Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - INCHIRIERE OCAZIONALA DE UTILAJE DE CONSTRUCTII PENTRU EXECUTIA IN REGIE PROPRIE DE INTERVENTII AVARII PE DRUMURILE JUDETENE


Detaliu pentru invitatia numarul 326483
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Directia Judeteana de Drumuri si Poduri Botosani
Numar invitatie: 326483/14.05.2012
Denumire contract: INCHIRIERE OCAZIONALA DE UTILAJE DE CONSTRUCTII PENTRU EXECUTIA IN REGIE PROPRIE DE INTERVENTII AVARII PE DRUMURILE JUDETENE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Judeteana de Drumuri si Poduri BotosaniCod fiscal: 10854132, Adresa: str. Victoriei nr.2, Botosani, Telefon: 0231510792, Fax: 0231510792
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Victoriei nr.2, Botosani, Romania, cod postal: 6800, telefon: +40 231510792, fax: +40 231510792, persoana de contact: Catalin Gheorghian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DJDP Botosani, str. Victoriei nr.2, Botosani, Romania, cod postal: 6800, telefon: +40 231510792, fax: +40 231510792
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INCHIRIERE OCAZIONALA DE UTILAJE DE CONSTRUCTII PENTRU EXECUTIA IN REGIE PROPRIE DE INTERVENTII AVARII PE DRUMURILE JUDETENE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de servicii necesare executiei in regie a lucrarilor de interventii urgente si de intretinere curenta pe drumurile judetene din administrare, constand in inchirierea pentru fiecare baza in parte de: ? autogreder cu operator ? 1 buc;? buldoexcavator cu operator ? 1 buc.Bazele pentru care se inchirieaza utilaje sunt: ? baza Botosani;? baza Trusesti;? baza Dorohoi;? baza Saveni.
II.1.6) CPV: 45500000-2 - Inchiriere de utilaje si de echipament de constructii si de lucrari publice cu operator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 161, 290 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3200 leiGarantia de participare este valabila cel putin perioada egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Se va constitui conform art.86(1) din HGR 925 din 2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare: 5% din valoarea contractului. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare se poate realiza prin una din modalitati: a) scrisoare de garantie bancara sau instrument de garantie emis de o societate de asigurari, ce se constituie in anexa la contract; b) prin retineri succesive din suma cuvenita pentru facturile partiale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea(prezentare Formular 7.2.2.12A).Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 (Cerinta obligatorie: completare Formular 7.2.2.12B)Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele respectiv cerficate de la: - D.G.F.P. ? Administratia financiara- PrimarieDeclaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69 (1) din OUG 34/2006 (completare Formular nr. 2)Prezentarea certificatului cu oferta independenta, cf Ordinului 314/2010(completare Formular nr. 3)Declaratie privind calitatea de participant la procedura(Formular nr.7.2.2.12C.)Persoanele cu functii de decizie referitoare la procedura de achizitie publica sunt: Romeo Caciuc, director executiv, Haiduc Stelu, consilier comp. achizitii publice si Aparaschivei Anca Teodora, avocat. Persoane juridice/fizice romane Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului Autorizatie de functionare/altele echivalentePersoane juridice /fizice straine Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalAutoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii ofertantului clasat pe primul loc prezentarea documentelor in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3ani, GLOBALA, obligatoriu, minim 320.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - declaratii cu servicii similare executate in ultimii 3 ani ? experienta similara, declaratii cu servicii similare executate in ultimii 3ani ? experienta similara, in care sa se regaseasca cel putin o recomandare/proces verbal/certificat constatator sau copie de pe parti relevante ale unui contract similar ca natura si complexitate cu obiectivul supus selectiei.b) informatii referitoare la utilajele de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului(minim autogredere ? 4buc si buldoexcavatoare ? 4buc).c - lista personal deservent ( minim 8 persoane) pentru indeplinirea contractului obligatoriu ofertantul trebuie sa faca dovada certificarii Sistemului de Management de Mediu SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este accesibila in SEAP, conform prevederilor legale.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.05.2012 08:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer