Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Inchiriere incarcator frontal


Detaliu pentru invitatia numarul 347960
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 6
Numar invitatie: 347960/04.06.2013
Denumire contract: Inchiriere incarcator frontal
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 6Cod fiscal: 4364349, Adresa: Intr. Av. Lt. Caranda Ghe. nr.9, sector 6, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 214102550, Fax: +40 214101681
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Intr. Av. Lt. Caranda Ghe. nr.9, sector 6, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 061521, telefon: +40 214102550, fax: +40 214101681, persoana de contact: ovidiu papurica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Intr. Av. Lt. Caranda Ghe. nr.9, sector 6, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Inchiriere incarcator frontal
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Inchirierea a unui incarcator frontal
II.1.6) CPV: 45520000-8 - Inchiriere de echipament de terasament cu operator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 20, 700 - 423, 660 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 8.400 lei. Garantia va fi constituita printr-un instrument de garantare emis de o banca sau o societate de asigurari sau prin virament cu OP vizat de banca emitenta in contul RO59TREZ7065006XXX000135 deschis la Trezoreria Statului sector 6, cod fiscal: 4364349. Garantia de participare poate fi constituita si in valuta. Cuantumul acesteia va fi calculat tinand cont de rata de schimb comunicata de BNR pentru valuta respectiva din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Dovada constituirii garantiei de participare se va face pana la data limita de deschidere a ofertelor. Ofertantii care sunt IMM pot constitui garantia de participare in cuantum de 50%, dar numai daca intruneste conditiile prevazute in Legea nr.346/2004. In acest caz, dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de documentele prevazute de Legea nr.346/2004. Garantia se constituie pentru o perioada de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei. In cazul unei contestatii ce va fi respinsa de catre CNSC, se va retine contestatorului din garantia de participare o suma calculata conform prevederilor art.278^1 din OUG nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent constituita cu un instrument de garantare emis de o banca sau o societate de asigurari sau prin virare intr-un cont deschis la Trezoreria statului, pe numele sau si la dispozitia achizitorului. Inainte de inceperea executiei contractului, prestatorul are obligatia de a alimenta contul respectiv cu 0, 5% din valoarea fara TVA a contractului, urmand ca restul de 4, 5% sa fie virat prin retinere din prima factura emisa.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratia privind situatia personala a operatorului economic (Formularul 12B). In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus, iar in caz de sustinere de catre un tert, persoana care asigura sustinerea va prezenta declaratia mai sus mentionata. In situatia in care din documentul solicitat sau din verificarile efectuate de catre autoritatea contractanta reiese ca ofertantul sau unul dintre asociati (in cazul asocierii de operatori economici) se afla intr-una din situatiile prevazute de art.180 si art.181 din O.U.G. nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea acordului cadru de achizitie publica.- Declaratie pe proprie raspundere privind calitatea de participant la procedura (Formular 12C). In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta aceasta declaratie.- Declaratia pe proprie raspundere ca ofertantul respecta prevederile art.69^1 din OUG nr 34/2006 (model prezentat in sectiunea Formulare). Persoanele care fac obiectul art.69^1 sunt: Adrian Nicolae Vigheciu ? Director General, Tudor Cristian - Director General Adjunct, Stela Sertu ? Contabil Sef, Mariana Claudia Amaranducai ? Consilier juridic, Ovidiu Papurica ? Coordonator Compartiment Achizitii Publice , Liliana Costea ? Inspector de specialitate Compartiment Achizitii Publice, Marioara Alexandru - Inspector de specialitate Compartiment Achizitii Publice, Ion Laurentiu Iordan - Sef Sectie Spatii Verzi, Domenico Varlan - Sef formatie. Fac obiectul art.69^1 si rudele sau afinii pana la gradul IV al acestora. In situatia in care din documentul solicitat sau din verificarile efectuate de catre autoritatea contractanta reiese ca ofertantul sau unul dintre asociati (in cazul asocierii de operatori economici) se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea acordului cadru. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. In cazul in care un subcontractant este declarat sau exista un tert sustinator, acestia trebuie sa depuna acest document.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (model prezentat in sectiunea Formulare). In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.- Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele la bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazuta data limita de depunere a ofertelor (original, copie legalizata sau copie lizibila certificata , ,Conform cu originalul).- Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazuta data limita de depunere a ofertelor (original, copie legalizata sau copie lizibila certificata , ,Conform cu originalul);
- Certificat de cazier fiscal, valabil la data limita de depunere a ofertelor (original, copie legalizata sau copie lizibila certificata , ,Conform cu originalul);Pentru persoane juridice/fizice straine: Ofertantii vor prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, alte documente echivalente) din care sa rezulte apartenenta/inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie certificate ?conform cu originalul?, semnata si stampilata, la care se va atasa traducerea legalizata a acestora in limba romana.Certificatele sau documentele echivalente trebuie sa fie in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Ofertele depuse de catre operatori economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse daca nu prezinta documente relevante care sa ateste inlesniri la plata (reesalonari, compensari, etc).In cazul ofertantilor care detin puncte de lucru declarate, certificatele se vor prezenta pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea acordului cadru.In cazul in care ofertantul nu poate depune documentele care fac dovada indeplinirii criteriului de calificare, acesta poate face uz de prevederile art.11, alin.(4) si (5) din HG nr.925/2006. - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, care sa evidentieze situatia reala a operatorului economic la data limita de depunere a ofertelor si cel putin structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectele de activitate(original, copie legalizata sau copie lizibila certificata , ,Conform cu originalul). Ofertantul trebuie sa detina obiect de activitate, principal sau secundar, care are corespondent in codul CAEN pentru lucrarile care fac obiectul acordului cadru. Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul acordului cadru, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele vor fi prezentate insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Ofertantul clasat pe primul loc va avea obligatia sa prezinte, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator in original/copie legalizata pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.- Certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2013 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii acordului cadru. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul in care ofertantul nu poate depune documentele care fac dovada indeplinirii criteriului de calificare, acesta poate face uz de prevederile art.11, alin.(4) si (5) din HG nr.925/2006.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri(Formular B3), pentru care se vor utiliza urmatoarele cursuri de schimb medii: pentru anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei, pentru anul 2011:1 euro = 4, 2379 lei, pentru anul 2012:1 euro = 4, 4560 lei. Media cifrelor de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 124.200 lei.Se vor depune: Declaratia privind cifra de afaceri(Formular B3)insotita de documente relevante care sa demonstreze indeplinirea cerintei de calificare privitor la cifra de afaceri, certificate , ,conform cu originalul? (bilanturile contabile aferente ultimilor 3 ani sau ultimele bilanturi contabile in situatia in care anul financiar nu se incheie la 31.12., vizate si inregistrate de organele competente, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati de audit financiar si contabil recunoscute, precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara).In cazul in care ofertantul nu poate depune documentele care fac dovada indeplinirii criteriului de calificare, acesta poate face uz de prevederile art.11, alin.(4) si (5) din HG nr.925/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii trebuie sa depuna lista principalelor lucrari din ultimii 5 ani (Formular 12F) si Fisa de experienta similara (model prezentat in sectiunea Formulare). In ultimii 5 ani ofertantul trebuie sa fi dus la bun sfarsit cel putin un contract de lucrari de inchiriere de incarcatoare frontale sau similar in valoare de minim 62.100 lei fara TVA. Pentru calculul echivalentei nivelului minim solicitat se vor aplica cursurile medii anuale ale leului in raport cu valuta respectiva comunicate de catre BNR pentru anii 2010, 2011, 2012.
Se va depune lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (Formular 12F)si Fisa de experienta similara (model prezentat in sectiunea Formulare). Lucrarile executate se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea experientei similare se realizeaza printr-o declaratie pe propria raspundere a operatorului economic. Autoritatea contractanta are dreptul de a verifica informatiile cuprinse in aceasta declaratie. Documentele prezentate in copie vor fi certificate ?conform cu originalul?, semnate si stampilate de catre ofertant. In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 5 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate. In cazul asocierilor, cerinta minima privind experienta similara se va considera indeplinita in mod cumulativ, prin luarea in considerare a tuturor membrilor asocierii. In acest caz, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al liderului de asociere, precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul.
In cazul in care ofertantul nu poate depune documentele care fac dovada indeplinirii criteriului de calificare, acesta poate face uz de prevederile art.11, alin.(4) si (5) din HG nr.925/2006., Ofertantii trebuie sa depuna lista privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari (Formular 12H). Ofertantii trebuie sa dispuna prin orice forma legala de cel putin 1 (unul) incarcator frontal.
Se va depune lista privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari(Formular 12H). Se vor depune documente in copie certificata , ,conform cu originalul? care sa faca dovada faptului ca ofertantul dispune de utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice declarate.
In cazul in care ofertantul nu poate depune documentele care fac dovada indeplinirii criteriului de calificare, acesta poate face uz de prevederile art.11, alin.(4) si (5) din HG nr.925/2006., Ofertantii trebuie sa depuna declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere. (Formularul 12I). Ofertantii trebuie sa dispuna prin orice forma legala de minim 1 deservent care sa opereze incarcatorulfrontal.
Se va depune Declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere (Formularul 12I). Pentru a demonstra faptul ca dispune de personalul declarat, ofertantii trebuie sa depuna documente relevante (contracte de munca, contracte de colaborare, contracte de prestari servicii, etc). Daca la data limita de depunere a ofertelor ofertantii nu dispun de personalul solicitat, acestia pot prezenta angajamente de disponibilitate din partea persoanelor respective, dar in cazul in care sunt declarati castigatori, acestia au obligatia de a prezenta documentele de prestare a activitatii pana cel mai tarziu la data stabilita pentru semnarea acordului cadru. In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, se va prezenta o declaratie centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al liderului de asociere, precum si declaratii individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul.
In cazul in care ofertantul nu poate depune documentele care fac dovada indeplinirii criteriului de calificare, acesta poate face uz de prevederile art.11, alin.(4) si (5) din HG nr.925/2006., Asocierea de operatori economici (daca este cazul). Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.Depunerea unui acord de asociere care trebuie sa cuprinda cel putin: - faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea acordului cadru; - nominalizarea liderului asociatiei; - comunicarile se vor face cu liderul asociatiei; - platile se vor face catre liderul asociatiei; - partea/partile din acordul cadru ce urmeaza a fi indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte. In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind situatia economico-financiara, precum si capacitatea tehnica si profesionala, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante mai sus mentionate, din care sa rezulte indeplinirea cerintelor. In cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii., Sustinere de catre un tert. Ofertantii au dreptul sa fie sustinuti de catre terte persoane in conditiile art.186 din OUG 34/2006 si art.190 din OUG 34/2006.In cazul in care ofertantii fac uz de prevederile legale privind sustinerea de catre un tert, acesta trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii: - Daca ofertantii fac uz de prevederile art.186 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective (model prezentat in sectiunea Formulare), incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit. a), c^1) si d). - Daca ofertantii fac uz de prevederile art.190 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective (model prezentat in sectiunea Formulare), incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit. a), c^1) si d)., Ofertantii trebuie sa declare eventualii subcontractanti si va depune o declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora (Formularul 12G).Se va depune declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora (Formularul 12G). In cazul in care o parte din contract va fi indeplinita de catre un subcontractant, se va preciza partea din contract care urmeaza sa se subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. In cazul in care ofertantul este declarat castigator, acesta are obligatia sa incheie subcontractele respective, pana la data stabilita pentru semnarea acordului cadru. Subcontractele vor fi in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la acordul cadru. Pe parcursul derularii acordului cadru, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in derularea acordului cadru, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.06.2013 16:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer