Achizitie publica - Inchiriere utilaje
Detaliu pentru invitatia numarul 332952
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332952/01.08.2012
Denumire contract: Inchiriere utilaje
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma Municipala RAM BuzauCod fiscal: 6303828, Adresa: str.Unirii, bl.8FGH , buzau, Buzau, Telefon: +40 238718014, Fax: +40 238725393
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Inchiriere utilaje
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se doreste inchirierea de utilaje de constructii pentru interventii conform caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 60182000-7 - Inchiriere de vehicule industriale cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 74, 340 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Va fi in cuantum de 498 lei-lot 1, 25 lei-lot 2, 95 lei-lot 3, 84 lei-lot 4, 9 lei-lot 5, 9 lei-lot 6 si 24 lei-lot 7 valabila pe toata perioada de valabilitate a ofertei si va fi constituita prin virament bancar, ordin de plata, polita de asigurare, scrisoare de garantie bancara sau fila CEC conform atr.86 alin.(1) HG 925/2006(cont banca BRD - RO 04BRDE100SV01845401000).Instrumentele de garantare trebuie emise in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 si 181 din ordonanta - formularul 1-Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din ordonanta - formularul 4Director - Tacea Constantin?Sef Departament Comercial - Miluca NEAMTU VASILESCU - imputernicit pentru a semneaza in locul directorului-Contabil Sef - Onel Florica-Control Financiar Preventiv - Cucu Octavian Costel- Sef Birou Juridic - Matei Valentin-Birou Juridic - Ichim Laura -membru in comisia de evaluare-Birou Financiar - Radu Luminita - membru in comisia de evaluare-Divizie En. Termica - Andronache Titi - membru in comisia de evaluare-Achizitii Publice - Ilie Cameluta - presedinte fara drept de vot in comisia de evaluare- Consiliul de Administratie RAM Buzau: -presedinte- Gegea Ion-membrii -Tacea Constantin, Draghici Mariana, Moldoveanu Adriana, Iancu Angela-Certificate de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor catre bugetul local si de stat-se vor prezenta ambele acte in copie semnata si stampilata?conform cu originalul? si vor prezenta situatia datoriilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele- ?Certificat de participare cu oferta independenta? - formularul 2 -Agrement pentru executia lucrarilor tehnico-edilitare la retelele din domeniul public - conform Legi 51/1995 si a HCL Bz 59/29.06.1995
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de serviciisimilare in ultimii 3 ani.Cerinta este obligatorie in vederea calificarii ofertantului ?neprezentarea acestui document atrage excluderea de la procedura
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.08.2012 12:48