Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - INCHIRIERE UTILAJE CU OPERATOR


Detaliu pentru invitatia numarul 334757
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA SINMIHAIU ROMAN
Numar invitatie: 334757/03.09.2012
Denumire contract: INCHIRIERE UTILAJE CU OPERATOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SINMIHAIU ROMANCod fiscal: 5138404, Adresa: COM. SINMIHAIU ROMAN, NR. 1, Sanmihaiu Roman, Telefon: 0256/294.984, Fax: 0256/294.984
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COM. SINMIHAIU ROMAN, NR. 1, Sanmihaiu Roman, Romania, cod postal: 307380, telefon: +40 256294984, fax: +40 256294984, persoana de contact: VASILE LIDIA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COM. SINMIHAIU ROMAN, NR. 1, Sanmihaiu Roman, Romania, cod postal: 307380, telefon: +40 256294984, fax: +40 256294984, persoana de contact: VASILE LIDIA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INCHIRIERE UTILAJE CU OPERATOR
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii deinchiriere auneiautobasculante cu sofer, a unuibuldoexcavator, autogreder si cilindru compactorcu operator si buldozer cuoperator
II.1.6) CPV: 45500000-2 - Inchiriere de utilaje si de echipament de constructii si de lucrari publice cu operator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 967 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare(GP) este in cuantum de 2000 lei valabila minim 30 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei. GP se exprima in lei si va fi constituita prin: - scrisoare de garantie bancara in favoarea aut contr(AC) ? se prez in original; - un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari -se prez in original; - virament bancar in contul aut contr RO31TREZ6215006XXX008140 deschis la Trezoreria Timisoara ? se va prez copie lizibila dupa OP cu stampila bancii; AC are dr de a aresta si de a incasa in nume propriu GP, cf art 87 HG 925/2006 act;precum si at cand a inaintat catre CNSC o contestatie priv procedura, iar aceasta a fost respinsa ca nefondata de catre Consiliu;in ac sit se vor aplica preved art 278ind1 din OUG 34/2006 cu modif si compl ult;in ac sit se va retine suma de 1209, 67 lei, calculata cf art 278ind1alin 1 lit a din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de prestari servicii: 5% din valoarea de atribuire a contractului fara TVA Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de prestari servicii: Cf art. 90 HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se vor aplica prevederile art 91si 92 alin 4 HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici ofertanti la procedura nu trebuie sa se se incadreze in prevederile art 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea declaratiei privind eligibilitatea, completata in conformitatea cu formularul A din sectiunea Formulare, in originalCerinta nr. 2Operatorii economici ofertanti la procedura nu trebuie sa se se incadreze in prevederile art 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; Operatorii economici ofertanti la procedura nu trebuie sa figureze cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local, conform paragrafului anterior, in caz contrar, vor fi respinsi.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: a.Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare, in original;b.Prezentarea de Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, in original sau copie legalizata ori copie lizibila certificata ?conform cu originalul?semnata si stampilatac.prezentarea de Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de Primaria locala, in original sau copie legalizata ori copie lizibila certificata ?conform cu originalul?semnata si stampilataCertificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru persoanele juridice straine se solicita prezentarea certificatelor in original sau copie legalizata ori copie lizibila certificata ?conform cu originalul?semnata si stampilata, insotite de traducerea autorizata in limba romana; pentru situatia cand in tara de origine nu se emit asemenea certificate sau se emit din partea altor autoritati, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 se va prezenta si o declaratie pe propria raspundere privind aceste aspecte;daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se va prezenta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota la cerinta nr. 2In cazul in care operatorii economci ofertanti prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu, cerintele vor fi considerate ca indeplinite; se vor prezenta toate documentele justificative in original sau copii legalizate ori copii lizibile certificate ?conform cu originalul?semnate si stampilateCerinta nr. 3Operatorii economici ofertanti la procedura nu trebuie sa se se incadreze in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareMentionam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: : -presedinte comisie de evaluare, ENACHE FLOARE, -membru comisie de evaluare, CARUNTA GHEORGHE, - membru comisie de evaluare, TODEA DANIELA, ?membru rezerva , ONOFREI STEFAN FLORIN , - membru rezerva, CHIORAN ICA , -primar, BARA VIOREL, -secretar, TIRCHI SEBASTIAN PAVEL, -contabil, COTENESCU MARINELA , - consilieri locali : -TOC GEORGETA , SUCILEA MARIUS DANIEL, PRODAN PETRU, MARCUTI VIOREL, MATIS TEODOR, LINKAI DORIN, VLADULESCU ILIE, IUGA CLAUDIUVIOREL, CORNEA GHEORGHE, COJOCARIU PETRU CRISTIAN, CHEVERESANCOSMINARODICA, BUIBAS DORIN, ENGHELMANADRIANVASILE, GROHOTEANIOAN MIHAI, VUICI CONSTANTINA.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: -Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare completata in conformitate cu Formularul R din Sectiunea Formulare, cu raportare la persoanele indicate anterior, in original;Cerinta nr. 4Operatorii economici ofertanti la procedura trebuie sa completeze certificatul de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: -Prezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta completat in conformitate cu Formularul Q din Sectiunea Formulare, semnat, in originalIn cazul beneficierii de aportul unui tert sustinator, cf art 186 si 190 OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, acestia vor avea obligatia de a prezenta Anagajamentul de sustinereincheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate (resuresle se vor prezenta in concret intr-o anexa la acest Angajament de sustinere) Persoana care asigura sustinerea financiara ori tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conformprevederilor art. 180 din OUG 34 /2006.Totodata nu trebuie sa se incadreze in situatiile prezentate la art 181 lit a, c1 si d, precum si in prevederile art 69 indice 1 ale OUG34 /2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In acest sens, se vor prezenta din partea tertului sustinator ? Declaratia privind eligibilitatea, Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit a, c1 si d din OUG34 /2006 cu modificarile si completarile ulterioare, precum si Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice1 din OUG34 /2006 cu modificarile si completarile ulterioare, toate in originalAutoritatea contractanta nu impune indeplinirea unor criterii de calificare pentru eventualii subcontractanti, dar resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.Totodata, subcontractantii nu trebuie sa se incadreze in situatiile prezentate la art 69 indice 1 ale OUG34 /2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In acest sens, se va prezentadin partea eventualilor subcontractanti Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice1 din OUG34 /2006 cu modificarile si completarile ulterioare Operatorii economici ofertanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si sa aiba dreptul de a executa lucrarile ce fac obiectul prezentei proceduri de atribuireModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea de Certificat Constatator, in original sau copie legalizata ori copie lizibila certificata ?conform cu originalul?semnata si stampilata , emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial de care apartine din care sa rezulte ca in domeniul de activitate al ofertantului se regaseste un caen care sa justifice dreptul ofertantului de a presta serviciile ce fac obiectul procedurii de atribuirePentru persoane juridice straine se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in original sau copie legalizata ori copie lizibila certificata ?conform cu originalul?semnata si stampilata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)In cazul prezentarii copiei Certificatului Constatator emis de ORC(respectiv a documentului edificator prezentat de persoana juridica straina, daca e cazul) autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Se va prezenta declaratie insotita de lista a lucrarilor executate in ultimii 5ani, cu certificari de buna exec pt cele mai imp lucrrari. Certificarile indica benef, indif dc sunt aut contr sau clienti privati, val, perioada si locul executarii si precizeaza dc au fost efect in conf cu normele profesionale din domeniu si dc au fost duse la bun sfarsit;, Cerinta nr. 2Operatorii economici ofertanti trebuie sa faca dovada respectarii masurilor de protectie a mediului prezentarea unei declaratii pe propria raspundere privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari, Informatii privind subcontractantii, (daca este cazul)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: 1 tarif orar inch autobasculanta si buldoexcavator ? 70pcte, seacorda astfel: a)pt cel mai scazut tarif orar inch autobasculanta si buldoexcavator se acorda 70pcte;b)pt alt tarif orar decat cel prevaz la lit a), se acorda punctaj: Tarif orar n =(cel mai sczut tarif orar/tarif orarn) x 70Pt aceasta categ se accepta max 50 lei/ora fara TVA2. tarif orar inch cilindru compactor ? 10pcte, se acorda astfel: a) pt cel mai scazut tarif orar inch cilindru compac se acorda 10 pcte;b) pt alt tarif orar decat cel prevaz la pct 2.lit.a), se acorda punctaj astfel: Tarif orar n = (cel mai scazut tarif orar/tarif orarn) x 10Pt aceasta categ se accepta max 75 lei/ora fara TVA3. tarif orar inch autogredersi buldozer? 10pcte se acorda astfel: a) pt cel mai sczut tarif orar inch autogreder si buldozer se acorda 10pcte;b) pt alt tarif orar decat cel prevaz la pct3.lit.a), se acorda punctaj astfel: Tarif orar n = (cel mai sczut tarif orar/tarif orarn) x 1oPt aceasta categ se accepta max 85lei/ora fara TVA
timpul de raspuns la interventie, de la solicitarea beneficiarului
10
Descriere: timpul de raspuns la interventie, de la solicitarea beneficiarului (se va preciza in ore) -10 puncte.Se acorda astfel: a)Pentru cel mai redus timp de raspuns se acorda 10 puncte;b)Pentru alt timp decat cel prevazut lalitera a) se acorda punctaj altfel: timp de raspuns n=(cel mai mic timp de raspuns)/timp de raspuns n x 10.Prin timpul de raspuns la interventie, de la solicitarea beneficiarului se intelege perioada de timp in care operatorul economic se mobilizeaza sa ajunga la fata locului.Perioada de timp maxim acceptata este 8h de la solicitare, iar cea minima este 1h.Pentru orice alt timp de raspuns mai mare de 8h, oferta va fi respinsa, iar pentru o durata mai mica de 1h nu se va primi punctaj suplimentar, ci tot cel maxim
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: atasament invitatiei, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.08.2012 15:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer