Achizitie publica - Inchiriere utilaje de constructii si mijloace de transport - 25 de tipuri de utilaje pe perioada 2013-2014
Detaliu pentru invitatia numarul 345494
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345494/18.04.2013
Denumire contract: Inchiriere utilaje de constructii si mijloace de transport- 25 de tipuri de utilajepe perioada 2013-2014
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFILIALA PENTRU REPARATII SI SERVICII HIDROSERV RAMNICU VALCEA S.A.Cod fiscal: RO 14949669, Adresa: Ramnicu Valcea, Str.Calea Bucuresti, nr.269, judet Valcea, Ramnicu Valcea, Telefon: +4 0374152209, Fax: +4 0350425969
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Bucuresti, nr. 269, Rm. Valcea, Romania, cod postal: 240291, telefon: +40 374152209, fax: +40 350425969, persoana de contact: SECRETARIAT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Bucuresti, nr. 269, Rm. Valcea, Romania, cod postal: 240291, telefon: +40 374152209, fax: +40 350425969, persoana de contact: Sef Birou Contracte Ing. Gheorghe Constantin
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Reparatii si Servicii in domeniul hidroenergetic)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Inchiriere utilaje de constructii si mijloace de transport- 25 de tipuri de utilajepe perioada 2013-2014
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Inchiriere utilaje de constructii si mijloace de transport- 25 de tipuri de utilajepe perioada 2012-2013
II.1.6) CPV: 45500000-2 - Inchiriere de utilaje si de echipament de constructii si de lucrari publice cu operator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 500, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Val gara de parti 9.000, 00 lei, cf art. 85 lit. a) din HG nr. 925/ 2006.Per de valab a gar de parti este egala cu per de valab a ofminim 90 zile cu incepere de la data limita de dep a of.Data la care se va face echiva leu/euro va fi cursul BNR stabilit cu 5 zile inainte de dep ofer.Gar de part se va constitui cf art. 86 din HG nr. 925/2006 astfel a) prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (minim 90 de zile).Garantia trebuie sa fie irevocabila b) OP confirmat de catre banca emitenta pana la data deschiderii of c) Lichiditati depuse la casieria autor contracCont RO80WBAN2511000039500064 deschis la INTESA SANPAOLO Sucursala Rm. Valcea.Pentru ofertantii I.M.M-uri garde part va fi insotita de decla ca firma este inscrisa in categ I M M, in cF cu cond art 3 din L346/2004 In acest caz ofertantii pot participa la proced de achizitie beneficiind de reducere 50% la cuantumul gar de partI (respectiv 4.500, 00 lei).NOTA: Instrumentulprin care s-a constituit gar de particip se prezinta in original in plicul original cu of economico-financiara.Ofertantul pierde garantia de participare, conform art.87 din HG nr. 925/2006 Cuantumul ce va fi retinut cF art. 278^1, lit. b) din OUG 34/2006 este de 4.279, 00 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constituiin cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractuluiprin retineri succesive din sumeledatorate fara TVA in conformitate cu dispoz. articolelor 89 si 90 din HG nr 925/2006 si prevederile HGnr 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea (formular A Cerinta obligatorieDocumentele vor fi transmise in plic inchis ? plicul pentru documente de calificare (original si copieCerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006(formular B)Cerinta obligatorieDocumentele vor fi transmise in plic inchis ? plicul pentru documente de calificare (original si copie)Cerinta nr. 3 Certificat de participare la proceduracu oferta independenta conform Ordin 314/ 12.10.2010(formular D)Cerinta obligatorieDocumentele vor fi transmise in plic inchis ? plicul pentru documente de calificare (original si copie)Cerinta nr. 4 Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006 (formular 13)Cerinta obligatorieDeclaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante, si anume: Ing. Botoran Mircea ? Director Adj. Tehnic;Ec. Stefanescu Radu ? Director Adj. Economic, Ing. Popescu Victor? Director Adj. Comercial, Cs jr. Florea Cornel ?Consilier juridic, Ing. Constantin Gheorghe ? Sef Birou Contracte, Ing. Alexandrescu Dragos ? Sef Birou Tehnic, Ing. RomantovGabriel Sef Birou PUC.Documentele vor fi transmise in plic inchis ? plicul pentru documente de calificare (original si copie)Cerinta nr. 5 Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat precum si contributiei pentru asigurarile sociale de statCerinta obligatorieFormulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (conform art. 9 din Ordin ANRMAP 509/2011). Documentele pot fi prezentate in original sau in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Documentele vor fi transmise in plic inchis ? plicul pentru documente de calificare (original si copie)Cerinta nr. 6 Declaratia de participant la procedura pentru fiecare participant din partea ofertantului (subcontractant, asociat)(Formular C)Cerinta obligatorieDocumentele vor fi transmise in plic inchis ? plicul pentru documente de calificare (original si copie) Cerinta nr. 1 Certificat constatator, , continand date valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor de la Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte : - domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii;
-nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006, privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata;
-pentru persoane juridice straine: orice document similar emis in tara de origine, insotit de traducerea legalizata in limba romana;
-certificatul constatator se poate prezenta in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (in conformitate cu prevederile Art.5 din Ordin ANRMAP nr.509 din 14 septembrie 2011) cu mentiunea ca ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte in original/copie legalizata certificatul constatator de la ORC.Cerinta obligatorieDocumentele vor fi transmise in plic inchis ? plicul pentru documente de calificare (original si copie)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Fisa de informatii generale, Cerinta nr. 2 Bilantul contabil la 31.12.2011 vizat si inregistrat de organele competente (bilant restrans)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Autorizatie emisa de Ministerul Transporturilor ? Registrul Auto Roman (valabila pentru toate tipurile de operatiuni prestate pentru toate autovehiculele si utilajele care fac obiectul prezentei achizitii) (conform Ordin 2131/ 08.12.2005 emis de Ministerul MTCT), Cerinta nr.2 Lista dotarilor cu utilaje, echipamente (necesare prezentei achizitii) si performantele acestora Cerinta nr. 1 Certificat de implementare a sistemului calitatii SREN ISO9001:2008 al executantului in perioada de valabilitate pentru anul 2013 (copie), Cerinta nr. 2 Certificat de implementare a sistemuluide management al mediului SREN ISO14001:2005 al executantului in perioada de valabilitate pentru anul 2013 (copie)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2013 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.04.2013 13:34