Achizitie publica - Inchiriere licente Microsoft Open Value Subscription
Detaliu pentru invitatia numarul 340356
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340356/03.12.2012
Denumire contract: Inchiriere licente Microsoft Open Value Subscription
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA DE APA S.A. BUZAUCod fiscal: RO 22987337, Adresa: str Unirii, bl8FGH, Buzau, Telefon: +40 238/720356, Fax: +40 238/726187
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: (SEAP) www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Inchiriere licente Microsoft Open Value Subscription
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Inchiriere de software in regim de infrastructura prin subscriptie (Microsoft OVS)
II.1.6) CPV: 72212000-4 - Servicii de programare de software de aplicatie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 331, 261.41 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 6.625 lei. Valabilitate: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modul de constituire conf.art. 86 din HG 925/2006: instrument de garantare emis in conditiile legii, virament bancar in cont nr.RO29BTRL01001202J10932XX Sucursala Buzau, depunere numerar la casieria unitatii.Originalul se va transmite la sediul autoritatii contractante pana la termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor si dovada constituirii va fi scanata si depusa pe SEAP sub forma unui document PDF sau JPG. Autoritatea contractanta va restitui garantia de participare conf. art. 88 din HG 925/2006. Garantia de participare se va retine conf. art. 87 din HG nr. 925/2006 si art. 278^1 din OUG nr.34/2006. Cuantumul retinut in conditiile art. 278^1 din OUG nr. 34/2006:3312, 61 lei. Cursul euro la care se va face echivalenta pentru garantia de participare este cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004)garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului fara TVA si va fi constituita in moneda contractului. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului va fi conform art. 90 din HG 925/2006. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004)garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia deatribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea.Operatorul economic sa dovedeasca ca nu se afla in situatiile prevazute la articolul 180 din OUG 34/2006.Operatorul economic ofertant/asociat/tertul sustinator are obligatia sa completeze Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr. 1.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr 2 - Operatorul economic sa dovedeasca ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 181 din OUG nr.34/2006, modificata si completata ulterior.Operatorul economic ofertant/asociat/tertul sustinator trebuie sa completeze Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr. 2.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului/asociatului/tertului sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta 3 - Certificarea participarii la procedura in concordanta cu regulile de concurenta.Operatorul economic ofertant/asociatul are obligatia de a prezenta o declaratie pe propria raspundere ? Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formular nr. 3.Cerinta 4 - Evitarea conflictului de interese.Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator are obligatia sa completeze Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 4.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din Ordonanata de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Tescaru Ionel, Cristea Dumitru, Vieru Cristinel, Vasii Dragomir, Nicolescu Andreea, Mircea Raluca, Stan Raluca, Vladescu Valerica, Bucur Lavinia, Grigore Alexandru, Paun Cristi, Frigea Bogdan. Cerinta nr. 1Se va prezenta: Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie.Nota: Ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita documentul in original sau copie legalizata.Cerinta nr. 2Pentru personane juridice/fizice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ ofertantul este rezident din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori si activitatile autorizate. Documentele pot fi prezentate in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1 - Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011. Operatorul economic va completa Formularul nr 5 din Volumul III - Formulare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 - Cerinta 1 - Experienta similaraOfertantul va prezenta lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Lista va fi insotita de cel mult 2recomandari din partea beneficiarilor din care sa reiasa beneficiarul, perioada, descrierea serviciului precum si modul de indeplinire a contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: direct din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.03.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.11.2012 15:24