Achizitie publica - Inchiriere licente Microsoft
Detaliu pentru invitatia numarul 345219
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345219/13.04.2013
Denumire contract: Inchiriere licente Microsoft
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialApavital SA IasiCod fiscal: 1959768, Adresa: str. Mihail Costachescu nr. 6, Iasi, Telefon: +40 332413257, Fax: +40 332413230
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Mihail Costachescu nr. 6, Iasi, Romania, cod postal: RO-700495, telefon: +40 332413257, fax: +40 332413230, persoana de contact: Ovidiu Azoicai
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Mihail Costachescu nr. 6, Iasi, Romania, cod postal: RO-700495, telefon: +40 332413257, fax: +40 332413230, persoana de contact: Ovidiu Azoicai
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Inchiriere licente Microsoft
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia (inchirierea) dreptului de utilizare a 11 licente Microsoft
II.1.6) CPV: 48200000-0 - Pachete software pentru retele, internet si intranet (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 329, 674 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 6.500 lei;Pentru o evaluare si raportare unitare aferenta monedei cuantumului garantiei de participare, cursul de referinta este cursul BNR pentru o data anterioara cu 5zile datei de deschidere.Pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM.Forma de constituire a gar. de part. care va fi acceptata: -virament bancar: cont RO81ABNA2400264100189525 deschis la Cont RBS Bank Iasi -instrument de garantare emis in conditiile legii de societate bancara(scrisoare de garantie bancara - Formularul 8) ori de o societate de asigurari care se va prezenta in original; -ordin de plata sau fila CEC cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Valabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Gar. de part. va fi prezentata doar in original cel mai tarziu la data si ora limita de deschiderie a ofertelor. In cazul in care un operator economic depunde contestatie la CNSC, iar contestatia este respinsa, aut. contr. va retinde contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 3.296, 74leiin conformitate cu prevederile art. 278ยน din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5 % din valoarea contractului fara TVA. Modul de const. a gar. de buna executie: - orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara(scrisoare de gar.bancara - Form. 9) sau de o soc. de asigurari, in favoarea aut. contr.S.C. APAVITAL S.A.; - retineri succesive din val. lunara a fact. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la disp. aut. contr. Deoarece aut. contr. este operator economic cu capital integral de stat, contr. are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante (Hotararea 1045/19.10.2011). Prima depunere va fi de minim 0, 5% din valoarea totala a contractului si precede acestuia. Ofertantul va opta pentru una din modalitati in oferta financiara. NOTA: Lipsa vreunei optiuni atrage, implicit, alegerea acesteia de catre autoritatea contractanta.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4A)3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: - dr. ing. Ion Toma ? Director General- dr. ing Mihai Dorus ? Director Tehnic- ec.Mariana Chirila ? Director Economic-ing. Constantin-Ovidiu Azoicai -sef serviciul Achizitii- ing. Valeriu Popa - sef serviciu IT&C- ing. Traian Olinici ? sef serviciu tehnic- ing Alin Moscalu - sef birou infrastructura hardware- ec. Gabriela Masalagiu ? sef birou contabilitate- cons.jr. Vasile Enia ? sef birou juridic actionariat- cons.jr. Mihaela Dosoftei - birou juridic actionariat- ing. Marius Cornel Ursache ? birou infrastructura hardware- exp.ach. Alina Stefan ? serviciul achizitii- ing. Stefan Andronache - serviciul achizitiiDocumentele din aceasta sectiune vor fi prezentate in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila candidatului/ofertantului.Declaratie privind eligibilitatea - Formularul nr. 1 ; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 OUG nr. 34/2006 - Formularul nr. 2; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr. 34/2006 - Formularul nr. 3(pesoanele care detin functii de conducere in cadru S.C. APAVITAL S.A. pentru aceasta procedura sunt mentionate in formular); Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul nr. 4. Forma de inregistrare a persoanelor juridice romane: Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar si codurile CAEN aferente acestora. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul/codurile CAEN din Certificatul Constator.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelorNota: Ofertantul ce va fi clasat pe primul loc, va prezenta inainte de comunicarea rezultatului procedurii pentru conformitate (la cererea autoritatii contractante), certificatul constatator in original sau copie legalizata.Forma de inregistrare a persoanelor juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident (Statut, Act Constitutiv, etc).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei globale pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) sa fie mai mare sau egala cu 600.000 LeiOfertantii vor depune Bilanturile Contabile, Toate Anexele, pe ultimii 3 ani financiari incheiati, fara a se lua in considerare anul in curs, bilanturi vizate spre inregistrare la Directia Finante Publice (sau autoritati similare competente in tarile de origine) sau documentele echivalente acestora in tara de origine a ofertantului.In cazul in care pentru anul 2012 exista operatori economici care nu au obligatia legala de depunere a bilantului pentru 2012 pana la data depunerii ofertelor, se vor lua in considerare alte documente contabile in sustinerea cifrei de afaceri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta ca operator economic, lista principalelor livrari de produse furnizate in ultimii 3 ani continand valori , perioade de livrare , beneficiari, numele/titlul contractelor, valoarea finala certificata a acestora, sursa de finantare, Cel mult 2 contracte ce au presupus livrare si instalarea de licente Microsoft, a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 300.000 lei, ,Pentru instalarea licentelor si asigurarea serviciilor solicitate este obligatorie existenta urmatoarelor persoane, cu urmatoarele grade de competenta: Expert cheie 1: Specialist softwareExpert cheie 2: Specialist softwarePentru personalul propus, absolventi al unei institutii de invatamant superior de lunga durata si experienta de minim 3 ani in implementarea de proiecte ce au presupus instalarea de licente Microsoft. Certificat MCSE ? (Microsoft Certified System Engineer.) Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001, Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 27001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.04.2013 12:50