de minim 63800 lei fara TVA. Se va completa formularul privind principalele lucrari similare executate in ultimii 5 ani si Fisa de experienta similara, care va fi insotita de un document care sa demonstreze experienta similara: contract in corespondenta cu documentul constatator sau recomandarea avizate de beneficiar (copii legalizate sau copii lizibile certificate , ,Conform cu originalul?, semnate si stampilate). In cazul in care contractul care reprezinta experienta similara cuprinde clauze de confidentialitate, ofertantul va elimina clauzele care fac obiectul confidentialitatii, dar nu si valoarea totala a contractului si perioada de derulare. Se pot depune procese verbale de receptie partiala sau finala si/sau parti relevante din contract., Ofertantul trebuie sa detina cel putin 1 (unu)incarcator frontal pe pneuri. Se va depune o declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Se vor depune documente care sa faca dovada detinerii sub orice forma a acestor utilaje., Ofertantul trebuie sa dovedeasca ca dispune de cel putin 1 deservent pentru utilajul ofertat, prin prezentarea oricaruia dintre documentele: contract de munca/contract de colaborare/declaratie de disponibilitate/angajament de participare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuita in SEAP la www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.04.2012 12:51