Achizitie publica - INCHIRIERE OCAZIONALA DE UTILAJE DE CONSTRUCTII SI AUTOVEHICOLE PENTRU TRANSPORT MATERIALE
Detaliu pentru invitatia numarul 346005
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346005/26.04.2013
Denumire contract: INCHIRIERE OCAZIONALA DE UTILAJE DE CONSTRUCTIISI AUTOVEHICOLE PENTRU TRANSPORT MATERIALE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Judeteana de Drumuri si Poduri BotosaniCod fiscal: 10854132, Adresa: str. Victoriei nr.2, Botosani, Telefon: 0231510792, Fax: 0231510792
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Victoriei nr.2, Botosani, Romania, cod postal: 6800, telefon: +40 231510792, fax: +40 231510792, persoana de contact: Haiduc Stelu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Victoriei nr.2, Botosani, Romania, cod postal: 6800, telefon: +40 231510792, fax: +40 231510792, persoana de contact: Haiduc Stelu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INCHIRIERE OCAZIONALA DE UTILAJE DE CONSTRUCTIISI AUTOVEHICOLE PENTRU TRANSPORT MATERIALE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Inchiriere ocazionala de utilaje de constructii si autovehicole pentru transport materiale cu operatori , astfel : Baza Botosani: ? autogreder cu operator ? 1buc? buldoexcavator cu operator ? 1buc? autocamion cu operator ? 1buc;? cilindru vibrocompactor cu operator ? 1buc? Baza Trusesti: ? autogreder cu operator ? 1buc? buldoexcavator cu operator ? 1buc? autocamion cu operator ? 1buc;? Baza Saveni: ? autogreder cu operator ? 1buc? buldoexcavator cu operator ? 1buc? autocamion cu operator ? 1buc;? Baza Dorohoi: ? autogreder cu operator ? 1buc? buldoexcavator cu operator ? 1buc? autocamion cu operator ? 1buccilindru vibrocompactor cu operator ? 1buc
II.1.6) CPV: 45500000-2 - Inchiriere de utilaje si de echipament de constructii si de lucrari publice cu operator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 282, 256 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de part. este de 3000 lei. Gar. de part. se const. conf. HG 925/2006, art 86. Indiferent de modalitatea de constituire a garantiei de participare, , suma ce va fi retinuta de autoritatea contractanta in conformitate cu prevederile art. 2781alin. 1 si 2 din OUG34/2006 va fi de: 2822, 56 lei. In orice sit., dovada constit. gar. de part. treb. sa fie prez.cel mai tarziu la data si ora stab. pt deschiderea ofertelor. Perioada. de valabilitate.A garantiei. pt participare.?90 zile de la data limita stabilita pt depun. ofertelor. In cazul constit. gar. de part.prin scris. bancara se va completa?formularul Anexa 7.2.2.11 . In cazul constituirii garantiei de participare in alta modeda decat lei, conversia valorii aferente garantiei de participare se va face in functie de cursul valutar comunicat de BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Gar. de part. se va restit. in conf.cu H.G. 925/2006, art.88. Pentru a beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, referitoare la garantia de participare, ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, vor prezenta: - declaratie privind incadrarea in categoria IMM in original;Operatorii economici care se asociaza trebuie sa faca dovada ca fiecare indeplineste conditiile de incadrare in categoria IMM. Lipsa acestei dovezi face ca asocierea sa nu mai beneficieze de facilitatile legii IMM-urilor
Garantie de buna executie
Cuantumul gar. de buna executie exprimata procentual este de 5 % din valoarea contractului fara TVA. In cazul constituirii garantiei de buna executie prin scrisoare bancara se va completa formular nr. 7.2.2.19 Garantia de buna executie se va constitui conf. art. 90 din HG 925/2006. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform formularului 7.2.2.12A;b) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform formularului 7.2.2.12B;c). Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respective sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, conform formularului nr. 2;d). Prezentarea certificatului cu oferta independenta, cf Ordinului 314/2010 , conform formularului nr. 3;e). Declaratie privind calitatea de participant la procedura, conform formularului nr. 7.2.2.12 C;f). Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele(certificatele. se vor prezenta. in original. sau copie legalizata sau conform cu originalul); Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele (certificatele se vor prez. in original. sau copie legalizata sau conform cu originalul.) pers. jurid. straine vor prez. documente edificatoare pt dovada. eligibilitatii.Pt. of.ertantiinerezidenti se vor aplica prev. art. 182 din OUG 34/2006. Documentelevor fi prezentate in original sau copie legalizata, sau conf cu orig, insotite de traducerea autoriz. in limba romana. In sensul prevederilor art. 69.1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Pintilii Geanina - director executiv, Haiduc Stelu-consilier, av. Aparaschivei Teodora Anca, ec. Mihai Stefan, ec. Traian Calistru. Ofertantul va prezenta documente din care sa reiasa ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte aceste documente pentru partea de contract pe care o va realiza.Cerinta obligatorie: Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de a prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a) declaratie privind cifra medie globalade afaceri pe anii2010, 2011 si 2012, conform Anexei nr.2 ? informatii generale. cifra medie globalade afaceri pe anii2010, 2011 si 2012 trebuie sa fie de minimum 564500 lei.NOTA: In cazul in care pentru anul 2012 exista operatori care nu au obligatia legala de depunere a bilantului pentru anul 2012 pana la data limita de depunere a ofertelor, se va lua in considerare si prezentarea altor documente contabile in sustinerea cifrei de afaceri. Curs euro comunicat de BNR la data de: 31.12.2012 ? 1 euro = 4, 4560 lei 31.12.2011-1 euro = 4.3197 lei; 31.12.2010- 1 euro = 4.2848 lei. Persoanele juridice infiintate de mai putin de trei ani, vor prezenta cifra de afaceri doar pentru anii scursi de la data infiintarii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestaride servicii din ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati (ultimii 3 ani se vor calcula pana la data depunerii ofertelor).Ofertantul infiintat de mai putin de 3 ani, va prezenta lista principalelor prestari de servicii de la infiintarePrestarile de servicii se confirma prin prezentarea a cel putin unuidocument/contract/Proces Verbal de receptie/orice document relevant emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre beneficiar prin care sa confirme prestarea de servicii.Ofertantii care prezintacontracte incheiate in alta moneda decat Lei sau EUR, vor efectua conversia in moneda Euro si Lei, la ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.Se completeaza formularul 7.2.2.12F si Anexa nr. 3.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia de atribuire este disponibila in S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.04.2013 10:01