Achizitie publica - INCHIRIERE SI INTRETINERE (VIDANJARE) TOALETE ECOLOGICE
Detaliu pentru invitatia numarul 321192
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321192/06.03.2012
Denumire contract: INCHIRIERE SI INTRETINERE (VIDANJARE) TOALETE ECOLOGICE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC SERVICII PUBLICE IASI SACod fiscal: 27277063, Adresa: IASI, SOS. NATIONALA, NR. 43, Iasi, Telefon: 0232/263542, Fax: 0232/277650
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IASI, SOS. NATIONALA, NR. 43, Iasi, Romania, cod postal: 700237, telefon: +40 232263542, fax: +40 232277650, persoana de contact: VALENTIN CUTITARU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SOS. NATIONALA, NR. 43, ET.3, Iasi, Romania, cod postal: 700237
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INCHIRIERE SI INTRETINERE (VIDANJARE) TOALETE ECOLOGICE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: INCHIRIERE SI INTRETINERE (VIDANJARE) TOALETE ECOLOGICE
II.1.6) CPV: 45215500-2 - Toalete publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 135, 451.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1355lei- perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 zile)- forma de constituire a garantiei de participare: |x| depunere la casieria autoritatii aunui ordin de plata sau a unei file cec, confirmate de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;|x| prin virament bancar in contul autoritatii contractante: RO72BTRL02401202298869XX? BANCA TRANSILVANIA|x| instrument de garantare emis de o societate bancara (formularul 4) ori de o societate de asigurari.Garantia de participare este irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, cf. art.86 al.2 si al.3 lit.b din HG 925/2006, modificata si completata.Neconstituirea garantiei de participare pana cel tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor, in cuantumul, forma si avand termenul de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, reprezinta motiv de respingere a ofertei, conf.art.33 din HG 925/2006, modificata si completata.Returnarea garantiei de participare se va face dupa incheierea contractului cu ofertantul castigator, in baza unei solicitari scriseConformLegii nr. 346/2004 [1] , IMM-urile beneficiaza de o reducere a garantiei de participare si a garantiei de buna executie cu 50%. Pentru a se putea bucura efectiv de facilitatile mentionate, operatorii economici sunt obligati sa faca dovada calitatii de IMM.(formular 15)In eventualitatea unei contestatii a operatorului economic, conform prevederilor art.2781(1) din OUG34/2006, modificata si completata, in cazul in care C.N.S.C. respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 1354.5 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind.1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director General ing. L. Salceanu, Director adjunct Bart Corneliu, Consilier Juridic Vanda Cazacu, Ing. Stoica Eduard, Sef Serv. Aproviz. Cutitaru Valentin, Inspector Licitatii si Achizitii Cosuleanu Diana. Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34 /2006, actualizata; Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, actualizata; Certificatul de participare cu oferta independenta, cf. Ordinului ANRMAP 314/2010; Certificat de taxe si impozite locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Declaratie initiala, privind indeplinirea criteriilor de calificare (daca este cazul). Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in Codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ANRC. Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare produse.Declaratie privind Echipamentele tehnice-Completati fomularul nr. 6, Prezentarea acel putin 1 document , care sa confirme furnizarea de produse similare cu obiectul contractului. Ofertantul va demostra ca respecta standardele de asigurare a calitatii.Prezentare certificat ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gRATUIT DE PE SITE-UL WWW.E-LICITATIE.RO
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.03.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.03.2012 08:20