Achizitie publica - inchiriere utilaje de deszapezire: buldoexcavator cu cupa fata si sistem de incarcare spate - 4 buc; tractor cu lama si remorca - 3 buc; unimog cu lama, bazin de clorura si sararita - 3 buc.
Detaliu pentru invitatia numarul 337906
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337906/22.10.2012
Denumire contract: inchiriere utilaje de deszapezire: buldoexcavator cu cupa fata si sistem de incarcare spate - 4 buc; tractor cu lama si remorca - 3 buc; unimog cu lama, bazin de clorura si sararita - 3 buc.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC ECOVOL SACod fiscal: 21551614, Adresa: B-DUL DUNARII, VOLUNTARI, Voluntari, Telefon: 021-270.45.19, Fax: 021-270.45.19
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL DUNARII, VOLUNTARI, Voluntari, Romania, cod postal: 77190, telefon: +40 212703067, fax: +40 212703067, persoana de contact: ALBULESCU-GHEORGHE EMILIA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: VOLUNTARI, BLD. DUNARII NR. 52A, JUDET ILFOV
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: inchiriere utilaje de deszapezire: buldoexcavator cu cupa fata si sistem de incarcare spate - 4 buc; tractor cu lama si remorca - 3 buc; unimog cu lama, bazin de clorura si sararita - 3 buc.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: inchiriere utilaje de deszapezire: buldoexcavator cu cupa fata si sistem de incarcare spate - 4 buc; tractor cu lama si remorca - 3 buc; unimog cu lama, bazin de clorura si sararita - 3 buc.
II.1.6) CPV: 90620000-9 - Servicii de deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 247, 250 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Oferta completa= 4945lei Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: cel putin 30 de zile cu incepere de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: a)prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Nota: Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: - conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau - neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. b) OP confirmat de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor. c) Lichiditati depuse la casieria autoritatii contractante . Nota: suma maxima ce poate fi depusa intr-o zi la casieria autoritatii contractante de catre ofertant este de 5000 lei. Cont RO89FNNB001302502632RO03 - Credit Europe Bank - Voluntari Pentru ofertantii I.M.M ?uri garantia de participare va fi insotita de declaratia ca firma este inscrisa in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, in conformitate cu conditiile art.3 din Legea 346/2004. In acest caz ofertantii pot participa la procedura de achizitie beneficiind de reducere cu 50% la cuantumul garantiei de participare. Ofertantul pierde garantia de participare daca: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; d) ofertantul va depune contestatie la CNSC si aceasta va fi respinsa. Cuantumul ce va fi retinut conform art.278^1/OUG 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere - Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publicaDeclaratie pe proprie raspundere art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat - Formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (conform art. 9 din Ordin ANRMAP 509/2011)Documentele pot fi prezentate in original sau in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Declaratie privind neincadarea in situatia prevazuta la art.69(1) din OUG 34/2006 (Declaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante, si anume: Tcaciuc Gheorghe - Director General; Uberti Florentin - Director Adjunct; Cretu Maria-Mirabela - Contabil Sef; Stroe Stefan ? Sef Autobaza) Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii. Lista cu subcontractantii (dupa caz). Fisa de informatii privind experienta similara Documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii al ofertantului, standardul fiind SR EN ISO 9001/2008; ISO 14001:2004 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.10.2012 14:55