Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - INCHIRIERE, INSTALARE, REVIZIE SI REPARATIE A 51 BUCATI PURIFICATOARE DE APA


Detaliu pentru invitatia numarul 257870
Autoritate contractanta
CONPET SA PLOIESTI
Cod de identificare fiscala: RO 1350020
Adresa: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Ploiesti
Telefon: 0244/401360
Fax: 0244/402304
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: INCHIRIERE, INSTALARE, REVIZIE SI REPARATIE A 51 BUCATI PURIFICATOARE DE APA
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 51514110-2 - Servicii de instalare de utilaje si aparate de filtrare sau de purificare a apei (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: INCHIRIERE, INSTALARE, REVIZIE SI REPARATIE A 51 BUCATI PURIFICATOARE DE APA
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 21.06.2010 15:20
Data limita de depunere a ofertelor: 02.07.2010 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Sediul Ad-tiv II al SC CONPET SA, situat in Ploiesti, str. Rezervoarelor, nr.8 ? Documente secrete
Data si ora deschiderii ofertelor: 02.07.2010 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Ad-tiv II al SC CONPET SA, situat in Ploiesti, str. Rezervoarelor, nr.8 ? Sala de sedinte.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Valoare estimata: 55, 080 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Doc. din care sa rezulte ca of. nu se incadreaza in niciuna din situatiile prevazute la art.180, 181 din OUG 34/2006. Certif. constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul consolidat de stat si bugetele locale. Decl. privind calitatea de participant la procedura. Certif. unic de inregistrare, Certif.constatator emis de ORC. Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2006-2008) de 110160 RON. Bilanturile 2007 si 2008, vizate si inreg.Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani. Ofertantul trebuie sa faca dovada indep. (semnarii si finalizarii) in ultimii 3 ani (finalizare ian.2010), a unui contract cu obiect asemanator si a carui val. initiala a fost de minimum 16500 lei, copia contractului si recomandare din partea benef.Lista cuprinzand subcontractantii; Certificatul ISO 9001:2001
SEAP
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer