Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - INCHIRIERE UTILAJE CU OPERATOR SI COMBUSTIBIL PENTRU SERVICII DESZAPEZIRE


Detaliu pentru invitatia numarul 354865
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SC ECOVOL SA
Numar invitatie: 354865/18.10.2013
Denumire contract: INCHIRIERE UTILAJE CU OPERATOR SI COMBUSTIBIL PENTRU SERVICII DESZAPEZIRE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC ECOVOL SACod fiscal: 21551614, Adresa: B-DUL DUNARII, VOLUNTARI, Voluntari, Telefon: 021-270.45.19, Fax: 021-270.45.19
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL DUNARII, VOLUNTARI, Voluntari, Romania, cod postal: 77190, telefon: +40 212703067, fax: +40 212703067, persoana de contact: NICULAE CONSTANTIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bld. Dunarii, nr. 52A, Voluntari , Ilfov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INCHIRIERE UTILAJE CU OPERATOR SI COMBUSTIBIL PENTRU SERVICII DESZAPEZIRE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: INCHIRIERE UTILAJE PENTRU DESZAPEZIRE: BULDOEXCAVATOR CU CUPA SI SISTEM DE INCARCARE SPATE - 3 BUC; UNIMOG CU LAMA, BAZIN DE CLORURA SI SARARITA - 4 BUC.
II.1.6) CPV: 60182000-7 - Inchiriere de vehicule industriale cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 557, 760 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare 11.155lei Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: cel putin 30 de zile cu incepere de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: a)prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. b) a unui ordin de plata confirmat de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor in contul RO89FNNB001302502632RO03 deschis la Credit Europe Bank - Voluntari. c) Lichiditati depuse la casieria autoritatii contractante. Nota: suma maxima ce poate fi depusa intr-o zi la casieria autoritatii contractante de catre ofertant este de 5000 lei. d) in cazul unei asocieri, aceasta trebuie sa fie exclusiv din operatorii economici incadrati in categoria IMM pentru a beneficia de aceeasi reducere referitoare la garantia de participare. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Echivalenta leu/valuta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP. In cazul in care unui ofertant i s-a respins contestatia ca nefondata conform art. 278 indice 1 alin. 1 lit b din OUG nr. 34/2006, i se va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimativa a contractului suma de 4.337, 76 lei. Prevederile alin 1 se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie conform art. 278 incice 1 alin. 2.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundereIncadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publicaDeclaratie pe proprie raspundere art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul celei de-a doua luni anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin.(4) din HG nr. 925/2006.Formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Declaratie privind neincadarea in situatia prevazuta la art.69(1) din OUG 34/2006 (Declaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante, si anume: Uberti Florentin - Director; Cretu Maria-Mirabela - Contabil Sef; Stroe Stefan ? Sef Autobaza; Giurgiu Victor ? Sef serv. Salubritate; Dregan Teodor ? Sef Serv. D.P., Albulescu-Gheorghe Emilia-Georgeta ? Sef Of. Juridic; Uidilescu Elena- contabil) Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil pentru ultimi ani finaniari incheiati (2010, 2011, 2012). In cazul unei oferta comune fiecare asociat are acesta obligatie de a prezenta aceste documente. In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind subcontractantii Declaratie privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioada prestare, beneficiari. Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii. Declaratie privind persoanele responsabile cu prestarea serviciilor. Documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii al ofertantului, standardul fiind SR EN ISO 9001/2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.10.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.10.2013 13:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer